Gabel 308 Skrevet 11. Maj, 2018 (edited) Har lige besøgt hende her Bella. http://massage.side6.dk/hotsexybella obs... billed er ikke ægte, men kroppen er næsten der hen af. Gentagelsesfarer 100 % jeg har et stykke tid ledt efter en smuk ung thai eller mørk pige. Tog chancen idag, og kørte til Hou. Vil starte med at nævne, at i skal være sikker på det er det rigtige hus, da der på samme vej er 2 huse med samme hus nummer. Hvis i vil vide mere, så send mig en PB. Nå men blev modtaget af den smukkeste mørke unge pige, som vel nok er mellem 25 og 30 år. Super slank og høj, med den mest sexede stramme lille røv. Vægt vil jeg skyde til 50-55 kg, og ca 170 høj. Hun har de bedste ungpige bryster, som er faste og lidt mere end en god håndfuld. Ingen tvivl om hun aldrig har fået børn, da hendes silkeglatte hud er stram over hele kroppen. Inkl maven. Hun er dog behåret mellem benene, men passede okay til hende. Ingen kæmpe dusk, men fin behåring. Og så er hun bare tilpas stram, uden at have problemer med at komme ind. Jeg ved ikke om det blev et kanon dejligt besøg for mig, fordi hun samtidig er smilende og rigtig glad. Jeg måtte alt med hende, det var kun spørgsmål om hvor mange sedler der skiftede hænder. Priser er hun iøvrigt fair med. Men i sidste ende, kostede det mig en del sedler, da jeg bare ikke kunne få nok af hende. Huset er rigtig pænt, da det er et lækkert lejet sommerhus. Men i har travlt venner, for huset er kun lejet de næste 2 uger med, og så rejser hun et andet sted hen. Så hvis i er til mørke piger, så kan jeg virkelig anbefale hende. Jeg vil helt sikkert besøge hende igen inden hun rejser. 5 ud af 5 smiley Redigeret 11. Maj, 2018 af Gabel 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 308 Skrevet 12. Maj, 2018 Pjevs skrev, for 6 timer siden: Hvad ligger prisen på.. Skriver lige i PB. Men som sagt er priserne fair. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 308 Skrevet 12. Maj, 2018 Glemte at skrive.... Er der nogen der kan huske Filur? Standarten er mindst lige så god hos Bella. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 258 Skrevet 12. Maj, 2018 Tyder på hun er et besøg værd. Ser ud til at være samme oplevelse Golf 2 havde i sin anmeldelse 3.maj, da hun var i Lemvig området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 308 Skrevet 12. Maj, 2018 TheJack skrev, 1 time siden: Tyder på hun er et besøg værd. Ser ud til at være samme oplevelse Golf 2 havde i sin anmeldelse 3.maj, da hun var i Lemvig området Jeg er jævnligt ude at tage på tur. Syntes bare der er langt mellem de rigtige frække udlandske kvinder. Men her syntes jeg at det er et besøg værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 258 Skrevet 12. Maj, 2018 Ja det er rigtigt. Men når hun så er der- oh så er det bare med at holde sig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 835 Skrevet 12. Maj, 2018 Gabel skrev, for 7 timer siden: Skriver lige i PB. Men som sagt er priserne fair. Hvor meget tager hun for 30 min . ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 308 Skrevet 12. Maj, 2018 Vendelboen skrev, for 7 timer siden: Hvor meget tager hun for 30 min . ? Jeg vil gætte på 800 kr, uden at vide det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 13. Maj, 2018 Gabel skrev, den 11/5/2018 at 22:07: Har lige besøgt hende her Bella. http://massage.side6.dk/hotsexybella obs... billed er ikke ægte, men kroppen er næsten der hen af. Gentagelsesfarer 100 % jeg har et stykke tid ledt efter en smuk ung thai eller mørk pige. Tog chancen idag, og kørte til Hou. Vil starte med at nævne, at i skal være sikker på det er det rigtige hus, da der på samme vej er 2 huse med samme hus nummer. Hvis i vil vide mere, så send mig en PB. Nå men blev modtaget af den smukkeste mørke unge pige, som vel nok er mellem 25 og 30 år. Super slank og høj, med den mest sexede stramme lille røv. Vægt vil jeg skyde til 50-55 kg, og ca 170 høj. Hun har de bedste ungpige bryster, som er faste og lidt mere end en god håndfuld. Ingen tvivl om hun aldrig har fået børn, da hendes silkeglatte hud er stram over hele kroppen. Inkl maven. Hun er dog behåret mellem benene, men passede okay til hende. Ingen kæmpe dusk, men fin behåring. Og så er hun bare tilpas stram, uden at have problemer med at komme ind. Jeg ved ikke om det blev et kanon dejligt besøg for mig, fordi hun samtidig er smilende og rigtig glad. Jeg måtte alt med hende, det var kun spørgsmål om hvor mange sedler der skiftede hænder. Priser er hun iøvrigt fair med. Men i sidste ende, kostede det mig en del sedler, da jeg bare ikke kunne få nok af hende. Huset er rigtig pænt, da det er et lækkert lejet sommerhus. Men i har travlt venner, for huset er kun lejet de næste 2 uger med, og så rejser hun et andet sted hen. Så hvis i er til mørke piger, så kan jeg virkelig anbefale hende. Jeg vil helt sikkert besøge hende igen inden hun rejser. 5 ud af 5 smiley Super anmeldelse, men savner sku godt nok stadig at folk kunne finde ud af at lave en overskrift der viser HVOR i landet det er, så man nede fra sønderjylland ikke behøver først at skulle klikke sig ind på din anmeldelse, for derefter at skulle klikke på vedlagte link, for først der at finde ud af at det er noget der foregår 250 km fra en. Ville sku være fedt hvis vi kunne hjælpe hinanden herinde på den måde. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 308 Skrevet 13. Maj, 2018 (edited) youngatheart skrev, for 6 timer siden: Super anmeldelse, men savner sku godt nok stadig at folk kunne finde ud af at lave en overskrift der viser HVOR i landet det er, så man nede fra sønderjylland ikke behøver først at skulle klikke sig ind på din anmeldelse, for derefter at skulle klikke på vedlagte link, for først der at finde ud af at det er noget der foregår 250 km fra en. Ville sku være fedt hvis vi kunne hjælpe hinanden herinde på den måde. Jeg ved hvad du mener, og kan desværre ikke redigere i overskriften længere. Jeg vil fremover gøre det mere tydeligt i mine anmeldelser. Men hvis du vælger at køre de 250 km en dag, så er jeg gerne aftager af billige øl. Forsat god dag i Sønderjylland. Redigeret 13. Maj, 2018 af Gabel 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 13. Maj, 2018 Gabel skrev, for 2 timer siden: Jeg ved hvad du mener, og kan desværre ikke redigere i overskriften længere. Jeg vil fremover gøre det mere tydeligt i mine anmeldelser. Men hvis du vælger at køre de 250 km en dag, så er jeg gerne aftager af billige øl. Forsat god dag i Sønderjylland. Det er bare helt ok, og tak for et super svar . Ja det ville da være ren win win for dig hvis jeg lige fyldte jydetraileren med øl. Kan da håbe på hun så lejer et hus hernede ad næste gang, så kan du jo lige tage et smut herned, og så traileren efter bilen til indkøbstur i det tyske 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sgade12 18 Skrevet 14. Maj, 2018 Jeg har også hørt at Hou er pæn på denne tid af året 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 17. Maj, 2018 Gabel skrev, den 11/5/2018 at 22:07: Har lige besøgt hende her Bella. http://massage.side6.dk/hotsexybella obs... billed er ikke ægte, men kroppen er næsten der hen af. Gentagelsesfarer 100 % jeg har et stykke tid ledt efter en smuk ung thai eller mørk pige. Tog chancen idag, og kørte til Hou. Vil starte med at nævne, at i skal være sikker på det er det rigtige hus, da der på samme vej er 2 huse med samme hus nummer. Hvis i vil vide mere, så send mig en PB. Nå men blev modtaget af den smukkeste mørke unge pige, som vel nok er mellem 25 og 30 år. Super slank og høj, med den mest sexede stramme lille røv. Vægt vil jeg skyde til 50-55 kg, og ca 170 høj. Hun har de bedste ungpige bryster, som er faste og lidt mere end en god håndfuld. Ingen tvivl om hun aldrig har fået børn, da hendes silkeglatte hud er stram over hele kroppen. Inkl maven. Hun er dog behåret mellem benene, men passede okay til hende. Ingen kæmpe dusk, men fin behåring. Og så er hun bare tilpas stram, uden at have problemer med at komme ind. Jeg ved ikke om det blev et kanon dejligt besøg for mig, fordi hun samtidig er smilende og rigtig glad. Jeg måtte alt med hende, det var kun spørgsmål om hvor mange sedler der skiftede hænder. Priser er hun iøvrigt fair med. Men i sidste ende, kostede det mig en del sedler, da jeg bare ikke kunne få nok af hende. Huset er rigtig pænt, da det er et lækkert lejet sommerhus. Men i har travlt venner, for huset er kun lejet de næste 2 uger med, og så rejser hun et andet sted hen. Så hvis i er til mørke piger, så kan jeg virkelig anbefale hende. Jeg vil helt sikkert besøge hende igen inden hun rejser. 5 ud af 5 smiley Vil du sende priserne til mig og hvor huset ligger? Hvad dag rejser hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest silkeborg6 Skrevet 22. Maj, 2018 Andet sted her har hun fået dårlige anmeldelser? bl.a. ingen super fransk, ingen kys - og i det hele taget ikke godt? Var det fordi du betalte extra du fik god behandling? Og må man spørge hvad du købte dig til? fx super fransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 308 Skrevet 24. Maj, 2018 silkeborg6 skrev, den 22/5/2018 at 13:44: Andet sted her har hun fået dårlige anmeldelser? bl.a. ingen super fransk, ingen kys - og i det hele taget ikke godt? Var det fordi du betalte extra du fik god behandling? Og må man spørge hvad du købte dig til? fx super fransk? Måske der er noget med kemi, eller hun har haft en dårlig dag. Jeg har kun positivt at sige om hende. Jeg har også været ved dårlige piger, som har fået ros af andre. Så anmeldelser kan man komme langt med, men nogen få gange kan der være forskellige oplevelser og meninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 878 Skrevet 27. Maj, 2018 Gabel skrev, den 11/5/2018 at 22:07: Har lige besøgt hende her Bella. http://massage.side6.dk/hotsexybella obs... billed er ikke ægte, men kroppen er næsten der hen af. Gentagelsesfarer 100 % jeg har et stykke tid ledt efter en smuk ung thai eller mørk pige. Tog chancen idag, og kørte til Hou. Vil starte med at nævne, at i skal være sikker på det er det rigtige hus, da der på samme vej er 2 huse med samme hus nummer. Hvis i vil vide mere, så send mig en PB. Nå men blev modtaget af den smukkeste mørke unge pige, som vel nok er mellem 25 og 30 år. Super slank og høj, med den mest sexede stramme lille røv. Vægt vil jeg skyde til 50-55 kg, og ca 170 høj. Hun har de bedste ungpige bryster, som er faste og lidt mere end en god håndfuld. Ingen tvivl om hun aldrig har fået børn, da hendes silkeglatte hud er stram over hele kroppen. Inkl maven. Hun er dog behåret mellem benene, men passede okay til hende. Ingen kæmpe dusk, men fin behåring. Og så er hun bare tilpas stram, uden at have problemer med at komme ind. Jeg ved ikke om det blev et kanon dejligt besøg for mig, fordi hun samtidig er smilende og rigtig glad. Jeg måtte alt med hende, det var kun spørgsmål om hvor mange sedler der skiftede hænder. Priser er hun iøvrigt fair med. Men i sidste ende, kostede det mig en del sedler, da jeg bare ikke kunne få nok af hende. Huset er rigtig pænt, da det er et lækkert lejet sommerhus. Men i har travlt venner, for huset er kun lejet de næste 2 uger med, og så rejser hun et andet sted hen. Så hvis i er til mørke piger, så kan jeg virkelig anbefale hende. Jeg vil helt sikkert besøge hende igen inden hun rejser. 5 ud af 5 smiley Ved du om pigen kommer tilbage til Nordjylland (hun er angivelig i Silkeborg pt) eller stadig er her under et andet navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 308 Skrevet 4. Juni, 2018 Liverpool skrev, den 27/5/2018 at 09:34: Ved du om pigen kommer tilbage til Nordjylland (hun er angivelig i Silkeborg pt) eller stadig er her under et andet navn Jeg nåede desværre ikke forbi efter mit første besøg, så kan desværre ikke give dig et svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg