Hop til indhold
ceejay

Simone Wellness i Silkeborg = WOW!

Recommended Posts

Jeg har været medlem herinde i nogle år efterhånden, men aldrig skrevet en anmeldelse før, nok mest fordi de få piger jeg har besøgt, så rigeligt er anmeldt herinde i forvejen.

Men jeg bliver nød til at skrive et par ord om den smukke og sexede Simone Wellness som jeg har besøgt i Silkeborg i dag.

https://annoncelight.dk/showad/242010

Sjældent har jeg følt mig så velkommen og så godt taget i mod.  Selvom jeg er lidt genret , så følte jeg der var en rigtig god og dejlig kemi fra starten. Hun har humor og er nem at tale med hvilket løsnede endnu mere op for stemningen. :-)

Selve akten vil jeg ikke gå nærmere ind på, men det var nok det bedste sex jeg endnu har oplevet - en perfekt blanding af GFE og nærvær, og det lidt hårdere og vildere. 

Simone er virkelig flot, fræk og sexet. Og hun var meget opmærksom på mine ønsker.

Det er min opfattelse at den bedste start på et måde med Simone, er at læse hendes annoncerekst grundigt igennem, og så skal man være indstillet på en lille skattejagt ( som hun også selv skriver). :-)

Jeg takker for en helt igennem fantastisk og fræk oplevelse, som jeg håber kan gentage sig næste gang Simone kommer til Silkeborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Simone Wellness
ceejay skrev, den 9/5/2018 at 23:39:

Jeg har været medlem herinde i nogle år efterhånden, men aldrig skrevet en anmeldelse før, nok mest fordi de få piger jeg har besøgt, så rigeligt er anmeldt herinde i forvejen.

Men jeg bliver nød til at skrive et par ord om den smukke og sexede Simone Wellness som jeg har besøgt i Silkeborg i dag.

https://annoncelight.dk/showad/242010

Sjældent har jeg følt mig så velkommen og så godt taget i mod.  Selvom jeg er lidt genret , så følte jeg der var en rigtig god og dejlig kemi fra starten. Hun har humor og er nem at tale med hvilket løsnede endnu mere op for stemningen. :-)

Selve akten vil jeg ikke gå nærmere ind på, men det var nok det bedste sex jeg endnu har oplevet - en perfekt blanding af GFE og nærvær, og det lidt hårdere og vildere. 

Simone er virkelig flot, fræk og sexet. Og hun var meget opmærksom på mine ønsker.

Det er min opfattelse at den bedste start på et måde med Simone, er at læse hendes annoncerekst grundigt igennem, og så skal man være indstillet på en lille skattejagt ( som hun også selv skriver). :-)

Jeg takker for en helt igennem fantastisk og fræk oplevelse, som jeg håber kan gentage sig næste gang Simone kommer til Silkeborg.

;););) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Simone lyder lige som noget for mig.......
Håber jeg kan få hende til at sprøjte vildt på mig...............men som hun skriver kræver det den rette fingerbehandling.

Ceejay :   Lykkedes det for dig at få hende til at få sprøjte orgasme ??

Har aldrig prøvet dette - og det skal altså ske nu.......... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 7 timer siden:

Simone lyder lige som noget for mig.......
Håber jeg kan få hende til at sprøjte vildt på mig...............men som hun skriver kræver det den rette fingerbehandling.

Ceejay :   Lykkedes det for dig at få hende til at få sprøjte orgasme ??

Har aldrig prøvet dette - og det skal altså ske nu.......... :)

Det lykkes del dels for mig, men da jeg er helt uerfaren i sprøjte-teknik, skal jeg lige øve lidt mere. Der sksl lægges nogle kræfter i. 

Men Simone var fantastisk til at fortælle og guide. Men øvelse gør mester.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ceejay skrev, for 53 minutter siden:

Det lykkes del dels for mig, men da jeg er helt uerfaren i sprøjte-teknik, skal jeg lige øve lidt mere. Der sksl lægges nogle kræfter i. 

Men Simone var fantastisk til at fortælle og guide. Men øvelse gør mester.

Rolig nu! Der skal altså ikke lægges kræfter i! 

Hvis i ikke behersker teknikken med at få en pige til at sprøjte, så lad hende guide jer. Det kræver ofte lidt udholdenhed og i skal ikke blive overraskede hvis i får krampe i fingre og/eller arm under forsøget på at få en pige til at sprøjte :) 

Og igen, pas på med kræfterne når i leger med en vagina! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Simone Wellness
Tyren2016 skrev, den 5.3.2019 at 20:34:

Hej 

Er der nogen der er kommet i kontakt med Simone eller har hun fået nyt nr.

 

Jeg er lige her ;) men fy Simone ikke holde fri så længe at mændene tror du er stoppet og jeg har osse samme nummer men giv ikke op hvis du ikke har fået svar retur - så sender du bare igen og evt Ruske lidt i mig:wub: Møs Møs 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren2016 skrev, for 29 minutter siden:

Tak for info Nem. Er det muligt at være med til dit mini GB i morgen.? Er tidspunktet fast eller kan det rykkes lidt:)

:D hihi.

Undskyld men du virker bare ikke særlig seriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er skam meget seriøs.:) mit store problem er bare at jeg er på arbejde på tidspunktet hvor det afholdes derfor mit spørgsmål om det kunne flyttes lidt ellers må jeg jo bare vente til en anden gang. Hygge:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren2016 skrev, for 11 timer siden:

Jeg er skam meget seriøs.:) mit store problem er bare at jeg er på arbejde på tidspunktet hvor det afholdes derfor mit spørgsmål om det kunne flyttes lidt ellers må jeg jo bare vente til en anden gang. Hygge:)

Nu handler tråden ikke om os men Simone. Tilbage på sporet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...