Hop til indhold

sabrina 24 - la chica más hermosa (Aarhus)

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/249872

Fra det øjeblik jeg trådte ind ad døren var hun engageret, nærværende, eksplosiv og bjergtagende flot. 

Nybadet og velduftende tog hun imod i en lille sort bodystocking der ikke kunne skjule hendes fabelagtige bryster. De er muligvis hjulpet lidt på vej - men eminent flot og dygtigt lavet.

Et tungekys og en hånd igennem mit hår, jeg var solgt. Det blev til en time med fuld service.

Det klogeste valg længe

Hun er brandvarm, levende, legende og helt og aldeles ustyrlig .

Jeg kan nok ikke tilføje så meget til selve sexdelen. Mest fordi jeg stadigt arbejder med alle de sanseindtryk jeg fik. Men det blev til en vidunderlig time med så meget lidenskab som jeg ikke kan huske fra andre af mine mange købesexoplevelser. En utrolig blanding af PSE og GFE. Sabrina smager fantastisk, hun reagerer lynhurtigt på berøring og hun er en fantastisk knald. 

Vi afsluttede med en massage til os begge. 

Sabrina er den type pige man ville ønske man kunne have helt for sig selv. Heldigt for alle jer andre er det ikke sådan.

Redigeret af Herbert

Skrevet

Hvad med ift. alder, højde og vægt?

Skrevet
  • Author

hun er lidt ældre end de opgivne 24 - men billederne er 100% rigtige. Måske +2 kilo men absolut ikke noget der skæmmer. Hun er rimeligt høj 1.73 og det sødeste (og varmeste) væsen 

Skrevet
Herbert skrev, for 6 timer siden:

hun er lidt ældre end de opgivne 24 - men billederne er 100% rigtige. Måske +2 kilo men absolut ikke noget der skæmmer. Hun er rimeligt høj 1.73 og det sødeste (og varmeste) væsen 

Hej Herbert

Tak for fin anmeldelse, som jo giver lyst til at besøge skønheden. Hendes oplysninger om priser og service er lidt mangelfulde, så måske kan du hjælpe med lidt oplysninger om pris for 1 time, og hvad den kan indeholde til prisen? Ved du om hun eksempelvis tilbyder super og mega?

Skrevet
  • Author

En time uden begrænsninger, altså sex, anal, megafransk, massage og dybe kys kostede 2000. Uden anal havde det været 1600. Jeg spurgte faktisk ikke til andet. 

Skrevet
Herbert skrev, for 55 minutter siden:

En time uden begrænsninger, altså sex, anal, megafransk, massage og dybe kys kostede 2000. Uden anal havde det været 1600. Jeg spurgte faktisk ikke til andet. 

Havde du problemer med at få kontakt med damen? Jeg har både sendt SMS og ringet, men ingen af delene bliver besvaret - måske fuglen allerede er fløjet? Synes bare at have læst at hun skulle være i Aarhus til 16. maj..

Hun er tilsyneladende en meget efterspurgt kvinde (med rette)

Skrevet
  • Author
flinkmand skrev, for 51 minutter siden:

Havde du problemer med at få kontakt med damen? Jeg har både sendt SMS og ringet, men ingen af delene bliver besvaret - måske fuglen allerede er fløjet? Synes bare at have læst at hun skulle være i Aarhus til 16. maj..

Hun er tilsyneladende en meget efterspurgt kvinde (med rette)

nej det gik meget let, måske fordi det var den den have helligdag (fredag) Jeg sms'ede med hende lørdag aften omkring en aftale imorgen tirsdag og der nvnte hun ikke noget om for tidlig afgang :):):):)

Skrevet
Herbert skrev, for 14 minutter siden:

nej det gik meget let, måske fordi det var den den have helligdag (fredag) Jeg sms'ede med hende lørdag aften omkring en aftale imorgen tirsdag og der nvnte hun ikke noget om for tidlig afgang :):):):)

Tak for svar.

Jeg har forsøgt mig både med sms og telefonopkald, og får ingen respons på nogen af delene - øv.

Det må jo tolkes således at hun har travlt.......

Skrevet

Jeg skrev med hende i går, men forstod at hun måske skulle flytte. Det håber jeg ikke!

Har været der een gang - lige efter @Tutankhamon s anmeldelse i sidste uge. Genialt godt. Intet at sige til, hvis hun har travlt. Men hun fortalte, at hun kommer igen i juni. Det ser jeg MEEGT frem til.

Skrevet

Nå, nu fik jeg lige et svar: Hun rejser fra Aarhus i dag. Surt. Men kommer igen i slutningen af juni. Det gør jeg også :-).

Skrevet

Øv synes hun sagde hun var der til onsdag. Så må jeg besøge hende i juni

Skrevet
ims skrev, for 1 time siden:

Øv synes hun sagde hun var der til onsdag. Så må jeg besøge hende i juni

ChoosyVery skrev, for 2 timer siden:

Nå, nu fik jeg lige et svar: Hun rejser fra Aarhus i dag. Surt. Men kommer igen i slutningen af juni. Det gør jeg også :-).

Hej

Har også fået denne besked pr sms omkring middagstid. Vi er nogle stykker der har stået på "venteliste" i dag .....

Hun skal helt sikkert skrives op til et besøg i slutningen af juni efter de fine ord hun får.

Skrevet
  • Author

jeg har lige talt med hende, og ja - desværre er hun nødt til at tage hjem i dag. Men som hun siger," I will be back end of June because I love Århus" . Faktisk sagde hun "because I love you", men jeg vil jo ikke ødelægge det for jer andre :) LOL

Skrevet

jeg var til konfirmation i århusområdet i weekenden, og nåede heldigvis også forbi Sabrina.

Skøn skøn krop og de dejligste bryster. 1 time inkl anal - når nu muligheden forelå for anal hos anal queen så skulle det da også gøres. 

Startede med et bad, og så ind til Sabrina, som lå på sengen. Jeg trak hende ud til kanten og spredte hendes ben, og gik så langsomt i gang med at slikke fisse, lår, baller og røv. 

Godt med spyt og godt rundt med tungen. Det er bare favoritten, og havde bestemt en god effekt på os begge. Så lagde vi os i en 69 med mig øverst og fik slikket og nappet kuglerne. Det er frækt at kunne kigge ind under sig selv og se pikken få den store slikketur. Så stille og roligt skift til forskellige stillinger og jævnlige kys. 

Og, efter 15-20 min vil jeg gætte på var det så tid til anal. Jeg slikkede hende igen i fisse og røv, og igen godt med spyt, som blev blandet med hendes egne safter. Hun lå på ryggen med benene spredt op og ud til siden. Jeg fik pikken op i hende. Pikhovedet frem og tilbage og at vende os begge til det. Så lidt længere ind og blev ved indtil næsten hele pikken var inde. Jeg har en pik af alm længde, men den er tykkere end manges (tror jeg), så der skulle arbejdes godt (og forsigtigt) for at få den helt ind i hendes dejlige røv. 

Men det gik og langsomt blev det til en god glidende kneppebevægelse. Jeg holdt små pauser undervejs (med pikken inde) for ellers var jeg kommet for hurtigt. Fra hende på ryggen skiftede vi til at jeg kunne tage hende bagfra, og så op så min front var imod hendes ryg, for så kunne jeg også massere hendes bryster... meget dejligt - faktisk så dejligt at det var i denne stilling jeg kom (i kondomet oppe i hende). 

Bagefter lå vi svedige sammen på sengen. Ikke så megen snak (har ikke mange spanske gloser at fyre af). Vi afsluttede med et bad sammen, og så videre ud i det jyske. 

Massage, næh det fik jeg ikke - men det må jeg så prøve en anden gang. 

L

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.