Zieram 150 Skrevet 9. Maj, 2018 (edited) Så havde jeg endelig også den udsøgte fornøjelse af at møde Angelina Angel. Det skete ved Vojensdream. Jeg havde før mødet kontakt med Angelina for at få aftalt tidspunkt og et par andre detaljer. Det forløb hurtigt, effektivt og med god humor. Med forventningerne top satte jeg kurs mod Vojens. Jeg ankommer ca. 15 min før aftalt tidspunkt. Stedet er rigtig fint. Blev lukket ind af en sød telefondame og vist hen til hvor jeg skulle mødes med Angelina. Angelina kommer ind kort tid efter, smiler og vi hilser på hinanden, og jeg får bekræftet at hun har set og husket min mail. Det er også ca. her jeg går en smule i chok tror jeg. Jeg er ihvertfald ikke helt mig selv resten af dagen... Hun er jo fuldstændig usandsynligt flot, sød og charmerende. Herfra og hele timen ud sammen med Angelina er fuldt ud eller over mine, i forvejen høje, forventninger (ikke i ringe grad på baggrund af alle de andre positive anmeldelser herinde). Vi får hygget os, Grinet og snakket om løst og fast. Alt i alt en, langt over hvad man kunne forvente, fabelagtig god time. Jeg kan kun give Angelina mine absolut bedste anbefalinger med på vejen. Hun har så afgjort fortjent dem, samt alle de andre søde ting der er skrevet om hende herinde. Vi ses helt sikkert igen Angelina Redigeret 9. Maj, 2018 af Zieram 6 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 9. Maj, 2018 Mange tak for den fine anmeldelse, den havde jeg ikke lige set komme og tak for en hyggelig time vi ses ❤️ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg