Bøje 233 Skrevet 12. Maj, 2018 Hej brødre. Har været forbi 3 gange de sidste måneder og er blevet masseret af den samme hver gang. En voksen thai, lidt buttet. Hun masserer til den hårde side, hvilket jeg er vild med, så muskler og led kan blive bearbejdet godt. Der tilbydes HJ på en god måde....ikke overfalds agtig... HJ er middel. Den sidste gang hang det i luften at det skulle ende med HJ. Alt i alt pengene værd da massagen er vigtigst lige her. Kommer helt sikkert igen og igen. http://www.noo-massage.dk Bøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike 283 Skrevet 13. Maj, 2018 Jeg var der i går og fik også massage af den lidt ældre buttede dame. Tror hun hedder Jojo. Fik faktisk en ganske udemærket massage men ikke noget HJ da hverken jeg eller hende lagde op til det. Jeg kom faktisk også lige fra 1 times massage hos Ghen Khor i Køge hvor den havde stået på HJ, så jeg var rimelig flad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Galius 17 Skrevet 15. Maj, 2018 Mike skrev, den 13/5/2018 at 15:26: Jeg var der i går og fik også massage af den lidt ældre buttede dame. Tror hun hedder Jojo. Fik faktisk en ganske udemærket massage men ikke noget HJ da hverken jeg eller hende lagde op til det. Jeg kom faktisk også lige fra 1 times massage hos Ghen Khor i Køge hvor den havde stået på HJ, så jeg var rimelig flad Var det dårligt i Køge siden du valgte at få et tur til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike 283 Skrevet 15. Maj, 2018 Galius skrev, for 7 timer siden: Var det dårligt i Køge siden du valgte at få et tur til ? Nej faktisk ikke, men jeg havde en 4 timers tid jeg skulle have slået ihjel og Ghen Khor ville have 500,- kr per time også selv om jeg ønskede to timers massage. Jeg valgte derfor bare at tage en times massage + et HJ der for 800,- kr og så spiste jeg lidt mad og kørte til Noo's Massage :) Jeg smider en anmeldelse af Ghen Kor her en af dagene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Galius 17 Skrevet 15. Maj, 2018 Mike skrev, for 25 minutter siden: Nej faktisk ikke, men jeg havde en 4 timers tid jeg skulle have slået ihjel og Ghen Khor ville have 500,- kr per time også selv om jeg ønskede to timers massage. Jeg valgte derfor bare at tage en times massage + et HJ der for 800,- kr og så spiste jeg lidt mad og kørte til Noo's Massage Jeg smider en anmeldelse af Ghen Kor her en af dagene. Ja ok så kan jeg bedre forstå det sidst jeg var hos noo og fik massage af ejeren selv spurgte jeg ikke om pris inden så måtte slippe 1000 for en time inkl HJ så har sku ikke været der siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg