Hop til indhold

Trans/shemale

Featured Replies

Skrevet

Hej Jer...

Leder stadig rundt i landet efter spændende feminine Trans/shemale /Ladyboys.

Kom frisk ud af skuret venner..:-)

Faldt om disse nogen der har erfaringer måske..:-)

https://annoncelight.dk/showad/249728

https://annoncelight.dk/showad/219269

https://annoncelight.dk/showad/248617

Lad os hjælpe hinanden, og jeg deler naturligvis også mine erfaringer med dem ser spørger :-)

Skrevet

Hej Scorpionen

Dette forum handler jo lige præcis om at hjælpe hinanden og dele erfaringer om ladyboys / shemales. Du er simpelthen endt det rigtige sted - så kom frisk indenfor i skuret og hægt dig på alt det, der allerede kører! :-)

Jeg kan se, at du udover jyske annoncer også har kig på en enkelt (Kiara / Kika) i København, hvor jeg selv holder til. Hende har jeg desværre ikke erfaringer med, men annoncen har kørt længe - og virker falsk. Kig evt. på denne anmeldelse på wiki'en: Fake billeder.

Af spændende og feminint i København lige nu (som jeg har frekventeret) vil jeg foreslå: Emma, Valentina, KikiTina, Jejee og Nadie

På genskriv!

Skrevet
  • Author
Shemale-eater skrev, den 13/5/2018 at 18:06:

Hej Scorpionen

Dette forum handler jo lige præcis om at hjælpe hinanden og dele erfaringer om ladyboys / shemales. Du er simpelthen endt det rigtige sted - så kom frisk indenfor i skuret og hægt dig på alt det, der allerede kører! :-)

Jeg kan se, at du udover jyske annoncer også har kig på en enkelt (Kiara / Kika) i København, hvor jeg selv holder til. Hende har jeg desværre ikke erfaringer med, men annoncen har kørt længe - og virker falsk. Kig evt. på denne anmeldelse på wiki'en: Fake billeder.

Af spændende og feminint i København lige nu (som jeg har frekventeret) vil jeg foreslå: Emma, Valentina, KikiTina, Jejee og Nadie

På genskriv!

Hey You...

Takker for indlæg, skriver lige privat til dig herinde..:-)

Skrevet
Shemale-eater skrev, den 13/5/2018 at 18:06:

Hej Scorpionen

På genskriv!

Wow Kiki ser lækker ud. Annoncelight har billede af ansigtet også. Wow. Nå, hvad står hun i? :) har ikke kunne få fat i hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.