Hop til indhold
sleipnir

Aarhus 2 super brunette. Græsk.. KÆMPE Fejl!

Recommended Posts

Ok, jeg skrev til pigen og hun var ledig. 

Jeg parkere og ringer på.. Og en tusse gamle kone med gråt hår lukker op. 

Link

Jeg skulle bare ha' smuttet allerede der.. Men dum og liderlig som jeg er gik jeg ind "der kunne jo være en ung pige der inde"... Hun var nøgen og med en tattoo på hele den store mave og ned over fissen og ned mellem benene.. Så IKKE hvor den endte.. 

Jeg tænkte at jeg ikke skulle ha' 30 minutter på hende..

Men måske en blower, tanken var at hun nok kunne sine ting grunden "erfaring" nej nej og nej.. Jeg gav 800 for en dårligt blæs med afslutning på rynkerne... I ansigtet.

Ved ikke hvorfor jeg ikke bare går, jeg er sku for høflig.. 

Stedet er fint, men de to koner der arbejder der er gamle og lige så brede som de en høje.

Og jeg tror hun var lidt småfuld.. 

Fuck jeg er en klown. 

Men ok, nu har gravballe manden jeg prøver at få en blower af den samme "pige"

Del dette indlæg

Link til indlæg
snakie skrev, den 10/5/2018 at 00:16:

Trist oplevelse.

Men Grauballemanden ligner ellers nok een, der har fået en gedigen blæser med max sug :)

Nu viser det sig så, at Grauballe manden aldrig har været en mand - men det tog godt nok lidt nøjere efterforskning at finde ud af, at kvinder dengang var godt muskuløse i forhold til i dag :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
MizzAnne skrev, den 12/5/2018 at 21:35:

Nu viser det sig så, at Grauballe manden aldrig har været en mand - men det tog godt nok lidt nøjere efterforskning at finde ud af, at kvinder dengang var godt muskuløse i forhold til i dag :D :D

Ah, det er vist en 'and'

De blev snydt, da de fandt hvad de troede var en dametaske .. men det viste sig blot at være en uroksehud :P

Redigeret af snakie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...