Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg har undret mig over i aften. Skrev til en jeg besøgte for nogle måneder siden og jeg har altid været vant til at betale 700-900kr for 30 minutter, hvor man måtte komme 2-3 gange.

Nu fik jeg så den respons at 800kr for 30 min men kun én enkelt udløsning og 1000kr for 2 udløsninger. Derefter skrev jeg til en anden og det var præcis samme respons. Jeg besøger 1-2GP'er HVER måned og synes det er irriterende at man nu skal betale ekstra, når man allerede køber 30 minutter for mange penge, jeg køber altid 30 minutter hos GP'erne og det i sig selv burde være nok til at man kan bruge de 30 minutter, i stedet for at man bliver kylet ud efter 12-18 minutter fordi man kun må have 1 udløsning, og der er nogle rigtig snu! De vender sig om i missionæren og holder dig med benene, så man nærmest er tvunget til at fortsætte for at komme hurtigt.

Hvad er folks meninger om dette?

 

FynFyren

https://www.eroguide.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynFyren skrev, for 3 minutter siden:

Hejsa

 

Jeg har undret mig over i aften. Skrev til en jeg besøgte for nogle måneder siden og jeg har altid været vant til at betale 700-900kr for 30 minutter, hvor man måtte komme 2-3 gange.

Nu fik jeg så den respons at 800kr for 30 min men kun én enkelt udløsning og 1000kr for 2 udløsninger. Derefter skrev jeg til en anden og det var præcis samme respons. Jeg besøger 1-2GP'er HVER måned og synes det er irriterende at man nu skal betale ekstra, når man allerede køber 30 minutter for mange penge, jeg køber altid 30 minutter hos GP'erne og det i sig selv burde være nok til at man kan bruge de 30 minutter, i stedet for at man bliver kylet ud efter 12-18 minutter fordi man kun må have 1 udløsning, og der er nogle rigtig snu! De vender sig om i missionæren og holder dig med benene, så man nærmest er tvunget til at fortsætte for at komme hurtigt.

Hvad er folks meninger om dette?

 

FynFyren

https://www.eroguide.dk/

Syntes da godt nok det er træls at der er nogen som laver om på priserne. Men der er så nogen som lover hva de siger, og ikke laver om på noget mens legen er i gang.

Men det kommer jo an på hvis man er fast kunde hos pigen. F.eks. Anastasia som er i odense lige nu kan man altid regne med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen sætter prisen og ydelserne, du skal bare takke nej hvis det ikke passer dig :) det er den måde at markedet tilpasser sig selv på, udbud og efterspørgsel. 

 

Vælg de piger du synes har den rigtige pris og ydelse. Og tak nej til resten.

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Da jeg, for 30 år, siden første gang betalte for sex, var priserne stort de samme. Det kan vi nok takke thai’erne, østpigerne,inflationen og den øgede købekraft for. Selv om der nok er færre egentlige bordeller idag, er der flere der tilbyder privat/diskret. Jeg mener nu nok at udvalget idag er stort nok til at der er noget for enhver smag og pengepung. Husk at pris og kvalitet, som i de fleste tilfælde, også her hænger sammen.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Sådan overordnet set ser det ud til priserne er på vej lidt opad. Men skulle de vel også? hvor meget er lønningerne procentvis steget de sidste 5 år? GPérne følger vel bare med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Hos os må man gerne få flere udløsninger hvis man køber 30 minutter.

Jeg synes det er helt uhørt at du bliver smidt ud efter 18 minutter, og ikke fx bliver tilbudt lidt massage.

Jeg ved godt prisen er lidt højere på de etablerede bordeller, men vi forkæler altså også vores gæster <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

1974, mit første besøg ved GP.

100 kr. og så lå hun bare med spredte ben, bare gå i gang..

Hvilket jeg så gjorde, og krammede de store bryster..

tog vel 5 min..

et par år senere,  i en privat lejlighed, var en dejlig gylden/mørk kvinde.  spurgte hvor mange penge jeg havde??

Svarede 50 kr.  ok,  smid tøjet,  hun fik pengene og så var vi i gang..

Blow og sex med frakke,  dejlige bryster,  god omgang på ca. 20 min, som jeg husker det..

Da jeg kom ud på gangen, stod der 3 japanere og ventede på at komme ind..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
AmandaCassiopeia skrev, 1 time siden:

Hos os må man gerne få flere udløsninger hvis man køber 30 minutter.

Jeg synes det er helt uhørt at du bliver smidt ud efter 18 minutter, og ikke fx bliver tilbudt lidt massage.

Jeg ved godt prisen er lidt højere på de etablerede bordeller, men vi forkæler altså også vores gæster <3

Det er faktisk lige præcis det jeg mener :)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynFyren skrev, for 16 timer siden:

Hvad er folks meninger om dette?

At du er en rigtig fedterøv, når du kun bestiller 30 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 15 timer siden:

Da jeg, for 30 år, siden første gang betalte for sex, var priserne stort de samme. Det kan vi nok takke thai’erne, østpigerne,inflationen og den øgede købekraft for. Selv om der nok er færre egentlige bordeller idag, er der flere der tilbyder privat/diskret. Jeg mener nu nok at udvalget idag er stort nok til at der er noget for enhver smag og pengepung. Husk at pris og kvalitet, som i de fleste tilfælde, også her hænger sammen.

vh. Piraten

Her er du inde på noget, som jeg også har observeret. Jeg har ganske vist kun været i branchen i små ti år, men i den tid er priserne faktisk støt faldet – og ikke steget, som trådstarter påstår.

Årsagerne er naturligvis de, du anfører: Thaipiger og østeuropæere. Derudover kunne man også tilføje sukkerpigerne, der er blevet rigtigt synlige inden for de sidste par år. Deres prisdannelse er noget mere uigennemsigtig, da dyre gaver også indgår i konceptet.

Men generelt er priserne på diskrete besøg altså faldet, mens alt andet er steget..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser det er det jo helt rigtigt at priserne er faldet set over 10 år. Knallertdrengene har åbenbart ikke samme magt over østpigerne, og prisen for 30 min er faldet fra 1100 til 800 som regel. Men jeg synes også priserne er steget den sidste tid, og blevet bemærkelsesværdigt ens. 

For et par måneder siden kostede 30 min med superf 800, engang imellem 700. Nu koster 30 min 800 og typisk 200 for sf.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...