Hop til indhold
Gæst

Karoline hos Romantica

Recommended Posts

Gæst

For et stykke tid siden havde jeg den store fornøjelse at være i København med lidt tid til overs. Det skulle da udnyttes!

Spørgsmålet var så bare: Hvordan? Eller måske rettere, med hvem?

Efter lidt hurtig browsing på telefonen så jeg at Romantica var stedet der skulle besøges denne dag. Ved ankomsten får jeg så at vide at lige hende jeg havde sat mig op på at møde ikke var kommet endnu... Nå, kommer man ved 16-tiden så er man vel selv ude om det.

Derimod var Karoline der!

Og det er jeg så glad for at hun var, for det var fuldstændigt pragtfuldt - helt enkelt noget af det bedste sex jeg har fået i lang tid!

En ordentlig, god sutter, med masser af slikken, lige som jeg kan lide det, inden hun demonstrerede hendes fremragende rideevner. En lille tur bagfra blev det da også til...

Det kunne mærkes at Karoline er glad for sex, og at hun er god til det. Skal helt enkelt opleves!

Til dem der går op i det:

Hendes bryster er hjulpet lidt på vej, men føles ikke hårde.

Det lader desværre til at hun ikke har nogle vagter lige i øjeblikket, ellers vender jeg gerne tilbage til hende!

http://www.romantica.dk/pigerne/karoline

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...