Hop til indhold

Recommended Posts

Vil gerne dele min oplevelse om hvor lækker Luna Star er.Faldt over hendes annonce,kiggede på den utallige gange,tænkte hun skal besøges.Fik aftale med hende,dukkede op som vi havde aftalt og blev modtaget og blev vist ind i hygge rummet.Efter kort tid kom Luna ind,jeg troede ikke min egne øjne sikken skønhed.Kunne hurtigt konstatere at det var hende som var på billederne.Vil ikke komme ind på hvad der foregik men Luna er meget indlevende og er rigtig sød.Efter min mening er Luna en unik skønhed i særklasse,kan kun anbefale hende.

http://www.lunastar5.webnode.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes at Luna Star fortjener en opdatering. Jeg besøgte hende i går i Haderup og vil gerne sige, at hold kæft, hvor er hun både sød og smuk. Hun er en høj og slank pige med en del tatoveringer, som klæder hende godt, flotte ungpige bryster, en røv man har lyst til at tage på, en dejlig smil og masse af humor. Flot figur, køn ansigt og nogen som man gerne har lyst til at besøge igen. Eneste negativ er stedet, som er direkte på hovedvejen, hvor man skal tage "the walk of shame" fra parkeringspladsen til hoveddøren, men pigen kan i den grad anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig jer. Luna er en fantastik pige. Hun er klart min nr. 1. Hun er virkelig smuk og rigtig sød at være sammen med hende. Jeg mødes ofte med hende i Hvam mejeriby og har mødt hende et par enkelte gang hos haderuppigerne. Glæder mig meget til at skal mødes med hende igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LunaStaar
skytten75 skrev, den 13/5/2018 at 10:06:

Vil gerne dele min oplevelse om hvor lækker Luna Star er.Faldt over hendes annonce,kiggede på den utallige gange,tænkte hun skal besøges.Fik aftale med hende,dukkede op som vi havde aftalt og blev modtaget og blev vist ind i hygge rummet.Efter kort tid kom Luna ind,jeg troede ikke min egne øjne sikken skønhed.Kunne hurtigt konstatere at det var hende som var på billederne.Vil ikke komme ind på hvad der foregik men Luna er meget indlevende og er rigtig sød.Efter min mening er Luna en unik skønhed i særklasse,kan kun anbefale hende.

http://www.lunastar5.webnode.dk/

Tusind tak for dine søde og varme ord :x jeg er super glad for at du endelig fik taget dig sammen til at hygge dig lidt med mig :P jeg nød det i hvert fald på fulde hammer :D håber snart på et gensyn. Kærligst LunaStar <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LunaStaar
Stuber skrev, den 18/10/2018 at 00:21:

Synes at Luna Star fortjener en opdatering. Jeg besøgte hende i går i Haderup og vil gerne sige, at hold kæft, hvor er hun både sød og smuk. Hun er en høj og slank pige med en del tatoveringer, som klæder hende godt, flotte ungpige bryster, en røv man har lyst til at tage på, en dejlig smil og masse af humor. Flot figur, køn ansigt og nogen som man gerne har lyst til at besøge igen. Eneste negativ er stedet, som er direkte på hovedvejen, hvor man skal tage "the walk of shame" fra parkeringspladsen til hoveddøren, men pigen kan i den grad anbefales. 

Det er da en smule svært ikke at blive lidt rød i kinderne når jeg læser din dejlige anmeldelse :wub: det var skønt at se dig og du er altid velkommen til at kigge forbi igen, det var så dejligt! jeg er helt enig i at Haderuppigerne ikke har den mest diskrete indgang, Men en kasket eller en papirspose kunne være et godt bud på forklædning :P<3

Kærligst LunaStar <3

Redigeret af LunaStaar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt verdens dejligste, smukkest pige i hele verden. Faktisk har jeg slet ikke ord for hvor dejlig en pige Luna Star endeligt er. Tak for besøget i dag Luna glæder mig allerede til at ses med dig igen. Kan slet ikke få dig ud af mine to hoveder. Pas godt på hende gutter.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
ih power skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har lige besøgt verdens dejligste, smukkest pige i hele verden. Faktisk har jeg slet ikke ord for hvor dejlig en pige Luna Star endeligt er. Tak for besøget i dag Luna glæder mig allerede til at ses med dig igen. Kan slet ikke få dig ud af mine to hoveder. Pas godt på hende gutter.  

Enig hun er en klasse for sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...