Hop til indhold
HairyLover

Narrefisse på Vester Feldborgvej

Recommended Posts

Jeg var i går på besøg på Vester Feldborgvej 14  

https://annoncelight.dk/showad/249230

Jeg har været der flere gange før, og fået blandede oplevelser med derfra. Dog flest positive, så jeg besluttede at prøve igen i går. Det skulle jeg så aldrig ha gjort..

Det startede ellers så udemærket. Ganske vist var det langt fra pigen på billederne, men det havde jeg nu heller ikke forventet.

Jeg gik med hende ind, og vi aftalte en halv time til 800 kr. Hun var sød og rar at snakke med, og lovede at det var "including lots of hugs and kisses, and some very good Sex."

Fint nok. Afregning, og så af med tøjet, og hen og ligge på sengen. Hun går i gang med at få liv i pikken, får monteret gummidrengen, og så ellers i gang med blowjob. Hun bruger lidt for meget tænder, til jeg synes det er helt fantastisk, men til gengæld tar hun den temmelig dybt. Alt i alt et ok blow. 

Nå, men efter hun har suttet mig lidt, og jeg er blevet helt kampklar, kigger hun mig i øjnene og siger "Sex..??" hvortil jeg nikker og siger "yes.!"

Og så er det ellers her filmen knækker. 

Hun hopper hurtigt om på alle 4, og gør tegn til at jeg skal ta hende bagfra. Fint nok, det er jo min yndlingsstilling..Da jeg så gør klar til at trænge op i hende, tager hun gudhjælpemig sin hånd ned imellem benene, og får pikken til at køre imellem sin hånd og fissen, alt imens hun stønner som en gal...!!!! Det opdager jeg selvfølgelig med det samme, så jeg trækker mig lidt tilbage, og sætter pikhovedet i mod hendes fisseåbning, og da jeg så skal til at trænge op, giver hun et ordentligt hop fremad, og lander ned på ryggen...

Så siger hun "Come, like this" Og spreder benene. Men samme nummer igen, ned med hånden, og pikken til at køre imellem hånd og fisse...

Så forsvinder min lyst altså som dug for solen, og pikken bliver særdeles ukampdygtig. 

Hun prøver i lidt tid at få liv i den igen, men det løb er kørt. 

Til sidst spørger jeg hende." Why wont you let Me fuck you..? Why do u use your hand. Dont you think i can feel the difference between a hand and a pussy..?"

Så kan tøsen sku lige pludselig ikke engelsk længere...!!! " No comprende..!!" er åbentbart det eneste hun nu kan sige

Nå, men jeg kan jo godt mærke at der ikke kommer noget Sex ud af det her, men jeg vil sku ha lov til at få udløsning, når jeg nu har betalt 800, så jeg beder hende om at lægge sig på ryggen på kanten af sengen, sprede benene, og lege med sig selv. Hun har heldigvis en lækker nok krop, og da hun ligger der og giver sig selv finger, har jeg ingen problemer med selv at få pikken op igen. Så stikker hun fandeme et par stykker køkkenrulle i hånden på mig og siger "Cum in paper..!!!"

Yeah right, hvad tror du selv..!!!

Nå men jeg spiller den af, med papiret i hånden. Da jeg kommer sprøjter jeg ellers ud over hende som hun ligger der på sengen. Og jeg kan lige hilse og sige at der var meget, der var blevet sparet sammen i et godt stykke tid. 6-7 store sprøjt kommer der, plus lidt mindre til sidst. Første sprøjt rammer hende på brysterne, anden på maven, og der efter retter jeg den nedefter, så jeg også får godt ram på hendes fisse. Hun var godt smurt ind da jeg var færdig...

Hovsa, nu kan tøsen pludselig godt snakke engelsk igen...

"No No No, why you do that. You Cum in paper, not over Me..!!! No No No.."

Så er det min tur. Jeg slår ud med armene og ryster på hovedet, samtidig med jeg siger. " No comprende.."

Herefter tager jeg mit tøj på og går min vej, uden vi udveksler flere ord, jeg kan heldigvis lukke mig selv ud...

Nå, men alt i alt vil jeg bare sige, hold jer væk, og brug jeres penge andre steder...

 

  • Tak 2
  • Haha 13
  • Sørgelig 1
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en lidt træls oplevelse. Har selv besøgt stedet nogle gange med dom du skriver blandede oplevelser. Nogle gange helt fantastisk med langt mere service og tid end jeg havde betalt for, mens andre gange spild af penge. Derfor har jeg holdt mig væk fra stedet, så tsk for advarslen - jeg har også flere gange oplevet det med at de hele tiden skal have hånden ned og styre det hele. Det er pisseirriterende og tager helt glæden. Synes især jeg har oplevet det med latinas. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt har jeg det således, at jeg gerne satser prisen for ½ time ved førstegangs besøg.  I praksis betyder det, at jeg retter ind efter pigens regler, og virker i de hegnet efter vi er gået igang, stopper jeg bare legen. Jeg gider ikke at starte et skænderi eller kræve penge tilbage eller gøre mig selv til krænker fordi  det hun tilbyder ikke lever op til mine forventninger. 

Hvis pigen spørger hvorfor ? fortæller jeg bare i rolig tale, at jeg har forestillet mig noget andet, samt at det hun tilbyder eller hendes  engamentet desværre ikke matchede mine forventninger. 

Vi har vel alle prøvet at føle os snydt, skuffet m.v. og på et tidspunkt har det vel bare til virkning, at man gør mere ud at sit forarbejde, og i stedet for at skulle besøge en ny pige hvergang lysten melder sig, så blander man besøgene med nye og velkendte hvor man på forhånd ved at man får en god oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Krænker?

 

mener du Hairylover krænker ved at “ramme” ved siden af papiret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
wayfarer skrev, for 2 timer siden:

Krænker?

 

mener du Hairylover krænker ved at “ramme” ved siden af papiret?

Som  trådopretter har formuleret det, handlede det vist mere om vist mere om "Så kan hun lærer det" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Som  trådopretter har formuleret det, handlede det vist mere om vist mere om "Så kan hun lærer det" 

Videregive lærdom, er vel ikke en krænkelse.

 

hun gav jo også “first blood” ved at snyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
wayfarer skrev, for 2 minutter siden:

Videregive lærdom, er vel ikke en krænkelse.

 

hun gav jo også “first blood” ved at snyde

Vi bliver nok bare ikke enige om, at hvis man føler sig snydt eller skuffet, så er det ok at gøre noget man klart har fået at vide at man ikke må. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Vi bliver nok bare ikke enige om, at hvis man føler sig snydt eller skuffet, så er det ok at gøre noget man klart har fået at vide at man ikke må. 

Tja, jeg synes nu ikke jeg har krænket hende på nogen måde. 

Tværtimod føler jeg mig krænket, i og med at hun har solgt en bestemt vare, men leverede noget helt andet end aftalt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer
HairyLover skrev, for 11 timer siden:

Tja, jeg synes nu ikke jeg har krænket hende på nogen måde. 

Tværtimod føler jeg mig krænket, i og med at hun har solgt en bestemt vare, men leverede noget helt andet end aftalt...

Enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer
TheVoice skrev, for 13 timer siden:

Vi bliver nok bare ikke enige om, at hvis man føler sig snydt eller skuffet, så er det ok at gøre noget man klart har fået at vide at man ikke må. 

Der var klart en situation med no comprendo, og iøvrigt er det ikke imod de internationale regler for at undgå diskvalifikation, at søge fuld dækning for betaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
wayfarer skrev, den 13/5/2018 at 16:14:

Krænker?

 

mener du Hairylover krænker ved at “ramme” ved siden af papiret?

Det er uansvarligt at komme ud over kvindes "fisse"

Ligegyldigt hvor meget hun har snydt.

Det er bare IK okay.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
HairyLover skrev, den 13/5/2018 at 20:40:

Tja, jeg synes nu ikke jeg har krænket hende på nogen måde. 

Tværtimod føler jeg mig krænket, i og med at hun har solgt en bestemt vare, men leverede noget helt andet end aftalt...

Ved at komme i nærheden af hendes fisse kunne du potentielt smitte hende med en kønssygdom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Der har i ret, skuddet skulle have været i ansigtet, fejt at skyde dernede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Missen666 skrev, for 10 timer siden:

Ved at komme i nærheden af hendes fisse kunne du potentielt smitte hende med en kønssygdom. 

Som f.eks. hiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missen666 skrev, den 15/5/2018 at 08:13:

Som f.eks. hiv.

Aarrhhh, slap nu liiige lidt af. Vi render jo ikke allesammen rundt med forfærdelige sygdomme, vel....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
HairyLover skrev, for 30 minutter siden:

Aarrhhh, slap nu liiige lidt af. Vi render jo ikke allesammen rundt med forfærdelige sygdomme, vel....

Det er helt okay. - det tror jeg da bestemt heller ikke.

Men synes nu alligevel vi skal passe på hinanden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med den opførsel hun udviste er det hvad der sker.
Mødet hun den "forkerte" kunne det gå helt galt. Jeg siger ikke at hun fortjener at man kommer ud over hendes fisse, men hun lever livet farligt og skulle slet ikke være i denne brache.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...