Hop til indhold
Fraatilaa

Er der nogen med erfaring med thaimassage mulighederne i Nuuk :)

Recommended Posts

Ja jeg ved godt, at det ligger lige uden for KBH og Sjælland, men det er dog en del af rigsfællesskabet :) Jeg skal et smut derop, og er nysgerrig om der er nogen fortællinger for det kolde nord. Hvilke muligheder der er for thaimassage, og hvad der tilbydes. Jeg har set, at der er et par steder der oppe, der som udgangspunkt ser mondæne ud :) Er der en her der har erfaring med, om der evt. kan tilføjes til fornøjelsen, i form af B2B, HJ eller det mere erotiske.

På forhånd tak :)

https://hhe.gl/massage/

http://massagetogo.gl/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke været i Nuuk, men jeg har fået massage af Ulai som ejer Massagetogo dengang hun havde klinik i Odense. Hun kan bestemt anbefales som massør. Jeg har ikke fået noget ekstra hos hende, men fik da et HJ af en af hendes assistenter dengang. Prisen var dog i den dyre ende. Man skal nok have været der før for at få tilbudt noget, men du må jo gøre opmærksom på at du kun skal være der i kort tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal ikke regner med at du bliver hevet i trolden på HHE, da det er Hotel Hans Egede og det er en af de større "pænere" hoteller i byen.
Jeg har været det andet sted, mener jeg og der blev jeg ikke tilbudt noget.

Prostitution/glædes piger er heller ikke rigtig noget fænomen i Grønland, da pigerne ude i byen er ganske villige i forvejen.
der er nogen der sælger sig for hash indimellem men hvis jeg var dig ville jeg ikke hoppe på de typer, så ber du selv om ballade.

Så tag du hellere i byen og hav en sjov aften uden at drikke dig fra sans og samling, og vær respektfuld så skal du nok møde nogle søde piger.... (kondomer er gratis i grønland hvis du henter dem på hospitalet/apoteket) og jeg anbefaler dig at have lidt på lommen, da der indimellem florerer engang venereal.
altså jeg brugte ikke så tit kondom da jeg var i grl, og gik da heldigvis fri for sygdomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Eng ingen grund til st købe sex, mød danerne i øjenhøjde hold dig relativt ædru og vis sund og naturlig respekt, så er det ku..e. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grønlandske piger er meget "åbne", så decideret prostitution har ikke store overlevelsesmuligheder på disse breddegrader. Gå en tur på "Mutten" (Kirstinemut), som jeg har en vis erfaring med, der dog daterer sig mange år tilbage. Men stedet skulle stadig holde de gamle standarder. Her skal man enten være ukristeligt fuld eller være en stor idiot for ikke at få bid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt med på de grønlandske piger, og deres indstillibg til sjov og ballade. Jeg nyder blot den kombination, der ligger i en velgennemført massage og den efterfølgende “overraskelse” aftalt på forhånd eller ej :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fraatilaa skrev, for 22 timer siden:

Jeg er helt med på de grønlandske piger, og deres indstillibg til sjov og ballade. Jeg nyder blot den kombination, der ligger i en velgennemført massage og den efterfølgende “overraskelse” aftalt på forhånd eller ej :)

som jeg skriver er det ikke  noget du skal satse for meget på at opleve deroppe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Fraatilaa skrev, for 23 timer siden:

Jeg er helt med på de grønlandske piger, og deres indstillibg til sjov og ballade. Jeg nyder blot den kombination, der ligger i en velgennemført massage og den efterfølgende “overraskelse” aftalt på forhånd eller ej :)

Så prøv det da af :P du opdager sikkert om du får tilbudt ekstra ;) 

Det er mange år siden at jeg boede i Nuuk, men tror ikke at de grundlæggende ting har ændret sig meget

Men på trods af at det er hovedestaden, er det en lille by og alle ved alt om alle – tænk dig om og prøv tingene af selv – i et lille samfund som det grønlandske skal man tænke sig meget om når man beskriver intime ting på et offentlig forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må give Mindet medhold omkring HHE https://hhe.gl/massage/ Her fik jeg jævn omgang og anstændig 
massage. Der var på ingen måde lagt op til lir, hverken direkte eller i 
atmosfæren   


Massage to go derimod.. http://massagetogo.gl/

Ulai som er omtalt her, ejer den ikke mere.

Butikken fremstår flot og som reelt massage sted, og massagen er 
fremragende uden nogle direkte hentydninger om mere salg. Men ejeren Lawan 
formår alligevel at skabe en atmosfære, hvor noget lure lige under 
overfladen. 

Spørg du direkte, eller hentyder med et smile og ikke diskuterer hendes 
pris, som varierer, så er butikken åben for mersalg, med frit valg på alle 
hylder. Hold da fast, Lawan er flot og piv fræk pige med langt kul sort 
hår, helt ned til en petit ende, som sidder på en slank krop med fine 
naturlige bryster. Hun kan virkelig godt lide at blive .......,  og satte 
en hel ny standard for mig. Blev sku nok lidt små forelsket ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...