Hop til indhold
Guest Eron

Skønne Patricia tilbage

Recommended Posts

Guest Eron

Var hos hende i dag - MMMMmmmmm virkelig dejligt og gensyns glæde. Hun yder max. Hun kyssede bedre en jeg huskede og gav det der fantastiske vedvarende blowjob, der har et godt sug, så man virkelig bliver stimuleret - og hun er ikke bleg for at tage lange blow session - selvfølgelig natural.

Hun er prisstærk på 30 min for 800 kr, med både tungekys og superfransk
- syntes sku der er gået lidt inflation rundt omkring, på nær du prisstærke polske pige.

Hun er super smuk og service minded - go get blowed !!!

Redigeret af Eron

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex

Hun ser da super sød ud, syntes dog at brysterne sidder lidt underligt, hvordan passer det med virkeligheden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
Sweex skrev, for 22 timer siden:

Hun ser da super sød ud, syntes dog at brysterne sidder lidt underligt, hvordan passer det med virkeligheden?

Det er super dejlige og naturlige, måske derfor - der er ikke noget underligt ved dem de drejer bare lidt, jeg syntes de er så frække

Del dette indlæg

Link til indlæg
newpussyhunter skrev, for 21 timer siden:

Tænke, tænke, tænke -  hende her eller Graziela ? Og nej, lad være at svare dem begge.... Så hvis nogen kan sammenligne ?

Graziela kan jeg bestemt anbefale

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eron skrev, den 14/5/2018 at 01:51:

Var hos hende i dag - MMMMmmmmm virkelig dejligt og gensyns glæde. Hun yder max. Hun kyssede bedre en jeg huskede og gav det der fantastiske vedvarende blowjob, der har et godt sug, så man virkelig bliver stimuleret - og hun er ikke bleg for at tage lange blow session - selvfølgelig natural.

Hun er prisstærk på 30 min for 800 kr, med både tungekys og superfransk
- syntes sku der er gået lidt inflation rundt omkring, på nær du prisstærke polske pige.

Hun er super smuk og service minded - go get blowed !!!

Besøgte idag Patricia, en helt anden type, end de thaisteder jeg normalt besøger. Efter lidt misforståelser (helt uforskyldt af Jessica) havde vi en super dejlig ½ time. Hun er virkelig super smuk over det hele -alt incl.:-) Tror på et besøg nr. 2 om muligt vil toppe dette første besøg. Thanks dear beautiful Jessica

Love 1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
newpussyhunter skrev, for 1 time siden:

Jessica ? eller Patricia ?

Patricia off cause - sorry.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...