Hop til indhold

Recommended Posts

Carrie fra mansiongirls ligger på min top 5 over skønne piger, og jeg besøger hende hver gang hun er i landet. Denne gang ingen undtagelse.

http://Www.mansiongirls.dk

Jeg havde bestilt tid og stod spændt at ventede i venteværelset da Carrie trådte ind. Lækket pakket ind med en imponerende kavalergang. Hun genkendte mig med det samme, brød ud i et stort grin og gav mig et kæmpe og varmt kram. Hun tog imod pengene, gav mig et lille klem på bulen i bukserne og bad mig vente.

Hun vendte hurtigt tilbage, plantede et vådt kys og hev mig ned af trappen og ind i et af værelserne. Der var alleredegjort klar så jeg blev skubbet ned på senge. Hun flåede tøjet af mig og brød ud i let flisen ved synet af min store stive pik.

Carrie gik igang med at nusse, kæle og små spille lidt på min pik inden den med et grin forsvandt i hendes bløde og varme mund. Carrie er super til at sutte, hun kan nogen trins med tungen der får små lyn af ekstase til at skyde op langs lemmet. Hun trak mig ud til kanten af sengen, satte sig på knæ og varierede det lækre franske med fræk spansk. Sådan en behandling kunne jeg ikke klare og hun spillede mig af ud over de store kloder. Hun tabte helt koncentrationen af grin da jeg ovetsprøjtede hendes bryster og hals, så det løb ned af maven på hende.

Mens Carrie havde gang i et grineflip fik vi med fælles indsats tørret hende af og lagt os tæt omslynget op i sengen. Carrie kysser dejligt og meget, og er bare skøn ar ligge og kramme men den lækre krop lokkede til opdagelse. Jeg kyssede mig vej ned til brysterne der blev krammet, nappet og suttet til lyden af drømmen og fnis, inden jeg landet ved hendes dejlige og våde mis.

Carrie er fuld af lyde når hun bliver slikket og kan tydeligt lide det. Orgasmen udeblev da heller ikke og kom rullende stille og klynkende. Hun overdængede mig med kys og komplimenter da hun trak mig op til hende, fik rullet mig rundt på ryggen og påmonteret et gummi på min igen stive lem.

Den næste gavle time gik med dyb og intens elskov, krydret med masser af kyssen og krammen. Afslutningen kom efter en lække tur i ske, trykket blev for meget og jeg flåede gummiet af og sprøjtede hende op af maven.

Efter aftørring lå vi og nussede og sludrede. Carrie er fuld af godt humør og er virkelig dejlig at ligge og putte med. Da tiden var gået (+10-15 min) hjalp hun mig med at få tøj på, lidt frækt at få kanppet sine bukser af en nøgen storbarmet blondine, og vi kyssede farvel inden jeg gled ud i regnvejret:D

Carrie er super sød og lattermild, ligner sine billeder 105% og har de skønneste hjulpne bryster længe set. Men pas på, man bliver hurtigt lun på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...