Hop til indhold
galten

Nogen der har besøgt Monica i Aarhus?

Recommended Posts

Guest umiaqse

Är ganska säker på att jag sett henne i Köpenhamn.. sök i det forumet så finner du säker fler reviews. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
galten skrev, 1 time siden:

Er der virkelig kun en der har besøgt hende nu det er ægte billeder? 

Jeg spurgte på en pris for 1/2 time inkl. anal og fik svaret 2.000,- så det forklarer måske sagen.

Besøgte Sabrina (https://annoncelight.dk/showad/249872) i stedet som også har ægte billeder og mere realistiske priser og det har jeg på ingen måde fortrudt.

/Tutankhamon 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der sidste sommer i Hammel. Hun er rigtig flot ligesom på billederne men hendes attitude er ad h... til. Synes desværre pigerne i Hammelvej til tider virker sure, jeg ved ikke om bagmanden behandler dem dårligt eller hvad? eller om det bare er et uattraktivt sted for pigerne men jeg har da haft en uheldig oplevelse et par gange ud af cirka 20 besøg.

Ud over at hun er en flot pige er hun også høj cirka 170 og med gode former, dejlig stor numse.

Hun var kun flink indtil hun havde modtaget betalingen på 600,- for 15 minutter blow og sex. Herefter virkede hun nærmest ligeglad, hendes blow var slapt og usexet samtidigt med hun fik trækninger i halsen, som om hun var ved at kaste op. Min erektion faldt flere gange under blowet og jeg foreslog hende selv at stoppe, hvorefter jeg fik stimuleret kalorius selv, så den kunne bruges til at gennemføre et samleje.

Det der sker efterfølgende var nærmest surrealistisk, hun smed sig om på ryggen spredte sine ben på vid gab og råbte FÅÅÅÅK! Sådan lød det :-/ jeg kravlede forsigtigt på og startede lidt forsigtigt ud oven på den hårde befaling. Ud over hun er stor så er hende fisse faktisk også ret stor, så jeg havde svært ved rigtigt at føle noget. Efter cirka 10 sekunder begynder hun at skubbe mig i røven med sine lægge for at få mig hurtigere færdig, et trick som de fleste dovne og uengagerede ludere benytter sig af.

Samtidig med at hun ivrigt forsøger at få mig til at komme ligger hun med lukkede øjne og ligner en der sover! Jeg spørger om hun er OK, og hun åbner øjnene og sender mig et blik, der kunne slå ihjel. Til sidst falder min erektion så meget at jeg falder ud af hende. Hun hiver mig hårdt i pikken et par gange, nogenlunde ligesom hvis man pumper en cykel, hvorefter hun dasker opgivende til min halvslappe pik med hånden. Hun vender sig dog om på alle fire til en doggy og råber FÅÅÅK! Igen.

Her har jeg fået nok, jeg piller kondomet af og smider det i skraldespanden og fordufter, så hurtigt jeg kan ud af døren.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg hun havde taget nogle stoffer af en slags, fordi hun gennem hele seancen virkede dybt underlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...