Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg i lang tid ikke haft bruger, men har snyltet på jer andres anmeldelser. Derfor tænkte jeg, at det måtte være på tide at bidrage lidt til fællesskabet.

Jeg var i går på besøg hos Jenny fra Ilskov. Stedet er i min optik kendt for at være lidt snusket, hvilket det også stadig er. Dog var det noget jeg hurtigt kunne se bort fra, da jeg mødte Jenny. Ved ikke om billederne er af lige præcis hende, men hendes krop ligner 100% dem på billederne og hendes ansigt ser da også sødt ud :)

Fik en gang superfransk + dansk til 700 og tungekys er her med i prisen. Hun var meget oplagt og jeg vil klart kalde hendes service for GFE niveau. Havde fortalt jeg havde været i bad hjemmefra, så jeg blev ikke tilbudt noget bad og hun tog pikken direkte i munden uden nogle babywhipes eller lign. (kæmpe plus i min bog). Hendes bryster er kæmpe store og ægte og er i mine øjne lige noget for en babsoman som mig selv :rolleyes:

Hun snakker for øvrigt dansk, dog med en lidt gebrokken accent. Fik dog ikke spurgt til hvor længe de holder til i Ilskov endnu.

Stedet: 4/10 fordi det er lidt kummerlige forhold. Ved ikke om der er mulighed for bad, da jeg ikke blev tilbudt.

Pigen: 9-10/10 måske fordi jeg bliver forelsket når jeg ser kæmpe ægte bryster :lol:

Gentagelsesfare: 10/10 se ovenstående omkring bryster ;)

/Far

PS. Håber i vil tage godt imod min første anmeldelse  (kritik modtages gerne)

PPS. Link til annoncen:
https://annoncelight.dk/showad/247574

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 31hans07

Fin anmeldelse.

Stedet har jo generelt et meget dårligt ry, bl.a. falske billeder, men hvis de to bare ligner nogenlunde, ser det jo godt ud - jeg ville dog foretrække Isabelle med de små lækre ungpigebryster i stedet for Jennys kæmpekasser, men sådan er smag og behag jo forskellig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
31hans07 skrev, for 3 timer siden:

Fin anmeldelse.

Stedet har jo generelt et meget dårligt ry, bl.a. falske billeder, men hvis de to bare ligner nogenlunde, ser det jo godt ud - jeg ville dog foretrække Isabelle med de små lækre ungpigebryster i stedet for Jennys kæmpekasser, men sådan er smag og behag jo forskellig.

Ja lige præcis. Må indrømme jeg også havde Rita fra Bording i baghånden til hvis det skulle være helt ved siden af :)

Har efterfulgt skrevet med Jenny og de tager vist hjem tirsdag aften. Ved ikke lige hvor "hjem" er, men tror det er et andet sted i Danmark.

Redigering: Så forresten ikke Isabelle, så hende vil jeg ikke kunne udtale mig om.

Redigeret af Far
Skrive lidt ekstra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...