Hop til indhold
Guest Randersand

Sang Arun Beauty & Thai massage Randers

Recommended Posts

Guest Piraten

Hun havde før klinik i Gråbrødrestræde, og for hvad jeg ved er det udelukkende massage. Hun er iøvrigt en virkelig smuk pige og taler dansk.

vh. Piraten 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet for anden gang forleden. Første gang jeg ringede til butikken, blev der understreget at der ikke kunne købes sex. Fint nok sagde jeg, jeg skal kun have massage. Det fik jeg men desværre af assistenten og ikke af ejeren.

Forleden dag syntes jeg da lige, at jeg skulle have en seriøs omgang massage igen og gerne af indehaveren. Jeg ringede ikke men dukkede bare op på adressen. Blev lukket ind men ak, det var ikke indehaveren, men en midaldrende thaikvinde. Nå jeg trængte stadig til massage, så jeg røg ind på sengen i baglokalet. 

Intet håndklæde over ballerne og der gik ikke lang tid før den stod på klask på ballerne og diverse strejf.... Jeg var jo egentlig kun opsat på massage og da jeg havde betalt med mobilepay første gang jeg var i butikken havde jeg ikke al verden kontanter med. Men jeg havde åbenbart nok til at jeg blev tilbudt lidt af hvert og både med og uden. Jeg takkede pænt nej tak til fuld pakke med og uden, så jeg fik et bj og spansk massage mellem et par rigtig store bryster.

Jeg tør ikke lægge hovedet på blokken, men tror ganske bestemt at hun præsenterede sig som Lie  (hende der har butikken lidt længere ned af mariagervej ?) Sidst i fyrrerne/start halvtredserne egentlig ganske sød men det er ikke bare brysterne der er store på hende. det bliver nok ikke stedet for mig hvad enten jeg går efter ren massage eller massage med sjov på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sang Arun Beauty og Thai massage er lukket fra d. 21.5.18 er der kom ny ejet. 

Nu hedder de Nangfa2 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pik skrev, 1 time siden:

Sang Arun Beauty og Thai massage er lukket fra d. 21.5.18 er der kom ny ejet. 

Nu hedder de Nangfa2 

Er der et nr til dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Pik skrev, for 10 timer siden:

Sang Arun Beauty og Thai massage er lukket fra d. 21.5.18 er der kom ny ejet. 

Nu hedder de Nangfa2 

Er det mon nogen man kender?

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pik skrev, 1 time siden:

Screenshot_20180528-132924_Facebook.jpg

alt hvad PIk skriver skal tages som reklame, da det hun jo er thai se hendes tidligere tråde,  hvor hun udgiver sig for at være en kunde.....

bare lige lidt info ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
thomas 123 skrev, for 3 timer siden:

alt hvad PIk skriver skal tages som reklame, da det hun jo er thai se hendes tidligere tråde,  hvor hun udgiver sig for at være en kunde.....

bare lige lidt info ...

Du kunne bare ikke lige lade være:D 555555

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 2 timer siden:

Du kunne bare ikke lige lade være:D 555555

vh. Piraten

jeg syntes næsten det er en pligt overfor nye brugere ...... specielt fordi vi begge to ved hvordan hun og hendes veninde .... skrev i deres tidligere tråd... hvor Pik først udgav sig for at være en kunde hos det tidligere massage sted de havde .... og senere skrev truende beskeder til alle som skrev mindre positivt om dem .... 

så nu ser vi nok snart en helt ny bruger med den samme gebrokken danske rose det nye sted..... :)) 555 

KH Thomas

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...