Hop til indhold
Slikkefrans

Agia Marina

Recommended Posts

Søg på Chania Kreta, og du finder min beskrivelse af en bordelgade i Chania. 

Nok det nærmeste du kommer på købepiger på Kreta.

Måske du kan bruge det til noget :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej S F 

Her lige fra tidligere tråd... 

69lover skrev, den 4/7/2017 at 20:04:

Hey French 

Har selv prøvet at være "flottenheimer" i denne lille afkrog i havneområdet af Chania ! 

Havde den ene dag været på besøg i nr 3 (tror jeg det var) bestilte for 40 EUR til en halv time ! god "tøs" fra Ukaine med på det meste, så OK.

En anden eftermiddag havde jeg sagt til konen jeg ville tage ind og se om kunne finde en gave til mine forældre ! jo, jo så kunne hun jo slappe af 

og ikke tænke på indkøb til familie.  

Den efter middag brugte jeg i nr (15) mener jeg det var ellers er det omvendt ! - Startede med at sige jeg SKULLE have 2 damer ! en mørk og en hvid og de skulle 

begge være klar på "græsk" og at lege med hinanden, satte mig i et lille vente rum i en lille sofa ! efter ca 5 min kom "mamma" og så OKEY OKEY in 10  min ready 

up stairs 2 girls price 100 EUR, jo tak det snupper vi ... Kan kun sige de var med på det meste af de sjove ! dog den ene ville ikke kysse, men hvad hende den mørke 

ville jo gerne, efter ca 40 min var der ikke mere krudt og kugler at komme efter og sagde TAK for "hjælpen" de fik hver 10 eur i "glædespenge" ... 

Jo French - jeg kan kun sige er man ikke TOTAL kræsen kan det sagtens gå. 

 

God tirsdag  

fra 69lover

God tur....

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Var på ferie på Kreta. Fandt den lille gade i Chania (ca 100 m lang) med glædespiger både på venstre og højre hånd. Alle sammen med et lille skilt med pigens navn. Valgte Eva. En gammel tandløs mutter åbnede. Jeg spurgte: "YOU". No sagde hun og en dejlig blondine dukkede frem. Det kostede 40 euro. Blev vist op på et lille kammer. Tog tøjet af og ventede på skønheden. Efter lidt ventetid kom hun og satte sig på sengen. Tog tøjet af og et par skønne patter viste sig. Tog fat i farmand og suttede dejligt på ham. Våd og varmt så jeg måtte stoppe hende ellers kom jeg. Jeg spurgte om jeg måtte slikke. Det måtte jeg godt. Pludselig skreg hun YES YES og kom . Jeg havde en finger i hendes fisse og kunne mærke sammentrækningerne. "I want your cock" sagde hun. Det fik hun. Om hun kom flere gange ved jeg ikke men det lød sådan. Til sidst kom jeg i en voldsom orgasme. Vildt. Til sidst lå vi arm i arm og hun snakkede (på engelsk) om lidt af hvert. Pludselig tog hun pikken i munden og begyndte at slikke suge. Det kunne lillemanden ikke stå for og efter en tid afleverede en ladning som hun slugte, så mig i øjnene og sagde: "Taste good". Efter ca en time var jeg ude på gaden igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...