Hop til indhold

Recommended Posts

Walter the Licker skrev, for 9 minutter siden:

Det lyder som om det er en du har et godt eller dårligt kendskab til ham :roll:

 

Nu har jeg og andre på sitet her jo kunne følge manden´s udtalelser om diverse Dominaér igennem tiden og der er kun 1 ud af mange som skinner igennem hos ham

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man søger dominans hvorfor så ikke komme et sted der er indrettet til det. Yssa (som er sød og imødekommende) og mange andre forsøger at være Domina med en pisk og et par håndjern. Hvis man er til lidt mere end blot facesitting og slikke støvler så er de fysiske rammer og den stemning de skaber sammen med Dominaen da super vigtige.

Der er flere gode veludstyrede steder pt hvor der er kompetente dominaer (Mistress, iris/Ingrid, villabella,madame-Helene) ofte hænger indretning sammen med drive og lyst som Domina.

 

Redigeret af bifyr71

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 29 minutter siden:

Hvis man søger dominans hvorfor så ikke komme et sted der er indrettet til det. Yssa (som er sød og imødekommende) og mange andre forsøger at være Domina med en pisk og et par håndjern. Hvis man er til lidt mere end blot facesitting og slikke støvler så er de fysiske rammer og den stemning de skaber sammen med Dominaen da super vigtige.

Der er flere gode veludstyrede steder pt hvor der er kompetente dominaer (Mistress, iris/Ingrid, villabella,madame-Helene) ofte hænger indretning sammen med drive og lyst som Domina.

 

Jeg er ikke helt enig. Der findes Domina med flotte domiciler, som ikke formår at udnytte faciliteterne . Og så er der Domina, som kun med et stykke reb og en pisk, der formår det helt store. 

Jeg er nu ganske bekendt med de nævnte steder, og har besøgt flere af dem flere gange. Men min søgen har specifikt være med sexuel kontakt, og så er der flere Domina, som ikke er i spil. 

Men tak for tippet.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Walter the Licker skrev, for 14 timer siden:

Jeg er ikke helt enig. Der findes Domina med flotte domiciler, som ikke formår at udnytte faciliteterne . Og så er der Domina, som kun med et stykke reb og en pisk, der formår det helt store. 

Jeg er nu ganske bekendt med de nævnte steder, og har besøgt flere af dem flere gange. Men min søgen har specifikt være med sexuel kontakt, og så er der flere Domina, som ikke er i spil. 

Men tak for tippet.... 

Både Madame Helene og pigerne i Villa Bella tilbyder BDSM hvor det seksuelle også sagten kan indgå 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 7 timer siden:

Både Madame Helene og pigerne i Villa Bella tilbyder BDSM hvor det seksuelle også sagten kan indgå 

Ja tak, du skulle bare vide hvor mange våde drømme, som jeg har haft om dig, når du er iført latexsuit:wub:. Det er så unfair at du ikke bor i mit "hood", eller omvendt. 

WtL

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Walter the Licker skrev, for 16 minutter siden:

Ja tak, du skulle bare vide hvor mange våde drømme, som jeg har haft om dig, når du er iført latexsuit:wub:. Det er så unfair at du ikke bor i mit "hood", eller omvendt. 

WtL

 

Så må du lette din mås og komme forbi .... Husk drømme kan blive til virkelighed ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
Madame Illona skrev, 1 time siden:

Så må du lette din mås og komme forbi .... Husk drømme kan blive til virkelighed ;)

Ja måske man skulle komme forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til de der drømmer om Villa Bella og Madame Illona vil jeg sige: Hun bor heller ikke i mit hood, men hun er hele den lange køretur værd. Måtte selv køre næsten 3 timer for at nå frem, men læs min anmeldelse:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
serveU skrev, for 57 minutter siden:

Til de der drømmer om Villa Bella og Madame Illona vil jeg sige: Hun bor heller ikke i mit hood, men hun er hele den lange køretur værd. Måtte selv køre næsten 3 timer for at nå frem, men læs min anmeldelse:

 

Lyder godt det er køreturen værd, For min køretur bliver på 2 timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Haxel skrev, for 46 minutter siden:

Lyder godt det er køreturen værd, For min køretur bliver på 2 timer.

Hvis man har tiden, så er jeg ikke itvivl om, at hun er det hele værd. Har stort set aldrig hørt noget negativt om Madame Illona, og hun har huseret en del år i Villa Bella efterhånden. 

Men desværre er det tiden til og fra, som er problemet for mig. Det bliver jo til en heldags udflugt.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Walter the Licker skrev, for 1 time siden:

Hvis man har tiden, så er jeg ikke itvivl om, at hun er det hele værd. Har stort set aldrig hørt noget negativt om Madame Illona, og hun har huseret en del år i Villa Bella efterhånden. 

Men desværre er det tiden til og fra, som er problemet for mig. Det bliver jo til en heldags udflugt.... 

Du kan medbringe en madpakke til turen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
Madame Illona skrev, for 1 time siden:

Du kan medbringe en madpakke til turen ;)

Ja og husk rigelig med drikke i denne varme, jeg har taget turen til Odense en del gange, to timer hver vej, jeg tager tiden til det og tager mad og drikke med, men har endnu ikke besøgt  Villa Belle, men det kunne jo blive den næste udflugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om du har købt for lang tid, start dog med en halv time i stedet for en time hvis det er en du ikke kender, specielt når du har problemer med at "holde dig. Så er betalingen også lavere og derfor ærgrelsen over en evt. dårlig oplevelse mindre. Jeg kender det godt selv, man vil gerne have hele programmet når man er gearet op til det, men nogle gange er det bedre at begrænse sig lidt og så til gengæld måske besøge stedet igen en anden gang. Det lyder som om de dominaer du har besøgt har gjort deres bedste, men det er jo svært at være perfekt. Hvis du besøger forholdsvis unge/nye dominaer i en lejlighed skal du nok mere forvente erotik med et dominant og måske til dels amatøragtigt tilsnit, men det finder jeg kun charmerende. Hvis du vil have mere hardcore dominans skal du gå til mere etablerede dominaer, det er jeg imidlertid holdt op med fordi jeg har oplevet at det sommetider er blevet for maskinelt og upersonligt, men sikkert meget professionelt. Selvom der sikkert er gode steder, fx. tænker jeg med glæde tilbage på en oplevelse i Odense med "Ilona".

Redigeret af allan48

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LLM

Jeg skylder jf denne tråd en anmeldelse - og den skyld vil jeg selvfølgelig gerne have ryddet af vejen, når tiden tillader det lidt bedre end i øjeblikket.

Men lidt provokeret at en anden tråd med titlen “verdens bedste domina”, samt en masse tidligere danske-kontra udenlandske dominaer, så vi, jeg lige starte med en lille teaser, som kommentarer til diverse tråde.
 
Jeg har været heldig, da jeg er blevet previligeret med 3 besøg hos “verdens bedste domina”, Lady B (B for Bastet, så vidt jeg er orienteret).
 
Jeg tror mange BDSM mænd kender til det, vores ultimative fantasi driver os, at vi søger den unikke og rigtige oplevelse med store og specifikke krav til udstyr, forløb, domina, pålædning, udstråling, intensitet og en masse andet. Efter at have besøgt de fleste danske - og udenlandske - dominaer, så herskede demoraliseringen mere og mere - samt erkendelsen af, at den oplevelse måske aldrig bliver indfriet.
 
Men så mødte jeg ved et tilfælde “min” “verdens bedste domina”. Jeg vil som sagt senere komme med en mere specifik anmeldelse, men blot konkludere, at de ydre forhold, lokale, udstyr, påklædning, betyder mindre, når det sker. 
 
Personligheden, udstrålingen, empatien, betyder alt! Lady B. er IKKE dansk, - omend hun kan nogle danske ord - tilgengæld mestrer hun et universielt erotisk sprog. Hun er ikke hvid af hud, og hun er MEGET sort i BDSM sjælen. Hun har ikke det mest avacerede SM-lokale, og alverdens avanceret udstyr, til genfæld er hendes krop og sind, det mest effektive instrument, der fylder lokalet til bristepunktet med sort erotik.
 
Det er store ord, men det er sådan det føles, når en BDSM-demoraliseret mand alligevel ser lyset - blandt andet i erkendelsen af, at lokale og udstyr betyder mindre, og at sproget er ligegyldigt, når man møder Dominaen med den helt rigtige og fuldendte sorte erotiske sjæl og forståelse
 
Det skulle have været kort - blev alligevel revet lidt med - men vil alligevel vende tilbage med en mere specifik anmeldelse, som måske kan guide andre, der søger det samme som jeg.
 
Lady B. er fantastisk for mig, men det er jo ikke sikkert hun er det for alle (har jeg læst). Men hun bør være det for de fleste.
 
Og en vigtig ting. Hun bor permanent i Danmark, så hun er ikke “inde og ude”. Det er derfor muligt at opbygge et fast og udviklende forhold til hende. Så det kan endda blive bedre :-)
 
 
Redigeret af LLM

Del dette indlæg


Link til indlæg
LandLord skrev, for 3 timer siden:

Jeg skylder jf denne tråd en anmeldelse - og den skyld vil jeg selvfølgelig gerne have ryddet af vejen, når tiden tillader det lidt bedre end i øjeblikket.

Men lidt provokeret at en anden tråd med titlen “verdens bedste domina”, samt en masse tidligere danske-kontra udenlandske dominaer, så vi, jeg lige starte med en lille teaser, som kommentarer til diverse tråde.
 
Jeg har været heldig, da jeg er blevet previligeret med 3 besøg hos “verdens bedste domina”, Lady B (B for Bastet, så vidt jeg er orienteret).
 
Jeg tror mange BDSM mænd kender til det, vores ultimative fantasi driver os, at vi søger den unikke og rigtige oplevelse med store og specifikke krav til udstyr, forløb, domina, pålædning, udstråling, intensitet og en masse andet. Efter at have besøgt de fleste danske - og udenlandske - dominaer, så herskede demoraliseringen mere og mere - samt erkendelsen af, at den oplevelse måske aldrig bliver indfriet.
 
Men så mødte jeg ved et tilfælde “min” “verdens bedste domina”. Jeg vil som sagt senere komme med en mere specifik anmeldelse, men blot konkludere, at de ydre forhold, lokale, udstyr, påklædning, betyder mindre, når det sker. 
 
Personligheden, udstrålingen, empatien, betyder alt! Lady B. er IKKE dansk, - omend hun kan nogle danske ord - tilgengæld mestrer hun et universielt erotisk sprog. Hun er ikke hvid af hud, og hun er MEGET sort i BDSM sjælen. Hun har ikke det mest avacerede SM-lokale, og alverdens avanceret udstyr, til genfæld er hendes krop og sind, det mest effektive instrument, der fylder lokalet til bristepunktet med sort erotik.
 
Det er store ord, men det er sådan det føles, når en BDSM-demoraliseret mand alligevel ser lyset - blandt andet i erkendelsen af, at lokale og udstyr betyder mindre, og at sproget er ligegyldigt, når man møder Dominaen med den helt rigtige og fuldendte sorte erotiske sjæl og forståelse
 
Det skulle have været kort - blev alligevel revet lidt med - men vil alligevel vende tilbage med en mere specifik anmeldelse, som måske kan guide andre, der søger det samme som jeg.
 
Lady B. er fantastisk for mig, men det er jo ikke sikkert hun er det for alle (har jeg læst). Men hun bør være det for de fleste.
 
Og en vigtig ting. Hun bor permanent i Danmark, så hun er ikke “inde og ude”. Det er derfor muligt at opbygge et fast og udviklende forhold til hende. Så det kan endda blive bedre :-)
 
/Landlord

Hun ser absolut spændende ud og BDSM med en twist, sex. 

Mig fuldstændig enig  det er ikke omgivelserne sim gør en fantastisk domina, men hendes person

Selvfølgelig kan en domina kræve sex af sin slave. Hun har ham vel til at tilfredsstille sig?

Redigeret af SpankingSub

Del dette indlæg


Link til indlæg
LandLord skrev, den 24/3/2019 at 13:09:

Jeg skylder jf denne tråd en anmeldelse - og den skyld vil jeg selvfølgelig gerne have ryddet af vejen, når tiden tillader det lidt bedre end i øjeblikket.

Men lidt provokeret at en anden tråd med titlen “verdens bedste domina”, samt en masse tidligere danske-kontra udenlandske dominaer, så vi, jeg lige starte med en lille teaser, som kommentarer til diverse tråde.
 
Jeg har været heldig, da jeg er blevet previligeret med 3 besøg hos “verdens bedste domina”, Lady B (B for Bastet, så vidt jeg er orienteret).
 
Jeg tror mange BDSM mænd kender til det, vores ultimative fantasi driver os, at vi søger den unikke og rigtige oplevelse med store og specifikke krav til udstyr, forløb, domina, pålædning, udstråling, intensitet og en masse andet. Efter at have besøgt de fleste danske - og udenlandske - dominaer, så herskede demoraliseringen mere og mere - samt erkendelsen af, at den oplevelse måske aldrig bliver indfriet.
 
Men så mødte jeg ved et tilfælde “min” “verdens bedste domina”. Jeg vil som sagt senere komme med en mere specifik anmeldelse, men blot konkludere, at de ydre forhold, lokale, udstyr, påklædning, betyder mindre, når det sker. 
 
Personligheden, udstrålingen, empatien, betyder alt! Lady B. er IKKE dansk, - omend hun kan nogle danske ord - tilgengæld mestrer hun et universielt erotisk sprog. Hun er ikke hvid af hud, og hun er MEGET sort i BDSM sjælen. Hun har ikke det mest avacerede SM-lokale, og alverdens avanceret udstyr, til genfæld er hendes krop og sind, det mest effektive instrument, der fylder lokalet til bristepunktet med sort erotik.
 
Det er store ord, men det er sådan det føles, når en BDSM-demoraliseret mand alligevel ser lyset - blandt andet i erkendelsen af, at lokale og udstyr betyder mindre, og at sproget er ligegyldigt, når man møder Dominaen med den helt rigtige og fuldendte sorte erotiske sjæl og forståelse
 
Det skulle have været kort - blev alligevel revet lidt med - men vil alligevel vende tilbage med en mere specifik anmeldelse, som måske kan guide andre, der søger det samme som jeg.
 
Lady B. er fantastisk for mig, men det er jo ikke sikkert hun er det for alle (har jeg læst). Men hun bør være det for de fleste.
 
Og en vigtig ting. Hun bor permanent i Danmark, så hun er ikke “inde og ude”. Det er derfor muligt at opbygge et fast og udviklende forhold til hende. Så det kan endda blive bedre :-)
 
/Landlord

Jeg kan kun tilslutte mig LandLords ord (har også selv lagt en anmeldelse).

Lady Bastet er helt igennem vidunderlig, og har en ren og ægte BDSM-sjæl. Behandl hende ordentligt og med respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...