Joey Joe Joe 2961 Skrevet 11. Maj, 2018 Hell klart min anbefaling. Kommer lige derfra. Var første kunde: https://annoncelight.dk/showad/249119 Er på fra mobilen - derfor den korte anmeldelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 11. Maj, 2018 Joey Joe Joe skrev, for 5 minutter siden: Hell klart min anbefaling. Kommer lige derfra. Var første kunde: https://annoncelight.dk/showad/249119 Er på fra mobilen - derfor den korte anmeldelse. Er det hende på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2961 Skrevet 11. Maj, 2018 (edited) Tyrkeren82 skrev, for 32 minutter siden: Er det hende på billederne Tror jeg. Hun ekstremt lækker. Ved jeg. hun ligner i hvert fald billeder rigtig meget. Hun er en man skal overveje at besøge, hvis man kan lide oplevelsen af det ekstremt lækre. Lille østeuropæisk. Bryster i topklasse. Det er på et de kendte steder i byen. Super fransk var ikke inklusiv i prisen. Som der ellers står i annoncen. Men hold da op en petit og super lækker lille kvinde. Redigeret 11. Maj, 2018 af Joey Joe Joe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 11. Maj, 2018 Joey Joe Joe skrev, for 1 time siden: Tror jeg. Hun ekstremt lækker. Ved jeg. hun ligner i hvert fald billeder rigtig meget. Hun er en man skal overveje at besøge, hvis man kan lide oplevelsen af det ekstremt lækre. Lille østeuropæisk. Bryster i topklasse. Det er på et de kendte steder i byen. Super fransk var ikke inklusiv i prisen. Som der ellers står i annoncen. Men hold da op en petit og super lækker lille kvinde. Nu når du kun siger at du tror det er hende på billederne, så tror jeg at jeg holder mig til anastasia som lige nu er i odense. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2961 Skrevet 11. Maj, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 4 minutter siden: Nu når du kun siger at du tror det er hende på billederne, så tror jeg at jeg holder mig til anastasia som lige nu er i odense. Ok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg