Hop til indhold
Gæst

Super frække Laura Lush

Recommended Posts

Gæst

https://annoncelight.dk/showad/211275

Jeg har før skrevet om Laura, og nu har jeg haft glæden af hende igen. Jeg havde bestilt en time hjemme hos hende, hvor vi startede med et dejlig bad sammen, hvor vi virkelig fik tændt op under hinanden. Nu var tiden kommet til en tur ind i soveværelset, hvor vi altid begynder med at Laura ryger en smøg, mens hun giver mig et drømme blowjob. Bagefter var det bare skøn sex, hvor vi begge kom flere gange. Laura elsker at sluge, når jeg kommer og jo flere gange, jo gladere bliver hun. Så hvis man er til dejlig sex, skal man helt klart besøge Laura. Hun er alle pengene være

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun give alle helt ret. Hun kører osse ud, helst hvis man ringer/skriver dagen før, og jeg har haft besøg af hende tre gange i to timer. Sex er bare noget, som hun VIL!! Og ja, fræk er hun og intet er forbudt. ;-) Det er osse rigtigt, at hun elsker sperm og sluger til sidste dråbe og sutter dig helt ren - så en lille rygepause med et lille glas vin (hun kører selv) og så på den igen. De 2700 for to timer er givet aldeles godt ud. :-)  Hun er sød, begavet og snakkesalig og hun har aldrig travlt med at komme ud af klappen, når tiden er ovre - og hun kigger aldrig på uret. Rart og behageligt m.m. med en rigtigt dejlig dansk pige!Lidt buttet, men på den lækre sexede måde og meget velplejet og velsmagende både foroven og forneden. ;-) 

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...