Hop til indhold

Honeygirls (Katja)

Featured Replies

Skrevet

For et par uger siden blev det så tid til at tage en tur til København igen, og denne gang skulle jeg prøve noget nyt! Jeg skulle være sammen med to piger samtidigt. Jeg havde hjemmefra udset mig et sted der så nogenlunde ud, og som havde et godt tilbud... Eller det var i det mindste hvad jeg troede!

Jeg kommer frem, efter at være faret lidt vildt, hvilket siger mere om min stedsans end noget andet, og bliver lukket ind af en noget buttet dame i mitten af de tredive. Hun forklarer så at det er hende der er Katja! Se, den havde jeg ikke helt luret... Så er de billeder godt nok fra en del år, og mindst lige så mange kilo, siden.

Ikke nok med det, men der var kun hende der, til trods for at jeg havde prøvet at ringe for at sikre mig at de ville være der begge to, men det er telefonsvarer på.

Alt ender med at jeg faktisk siger tak, men nej tak, og går igen...

http://www.honeygirls.dk/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.