Hop til indhold
Guest Milfen Stella

Natur områder ved Vejen

Recommended Posts

Guest Milfen Stella

Mon ikke der er nogen her inde der kender et supe godt sted jeg kan holde i det fri mellem Vejen og Esbjerg? 

Det sted jeg holdte sidste år har de nemlig tyndet vildt ud i skoven så det er ret tydligt man holder der inde set ude fra vejen af :???:

og har nu ledt en del efter nyt sted men vil sige området er jo ret stort. Og de bedste steder er jo svære at finde ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej

1. der er ved Bække der hedder Østerholmvej , jeg mener der ligger en rimelig diskret p plads omgivet af træer. men det er dog lidt tid siden jeg sidst var forbi. prøver lige et link. det er 4C og 23 den ligger vil jeg mene.. 

https://map.krak.dk/?c=55.548027,9.092624&z=17&q="bække, vejen";geo

Redigeret af tilmodenQ
glemt noget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ, undskyld afsporingen, men jeg kom til at tænke på en overskrift i lokalavisen for mere end 30 år siden: "Hvad er der i vejen med vejen i Vejen?".

Nå, men jeg ved da, at der er muligheder omkring Sønderskov Museum. Og det er ganske vist.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Borende X skrev, for 33 minutter siden:

Hæhæ, undskyld afsporingen, men jeg kom til at tænke på en overskrift i lokalavisen for mere end 30 år siden: "Hvad er der i vejen med vejen i Vejen?".

Nå, men jeg ved da, at der er muligheder omkring Sønderskov Museum. Og det er ganske vist.

Ja det bliver hurtigt en sjov tekst ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milfen Stella
tilmodenQ skrev, for 50 minutter siden:

hej

1. der er ved Bække der hedder Østerholmvej , jeg mener der ligger en rimelig diskret p plads omgivet af træer. men det er dog lidt tid siden jeg sidst var forbi. prøver lige et link. det er 4C og 23 den ligger vil jeg mene.. 

https://map.krak.dk/?c=55.548027,9.092624&z=17&q="bække, vejen";geo

Tror godt jeg ved hvor det er og det er 2 restepladser på hver deres vej men man kan se fra hovedvejen op i den anden resteplads har været der forbi i min søgen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Jeg har hørt at der er ulve i de jyske skove, så husk hundekiks.  

Det er ikke kun rødhætte der skal være bange for de store stygge ulve B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milfen Stella
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Jeg har hørt at der er ulve i de jyske skove, så husk hundekiks.  

Ja men det er ren win win så kan man både få blow zoo og en løbetur i et :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...