Hop til indhold
mikky

Body 2 Body Århus, hvor?

Recommended Posts

Er der nogen der har kendskab til nogen thaisteder i Århus hvor det kan fåes?

Har besøgt en del thai massage steder gennem tiderne, og får selvfølgelig for det meste tilbudt forskellige ting. Jeg er dog aldrig blevet tilbudt B2B. Er det noget man selv skal spørge ind til, eller er der bare ikke rigtig nogen steder der tilbyder det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

B2B er ikke noget der reklameres med i Århus, i modsætning til København. Jeg tror det er fordi pigerne selv kan sætte prisen. Det fik jeg at vide hos NN Thai Massage på Oddervej. Så det er noget du skal spørge ind til og forhandle dig frem til en pris. Jeg har givet 800.- for en time hos både NN på Oddervej og hos Chaba Massage i Trepkasgade. De lægger som regel ud med en pris på 1000 - 1100.- for en time, men det nægter jeg at gi'. Du skal også være klar over, at den B2B de giver ikke er særlig god, eller erotisk, hvis du ikke selv ta'r styringen. Den bedste jeg har fået er hos Chaba. Hun ku' fan'me vride kroppen så jeg til sidst var ved at eksplodere ;-) Jeg kan ikke huske hvad hun hedder, men hun blev selv råliderlig... Fik for 200.- mere lov at gi' hende Full Pull. De giver dog sjældent den time du køber. Er du heldig er du ude efter 45 min.

Min erfaring siger mig dog at du kan få det bedre i København, hvor der reklameres med det. Dog skal du lægge 200 - 300.- oven i prisen for HJ og 300.- for BJ. Den fulde pakke kan du også få de fleste steder mod ekstra gebyr. Det kan du forhandle om. Prisen er som regel afhængig af kemi mellem dig og pigen. Har prøvet både thai og latina massørene. Sawadee har en rigtig god service. Personligt synes jeg dog latina massørene er mest sexede. De har som regel nogle gode bryster du både må lege med og kysse. De vil dog ikke yde Full Pull :-(

Lige en sidste ting. B2B kan også fåes hos Swan Massage i Flensborg. Det er rigtig godt og betaler du for 1 time, får du også 1 time. Det glædede mig da jeg var forbi for 14 dage siden, så det er ikke sidste gang jeg kommer der. Prisen er ca. den samme som i DK, men jeg fik forhandlet mig til 700.- for 1 time. Jeg havde ikke flere kontanter, så ville hun tjene dem, så måtte hun jo sige ja. De giver også en rigtig god massage når du er tømt ud. Jeg fik 2 X udløsning samt en næste GFE, dog uden samleje. Men pigen kyssede og var også nede og gnave gren ;-) Ærgerligt jeg ikke havde flere kontanter... De ta'r i øvrigt DK kroner og taler en smule dansk.

Links kan du google

Håber du kan bruge info

Luskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring med Thai i Århus er, at Body2Body mange steder opfattes som synonym med dansk. Jeg hhar aldrig oplevet en B2B, som var ret meget andet end nøgen glidning op og ned ad maven, før det tor en drejning over i ren sex. Ikke at jeg skal klage, men der ER altså en fed fornemmelse, når sådan et lille nips glider rundt i al olien.

/snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan få body to body i århus på Silkeborgvej 120 kl Thaimassage. Jeg har fået det flere gange for 800 kr og jeg klager ikke.

Flot pige der kan sit kram.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er som altid afhængig af, hvem der er på vagt. De gange jeg har været forbi, var b2b ikke en del af pigens kompetencer og blev afslået på min forespørgsel - næsten alt andet kunne tilbydes, men det er nok ikke stedet, hvis man skal have ryggen "rettet ud"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har været forbi Silkeborgvej et par gange og fået B2B af en pige der kalder sig Pet.

Forløbet startes med en ganske ok gang alm. massage af ryg og ben. Massagen er langt bedre end den slappe olie påsmøring der fås andre steder. Efter et stykke tid afklæder Pet sig og starter B2B massagen af først ryg og derefter fronten. Der afsluttes med et HJ.

Prisen for dette er som standard 800kr.

Du kan få mere end et HJ, men så er prisen højere.

Når du ankommer bliver du præsenteret for en prisliste med de forskellige muligheder. Disse dækker alm massage uden afslutning, med HJ, BJ, B2B og dansk. Derudover er der også en liste med alm. bordelydelser.

Muligheden for massage findes vist først efter kl. 18 (og kl. 20 tirsdag/torsdag). Kommer man tidligere på dagen, så er det vist et alm. bordel.

Som Goldfinger skriver, så afhænger det selvfølgelig af hvem der på vagt, men Pet er helt sikkert et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Muligheden for massage findes vist først efter kl. 18 (og kl. 20 tirsdag/torsdag). Kommer man tidligere på dagen, så er det vist et alm. bordel.

Det lød ellers rigtig godt lige ind til den linie. Da jeg kun har mulighed om eftermiddagen.. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

@yankie

Det var en særdeles nyttig oplysning om tidspunkter. Jeg har tydeligvis begået den fejl, at jeg er kommet for tidligt til stedet, da mit indtryk har været rent bordel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et par gange inden for det sidst år endt her, uden det var værd at skrive noget positivt om.

Jeg besøggte stedet 24/5 og blev modtaget af den samme dame som jeg har mødt før, men jeg så der var kommet en ny kvinde. Hun er nok over 30. Hun gav en udmærket massage med nogle få strejf så humøret steg.

Efter en god ½time, om på ryggen. Her fik jeg også en god massage af ben, bryst og mave.

Det udviklede sig dejligt til svensk, og hun spurgte om det var ok.

Jeg fik trukket lidt ned i hendes trøje og mit første indtryk af flotte bryster slog ikke fejl.

Jeg fik liste det hele af og nogle af de skønneste thaibryster jeg har set åbenbarede sig for mig.

Hun er meget berørings venlig. Og mens hun gav mig den blideste svensk, fik jeg resten af tøjet af hende.

Det er virkelig en sød og skøn kvinde.

Mens hun lå hen over mig så jeg kunne ælte hendes dejlige bryster, og konstaterer at de var ægte, masserede hun mig mellem lårene, hun tilbød at hente kondom, men var fuldt ud tilfreds med lårmassagen.

Der var bad inden massagen og hun gik med i bad efter for at vaske mig.

Hun snakker utroligt meget på et ikke alt for godt engelsk, men det synes jeg kun er hyggeligt.

5 kvarter fra jeg kom til jeg gik, 800,- fattigere men utrolig tilfreds.

Og det var kun fordi Hedemansgade var optaget i mindst en time.

Jeg vil se om jeg kan nå et besøg mere inden hun rejser hjem til sine børn og fordrukne mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

B2B kan også fåes hos Swan Massage i Flensborg. Det er rigtig godt og betaler du for 1 time, får du også 1 time. Det glædede mig da jeg var forbi for 14 dage siden, så det er ikke sidste gang jeg kommer der.

Luskeren

var på inkøbstur i flensborg i weekenden.

pha er desværre i thailand disse uger (jeg fandt ikke helt ud af hvornår hun kom hjem)

men det er en svensk thai kvinde(49) der som erstatning.. det er virkeligt et dårligt bytte

bestiller en times thai massage alligevel

det starter med god læg massage (benene) og hun spørger også om det skal være hårdt eller blødt og det skal naturligvis være hårdt.

der går ikke mange minutter inden hun flytter på sjoveren så den kan strejfes hver gang hun giver massage, hun har også travlt med at massere ballerne og tilbyder at massere stjernen også (måske kan hun noget tantra trix eller noget, men jeg takkede nej)

der blev olieret over det hele og efter 20 min ville hun gerne have jeg vendte mig om og da der var gået 30 min (incl svensk (glemte at forhandle..)) mente hun at hun var færdig med den time.

jeg kiggede på uret og sagde det kunne ikke passe

hun fortsatte med olie plaskeriet da jeg var opsat på at få min times massage :)

55min sharp så var det slut og jeg måtte selv finde badet (havde været der før)

jeg kunne se at der ikke blev gjort så meget i oprydningen der

kom af med 80€ for den tur, jeg kommer ikke igen før pha er tilbage..

morgenbesøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...