Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Stella her til formiddag og fik en rigtig god oplevelse. Det er Stella på billederne, hun er vældigt sød og smilende, serviceminded og ret godt skruet sammen. Hun har den yndigste A-barm, og jeg følte næsten hensat til de glade dage ved gymnasiefesterne, da jeg fik lov at tage hendes BH af. Jeg fik også lov til at bruge og montere et af mine egne kondomer, og hun kastede sig straks over kalorius og leverede et ret godt og smooth blow. Det er sjældent, at jeg nyder det så meget, som jeg gjorde her. Derefter var det 10-12 minutters missionær, og så kaldte en gammel ven uimodståeligt på mig.

Stella er sød, lækker og serviceminded og hun fik en lille bonus, da jeg gik, og nu får hun min uforbeholdne anbefaling. Desværre er hun her kun til søndag.

stella.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi. Hun har et sjældent nærvær og virker Glad og smilende. 

Har nu besøgt stedet 3 gange og alle gange har det været godt. Dog er sengen aaallt for blød til disse aktiviteter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Furture skrev, for 11 timer siden:

Dog er sengen aaallt for blød til disse aktiviteter

Må jeg foreslå spisebordet, det er lige i stødhøjde:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 19 timer siden:

Jeg besøgte Stella her til formiddag og fik en rigtig god oplevelse. Det er Stella på billederne...

Tak for anmeldelsen @Blueberry!!

For satan hun er da alt for lækker - en rigtig Buttman-pige :rolleyes: Den mås kan få mig til at klappe i hænderne, snurre rundt om mig selv og hvine som en tiårig pige mens jeg tramper i gulvet..uhhhh :wub: :twisted:

Jeg kan desværre ikke nå hende inden søndag, men sagde hun noget om, at hun ville komme tilbage igen snart?

Mvh.
Buttman :ph34r:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Buttman, min fornøjelse :P

Jeg hørte desværre ikke noget om et muligt genbesøg.

 

EDIT: Og, ja, sengen er vældigt blød, men på een eller anden måde glemte jeg det ret hurtigt...

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i går til en quickie. Meget lille og petite pige. En af de mest petite, jeg har været sammen med meget længe. Lavere end billederne anslår. Meget stram i kødet, helt slank og rigtig sød og smilende. Siger ikke voldsomt meget, men er smilende og glad, når hun gør.

Hun virker til at interessere sig for, at man går glad og tilfreds derfra. 

Bestemt et besøg værd :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sommervarmen og alle de letpåklædte piger gjorde mig helt kåd. Derfor aflagde jeg mit andet besøg hos Stella. Hun er sød og smilende. Hvis man er til petit og unge piger med små bryster er hun et must. Jeg havde bestilt mega, men kom for hurtigt, mens vi knaldede. Nåede altså ikke at sprøjte hende i munden. Hun gav mig derfor 200,- retur, hvilket jeg ikke synes hun på nogen måde er forpligtet til. Men god stil og sød pige! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
greeneyes skrev, for 13 minutter siden:

Sommervarmen og alle de letpåklædte piger gjorde mig helt kåd. Derfor aflagde jeg mit andet besøg hos Stella. Hun er sød og smilende. Hvis man er til petit og unge piger med små bryster er hun et must. Jeg havde bestilt mega, men kom for hurtigt, mens vi knaldede. Nåede altså ikke at sprøjte hende i munden. Hun gav mig derfor 200,- retur, hvilket jeg ikke synes hun på nogen måde er forpligtet til. Men god stil og sød pige! 

Frækt nok.

Har aldrig prøvet at komme i pigens mund, da det kræver selvkontrol..

Man kan ikke andet end knus-elske hende så..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Er der nogle der har tilkøbt kys og er det med tungen? Kan hun må drejes over i GFE stil? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 13 timer siden:

Er der nogle der har tilkøbt kys og er det med tungen? Kan hun må drejes over i GFE stil? 

Hun var kysseglad der jeg besøgte hende. Ikke med tungen dog. Havde nu ikke tilkøbt noget i den retning. Jeg synes godt man kan sige at Stella er en lille gfe. Hun er virkelig nærværende og snaksagelig. Helt klart et godkendt engelsk. Lækket handsfree blowjob. Meget imødekommende. Meget smilende og pæne tænder.

Men du skal skynde dig. Hun rejser tilbage til Ungarn på søndag. Ellers må du vente til hun er retur juli eller august.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JoeBiden skrev, for 48 minutter siden:

Smid nu bare de 200 ekstra og ta det som en overraskelse, om det er faceshitting eller facesitting..

Hell no. Er jeg den eneste der kan se det for sig? Tror det er en facesitting...men det er det lissom ikke....og så er det for sent :-o

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden

Åhh, hvor er du sart, sådan en gang varm røvsovs der løber ned af kinderne....:D

Er nok bare "sitting", det andet er nok en tand for mærkeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg genbesøgte Stella idag (på Østerbro) og kan bekræfte de gode indtryk fra tidligere. Hun er stadigvæk en dejlig og charmerende lille pige. Hun er let at kommunikere med, både på SMS og IRL, og aftalen med hende holdt fint. Hendes numse er blevet lidt rundere end på billederne, men hun får stadigvæk min uforbeholdne anbefaling :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I visited Stella and she has my highest recommendations. She was very service-minded and clearly wants her customers to be satisfied. It was GFE and she has a very nice and friendly personality, in addition to her  young and sexy body. In my book she gets 5 stars out of 5.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ålborggade - er det på højre side, når man kommer fra Østerbrogade, og så ned i en kælderlejlighed?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 2 timer siden:

Ålborggade - er det på højre side, når man kommer fra Østerbrogade, og så ned i en kælderlejlighed?

Venligst

French

Ja 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Really charming this Stella, cute and smiley all way long, really good no-rush service all the way. Nice blowjob without hands, she could keep on going as long as I liked, nice friendly kisses all the way long, and so tight and petite in all ways in having sex. She's obviously not doing any remotely kinky staff, like licking my balls was a little too much for her, but what she did she did well. Unfortunately the flat she's now staying has a poor bathroom, mainly just a toilet, and the whole neighborhood can surely have a good look at all visitors, but the girl is pure gold so have a shower at home and wear a hood if you like.  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tomneva skrev, 1 time siden:

Really charming this Stella, cute and smiley all way long, really good no-rush service all the way. Nice blowjob without hands, she could keep on going as long as I liked, nice friendly kisses all the way long, and so tight and petite in all ways in having sex. She's obviously not doing any remotely kinky staff, like licking my balls was a little too much for her, but what she did she did well. Unfortunately the flat she's now staying has a poor bathroom, mainly just a toilet, and the whole neighborhood can surely have a good look at all visitors, but the girl is pure gold so have a shower at home and wear a hood if you like.  :-)

Is it the Apartment next to the train station? Thanks 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slapman skrev, for 3 timer siden:

Is it the Apartment next to the train station? Thanks 

800 m from Stengården

1000 m from Buddinge

Venligdt

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...