Far 2 Skrevet 12. Maj, 2018 Nu har jeg i lang tid ikke haft bruger, men har snyltet på jer andres anmeldelser. Derfor tænkte jeg, at det måtte være på tide at bidrage lidt til fællesskabet. Jeg var i går på besøg hos Jenny fra Ilskov. Stedet er i min optik kendt for at være lidt snusket, hvilket det også stadig er. Dog var det noget jeg hurtigt kunne se bort fra, da jeg mødte Jenny. Ved ikke om billederne er af lige præcis hende, men hendes krop ligner 100% dem på billederne og hendes ansigt ser da også sødt ud Fik en gang superfransk + dansk til 700 og tungekys er her med i prisen. Hun var meget oplagt og jeg vil klart kalde hendes service for GFE niveau. Havde fortalt jeg havde været i bad hjemmefra, så jeg blev ikke tilbudt noget bad og hun tog pikken direkte i munden uden nogle babywhipes eller lign. (kæmpe plus i min bog). Hendes bryster er kæmpe store og ægte og er i mine øjne lige noget for en babsoman som mig selv Hun snakker for øvrigt dansk, dog med en lidt gebrokken accent. Fik dog ikke spurgt til hvor længe de holder til i Ilskov endnu. Stedet: 4/10 fordi det er lidt kummerlige forhold. Ved ikke om der er mulighed for bad, da jeg ikke blev tilbudt. Pigen: 9-10/10 måske fordi jeg bliver forelsket når jeg ser kæmpe ægte bryster Gentagelsesfare: 10/10 se ovenstående omkring bryster /Far PS. Håber i vil tage godt imod min første anmeldelse (kritik modtages gerne) PPS. Link til annoncen: https://annoncelight.dk/showad/247574 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 31hans07 Skrevet 13. Maj, 2018 Fin anmeldelse. Stedet har jo generelt et meget dårligt ry, bl.a. falske billeder, men hvis de to bare ligner nogenlunde, ser det jo godt ud - jeg ville dog foretrække Isabelle med de små lækre ungpigebryster i stedet for Jennys kæmpekasser, men sådan er smag og behag jo forskellig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Far 2 Skrevet 13. Maj, 2018 (edited) 31hans07 skrev, for 3 timer siden: Fin anmeldelse. Stedet har jo generelt et meget dårligt ry, bl.a. falske billeder, men hvis de to bare ligner nogenlunde, ser det jo godt ud - jeg ville dog foretrække Isabelle med de små lækre ungpigebryster i stedet for Jennys kæmpekasser, men sådan er smag og behag jo forskellig. Ja lige præcis. Må indrømme jeg også havde Rita fra Bording i baghånden til hvis det skulle være helt ved siden af Har efterfulgt skrevet med Jenny og de tager vist hjem tirsdag aften. Ved ikke lige hvor "hjem" er, men tror det er et andet sted i Danmark. Redigering: Så forresten ikke Isabelle, så hende vil jeg ikke kunne udtale mig om. Redigeret 13. Maj, 2018 af Far Skrive lidt ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg