TheBull 27 Skrevet 10. Maj, 2018 Hej Venner Er der nogen der har gode/dårlige oplevelser hos hende her, hun ser da lækker ud https://annoncelight.dk/showad/240594 Hilsen TheBull Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 10. Maj, 2018 Jeg får allerede en dårlig oplevelse når jeg kigger på billederne i annoncen - husk dem der er inde under selve profilen ... Jeg bliver ret mistænkelig når billederne er taget flere forskellige steder (især når billederne er taget steder der ikke lige ligner et typisk thaisted), er i meget forskellige størrelser, baggrunden er slørret på flere af billederne og især når det ikke ser ud til at være samme pige på alle billederne (når der ikke er angivet at der er flere piger på stedet). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mayweather 24 Skrevet 14. Maj, 2018 møgsvinet skrev, den 10/5/2018 at 13:14: - husk dem der er inde under selve profilen ... Hvordan kommer du ind på selve profilen, fra annoncen af? Kan jeg ikke lige gennemskue. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 14. Maj, 2018 (edited) mayweather skrev, for 3 timer siden: Hvordan kommer du ind på selve profilen, fra annoncen af? Kan jeg ikke lige gennemskue. Det kan man også kun når annoncøren har en VIP-profil (altså en profil de har betalt for). Den nemme måde at skelne mellem en alm. profil og en VIP-profil er ved at kigge på farverne der omringer navnet ved hver annonce i oversigten. VIP-profilerne har skarpe farver om deres navn i oversigten mens de alm. profiler har lidt 'falmede' farver. Når man er inde på en annonce så kan man også nemt se det. Brugernavnet står med sort hos dem der har VIP, og er et klikbart link, mens det er gråligt hos dem der ikke har VIP. (Pågældende annonce var VIP da jeg skrev min kommentar længere oppe men er det ikke i skrivende stund) Redigeret 14. Maj, 2018 af møgsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mayweather 24 Skrevet 15. Maj, 2018 møgsvinet skrev, for 20 timer siden: (Pågældende annonce var VIP da jeg skrev min kommentar længere oppe men er det ikke i skrivende stund) Tak for forklaring og nu giver det mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg