Hop til indhold
Trueslave

Første besøg I villabella og Madame I

Recommended Posts

Jeg vil her prøve efter bedst evne at lave et lille skriv om mit første ( men IKKE sidste ) visit i Villa Bella
 
Efter lidt af det sædvanlige skrivende frem og tilbage blev der lavet aftale om besøg på en dag alt for langt ud i fremtiden.
 
Så skal jeg ellers love for at der var gang i diverse tanker da det er meget længe siden jeg sidst har fået tur og var vildt trængende.
 
Da dagen opran var jeg stadig meget spændt og havde meget svært ved anholde focus på det jeg skulle lave forud for turen ....
 
Vel fremme går jeg mod indgangen og kommer ind i ankomst rummet som på hyggelig vis fyldes af en god duft og noget hygge musik.
 
Et opslag på vægen beskriver hvordan du skal opføre dig i rummet til du bliver afhentet og at du naturligvis ikke skal banke på døren .
 
Der er også lidt læse stof på hylden som man kan fordrive en evt. ventetid med.
 
Når så man kan høre trin på gulvet bag den lukkede dør stiger spændingen for alvor.
 
Når så Madame Illona kommer ud og henter en ind er det min oplevelse en dejlig form for CHOK
 
Jeg har aldrig før mødt en kvinde som ved første øjekast rammer mig med et så stort smile og udstråler en glæde og super godt humør .( det smitter  )
 
Jeg er normalt ikke en der bander eller bruger ord som “fuck” men på denne dag var jeg solgt til stang lakrids  så det blev brugt mange gange allerede før jeg 
 
kommer ned og sidde i en lille hygge krog indenfor i de behagelige møbler og super lækkert lokale med den rette stemning .( Følte at jeg var i himlen )
 
Snakken går så lidt med at tolke på vores mail skriveri og hvor turen bør gå hen alt sammen meget hyggeligt og tillids vækkende  ( vildt sød og temligt rart menneske )
 
Badet kan man også få før som efter ( der er tænkt på en gode neutral sæbe ) Hvad jeg har oplevet under selve legen vil jeg ikke skrive om men det kan ikke overdrives når jeg her siger at Madame I VIL det og KAN det som hun gør og det til mere end UG  eller karakteren “12” i skolen
 
NYDER hendes super gode humør og den syngende fynsk stemme gør mig vild
 
På en anden måde vil jeg sige det burde være en menneskeret at kommer under den behandling mindst en  til to gange pr. Uge
 
Nogen siger at billeder ikke lyver ...... men jeg vil mene at her gør de...... Der findes ikke noget billede som kan udtrykke den skønhed og udstråling som jeg mødte i Villa Bella
 
 
 
 
TAK  MANGE TAK Madame I
 
I’be Back

Illona 2.bmp

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun være enig, en dejlig kvinde, med et talent indenfor sm, uanset om det er blidt eller hårdt, et vindende væsen, humørbombe, og sexet som bare pokker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...