Hop til indhold
Nordlyset

Episk massage, Ålborg

Recommended Posts

Jeg har prøvet traditionel massagepige, hvor det bestemt ikke tændte mig da hun kom kondom på min kun halvstive fyr. Så har jeg prøvet rigtig Tantra massage. Det var bestemt en oplevelse, men der var ligesom for meget snak og for lidt at det "rigtige", hvis I forstår. Så da jeg så en annonce for Episk massage (www.episkm.com), tænkte jeg at det da også lige skulle prøves. Hjemmesiden virkede seriøs og jeg bestilte en massage med varm olie. 2 ting overraskede mig. Dels at der stod "ingen sexuelle ydelser", jeg mener hvad var det så jeg så på billederne? Og da den søde massør Julie bød velkommen i hendes kælderklinik, da sagde hun helt naturligt at hun jo beholdt alt tøjet på under hele massagen. Jeg fik dog hurtigt en forklaring, at det jo handlede om mig og mine behov. Så jeg smed tøjet, op på briksen. Ikke så megen snak, det var lige på fra starten. Og så gik hun ellers i gang. Min fyr kan slet ikke stå for varm olie de rigtige steder - dvs. det er lige hvad den kan, så i guder det var skønt at blive masseret udelukkende "dernede". Jeg var glad for jeg havde lært vejrtrækningsøvelser hos min Tantra massør, for det var godt nok pirrende. Men Julie havde styr på tingene, og først efter en virkelig grundig massage (Hvor hendes hænder aldrig var mere end max. 20 cm. væk fra fyren), så blev hendes massage til slut så intens og dejlig, at jeg ikke kunne holde mig mere. Så hvem var det lige der sagde "ingen sexulle ydelser", jeg havde i hvert fald fået fuld valuta for pengene. Da jeg lå lidt og kom til mig selv, da var der gået 50 min. Jeg havde betalt for 1 time, men var reelt klar til at gå hjem. Men Julie spurgte om jeg ikke ville have massage af min ryg de sidste 10 min. Og det var ikke bare noget tilfældigt noget, men virkelig seriøst og dybdegående. Hun kunne finde de ømme punkter i lænden og min iskias nerve i ballerne, så det gjorde så dejligt ondt. Det beviser at det med 20 års erfaring bestemt ikke er ren vrøvl. Så hyggesnakkede vi lidt, inden jeg gik hjemad, glad og virkelig tilfredsstillet (Tømt for energi). Tænder du på et par gode bryster eller en god røv eller et godt blowjob, så er episk massage nok ikke noget for dig. Tænder du på en fantastisk oliemassage, hvor ordet handjob virker helt plat,  og søger du en reel og seriøs behandling af en utrolig sød og dygtig dansk massør, så er episk massage måske noget du skal prøve næste gang. Så er det bare med at få bestilt tid, få dig et bad og barberet bollerne, så er du klar! Om jeg kommer igen? Ja, helt bestemt. Ikke lige med det samme, men når jeg igen har "sparet op". Og nej, jeg har ikke prøvet andre steder end i Ålborg, men kan se de også har afdelinger i København, Holbæk, Århus, Kolding og Randers. Jeg har ingen økonomiske interesser i stedet, min anbefaling er helt min personlige uforbeholdne mening til glæde for jer.

Redigeret af Nordlyset

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Randersand

Jeg har prøvet dette fantastiske sted i Randers. Enestående oplevelse jeg mindes med et smil på læben. Fantastisk sød kvinde, som jeg vil besøge igen, når økonomien er genoprettet efter en skattemæssig misforståelse ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...