Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Piraten

Havde det ikke været bedre at poste i efterlysninger?

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elly skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen som har erfaring med Sanne6

https://annoncelight.dk/showad/249620

Aner ikke hvem han/hun er, men hvad i alverden får dig til at synes der er noget der er interessant ved dette link?  " Er i fredericia fredag 11. Maj " ????? Der er et hav at skønne piger i Fredericia området og så vælger du denne ??? Ikke engang et tlf nr er der,eller et billede. Kun en email adresse og intet andet.  Ved heller ikke hvad der får dig til at lave dette indlæg en søndag, når det eneste der står er at hun er der fredag ??  underligt underligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

spændende måske

første gang jeg mødte Dinag

have hun også en lille annonce på der lignede for snar en del år siden

og det er sjovere at møde en piger der ikke er blevet proff

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elly skrev, den 21/5/2018 at 18:05:

spændende måske

første gang jeg mødte Dinag

have hun også en lille annonce på der lignede for snar en del år siden

og det er sjovere at møde en piger der ikke er blevet proff

Jammen så synes jeg da lige du skal prøve at tage en spændende tur ud i det blå ;-), for med den annonce kan det da vist kun blive spændende. Lidt lige som i et lotteri eller lotto ;-). Glæder mig meget til at høre din beretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 22 timer siden:

Jammen så synes jeg da lige du skal prøve at tage en spændende tur ud i det blå ;-), for med den annonce kan det da vist kun blive spændende. Lidt lige som i et lotteri eller lotto ;-). Glæder mig meget til at høre din beretning.

Det gør jeg  så....du hører. Men husk Syren gjorde heller ikke meget væsen af sig. Vi ser;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smag og behag er forskelligt. Forvent ikke DinaG. Og er man trængende, så bare hump løs:ph34r:. Og mit bidrag skal ikke forstås som andet end det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...