Hop til indhold
Scorpionen

Trans/shemale

Recommended Posts

Hej Jer...

Leder stadig rundt i landet efter spændende feminine Trans/shemale /Ladyboys.

Kom frisk ud af skuret venner..:-)

Faldt om disse nogen der har erfaringer måske..:-)

https://annoncelight.dk/showad/249728

https://annoncelight.dk/showad/219269

https://annoncelight.dk/showad/248617

Lad os hjælpe hinanden, og jeg deler naturligvis også mine erfaringer med dem ser spørger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Scorpionen

Dette forum handler jo lige præcis om at hjælpe hinanden og dele erfaringer om ladyboys / shemales. Du er simpelthen endt det rigtige sted - så kom frisk indenfor i skuret og hægt dig på alt det, der allerede kører! :-)

Jeg kan se, at du udover jyske annoncer også har kig på en enkelt (Kiara / Kika) i København, hvor jeg selv holder til. Hende har jeg desværre ikke erfaringer med, men annoncen har kørt længe - og virker falsk. Kig evt. på denne anmeldelse på wiki'en: Fake billeder.

Af spændende og feminint i København lige nu (som jeg har frekventeret) vil jeg foreslå: Emma, Valentina, KikiTina, Jejee og Nadie

På genskriv!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shemale-eater skrev, den 13/5/2018 at 18:06:

Hej Scorpionen

Dette forum handler jo lige præcis om at hjælpe hinanden og dele erfaringer om ladyboys / shemales. Du er simpelthen endt det rigtige sted - så kom frisk indenfor i skuret og hægt dig på alt det, der allerede kører! :-)

Jeg kan se, at du udover jyske annoncer også har kig på en enkelt (Kiara / Kika) i København, hvor jeg selv holder til. Hende har jeg desværre ikke erfaringer med, men annoncen har kørt længe - og virker falsk. Kig evt. på denne anmeldelse på wiki'en: Fake billeder.

Af spændende og feminint i København lige nu (som jeg har frekventeret) vil jeg foreslå: Emma, Valentina, KikiTina, Jejee og Nadie

På genskriv!

Hey You...

Takker for indlæg, skriver lige privat til dig herinde..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shemale-eater skrev, den 13/5/2018 at 18:06:

Hej Scorpionen

Dette forum handler jo lige præcis om at hjælpe hinanden og dele erfaringer om ladyboys / shemales. Du er simpelthen endt det rigtige sted - så kom frisk indenfor i skuret og hægt dig på alt det, der allerede kører! :-)

Jeg kan se, at du udover jyske annoncer også har kig på en enkelt (Kiara / Kika) i København, hvor jeg selv holder til. Hende har jeg desværre ikke erfaringer med, men annoncen har kørt længe - og virker falsk. Kig evt. på denne anmeldelse på wiki'en: Fake billeder.

Af spændende og feminint i København lige nu (som jeg har frekventeret) vil jeg foreslå: Emma, Valentina, KikiTina, Jejee og Nadie

På genskriv!

Wow Kiki ser lækker ud. Annoncelight har billede af ansigtet også. Wow. Nå, hvad står hun i? :) har ikke kunne få fat i hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...