Hop til indhold

Recommended Posts

Har fundet de her to perler, og vil lige hører om der er nogle der har erfaringer med dem.

Franciss & Marianne

De er præcis det jeg har ledt efter, og jeg laver helt sikkert et besøg, men hvis nu der sad en herinde med en bitter erfaring ville det da være fint at få med. 

To unge smukke piger hvor man ikke behøver at skifte condom, men bare kan hoppe fra hul til hul :-P Whats not to like .!

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg skulle have haft aftale med dem i dag - men må se at de på autoreply skriver at nu er de rejst. Det lød for godt til at være sandt - og så er det jo nok. De skriver de kommer igen - men synes det virker mærkeligt - lige fra den indledende anmeldelse her. De så ellers temmelig frække ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lestat skrev, 1 time siden:

jeg skulle have haft aftale med dem i dag - men må se at de på autoreply skriver at nu er de rejst. Det lød for godt til at være sandt - og så er det jo nok. De skriver de kommer igen - men synes det virker mærkeligt - lige fra den indledende anmeldelse her. De så ellers temmelig frække ud.

Då får du läsa en gång till. Det står att de inte kan hantera fler bokningar denna period.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var heldig, at møde dem i går eftermiddags, og de er absolut ægte nok. En fantastisk fræk oplevelse, som kun kan anbefales. De er rigtig søde udenfor sengen, og rigtig frække i sengen - og så ser de faktisk bedre ud end på fotos.

De fortalte, at de rejser hjem søndag, men formentlig kommer igen om en måneds tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...