Hop til indhold

Recommended Posts

Jag skulle till Köpenhamn i jobbet, ut och äta en bit tillsammans. Trevligt. Maten var god och kul prata med arbetskamraterna utanför jobbet. Men jag hade andra planer efter detta. Planen var att tappa bort min kamrater på den fortsatta krogrundan. och gick lättare än vad jag kunde föreställa mig. Sen skulle jag ta mig till Cassiopeiastars för ett eventyr. Tog tåget till Norreport och sen en rask prommenad mot Ringstedgade. Så ringde jag på vägen för att försäkra mig att Donna skulle vara ledig när jag kom fram. Ja det gick bra men jag skulle få vänta en stund. Hon hade travlt. Men upphetsningen gick i mig gick inte att stoppa, jag måste träffa henne. Så fann jag dörren och kom snabbt in i lokalen. Fick vänta i "gymmet" med läderhalsbanden. Sådana böjelse har inte jag men kul ändå. efter en stund hämtar telefondamen mig. På väg i korridoren hör jag kända ljud från en dörr vi passerar, ljudliga stön... Ja det är ju deras jobb att att låta, smil. Blev lämnad av den smilande telefondamen och efter en stund dök Donna upp. Bestämde om en halvtime, pengarna bytte ägare och Donna försvann kvickt. Min nervositet ökade. Hon var så snygg och henne skall jag bolle med. Avklädning och satte mig på sängen och väntade. Det kändes som en lång tid, men kanske bara var några få minuter. Så kom hon in igen. Glad och smilande, På sängen och så började en skön behandling av mina erogena zoner, kys, smek och slickande, 69 - efterlängtat, också kom vi till min önskan om spansk, kondom av och smörjmedel mellan brysterna, sen var det bara och köra på mellan hennes sköna, förbättrade bryster. så exploderade jag, satsen satt under hakan och på sidan av halsen. Riktigt kanonskönt. Sen gick jag ned för och kyssa hennes bryster och hals. Donna så lustfyllt till mig att slicka mera, hon sa till mig så bra att jag trodde på henne, så det var bara och slicka rent. .... efter en pust, så var det läge om hon ville få igång banditen igen. Och den styvnade igen och Donna i doggy position, och sen skiftade till missionären. Det var helt enkelt fantastiskt och få titta på den vackra kvinna medan man bollar henne, så jag kom en gång till och det var bra helt enkelt. blinkningar i lampan ovanför dörren - tiden var ute. och jag var bonked out, på med kläderna, ta ett farväl till Donna och ett stort smil på läpparna. Donna måste vara en av de bästa erotiska illusionister som finns. Måste träffa henne igen nån gång på Deluxedolls.

så er man med i konkurrensen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg ikke lige finde en Donna på cassiopeias hjemmeside, så er det lang tid siden?

Den eneste Donna jeg kan huske derfra er frk Deluxe.

Og hvis det er hende så er hun en fræk dame der kan sit kram. Og nu forbedret med en stoooor g skål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...