ratt 107 Skrevet 7. Maj, 2018 Jeg står i en situation, hvor jeg egentlig godt kunne tænke mig at besøge en bestemt GP.. Billederne skulle være rigtige og det hele lyder godt.. Men så kommer det ord jeg frygter lidt.. Døgnåbent!! Jeg har hørt herinde, at man helst skal holde sig væk fra steder der er døgnåbent, fordi de sandsynligvis ikke kan give den service man gerne vil have, hvilket lyder sandsynligt nok.. Men er det en myte?? Er der nogen der har gode erfaringer med døgnåbne GP'er?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 7. Maj, 2018 Hvorfor ikke bare smide linket på den pige du har i tankerne. Det kunne jo være at nogen kunne sige noget positivt om hende ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 7. Maj, 2018 Kunne aldrig drømme om at besøge en pige der arbejdede 24h. Lugter langt væk af tristesse og dårlige forhold. I realiteten tænker/håber jeg at 24h dog nok ikke er helt 24h Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 7. Maj, 2018 ratt skrev, for 15 minutter siden: Jeg står i en situation, hvor jeg egentlig godt kunne tænke mig at besøge en bestemt GP.. Billederne skulle være rigtige og det hele lyder godt.. Men så kommer det ord jeg frygter lidt.. Døgnåbent!! Jeg har hørt herinde, at man helst skal holde sig væk fra steder der er døgnåbent, fordi de sandsynligvis ikke kan give den service man gerne vil have, hvilket lyder sandsynligt nok.. Men er det en myte?? Er der nogen der har gode erfaringer med døgnåbne GP'er?? Ja smid et link til pigen....måske hun vader i gode anmeldelser Eller det kun er stedet der har døgnåbent og pigerne arbejder med forskudt vagtplan som flere af de etablerede danske klinikker gør..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 7. Maj, 2018 https://annoncelight.dk/showad/241397 Fair nok.. Så får I lige linket her.. Har deltaget i en tråd om hende, men det var mere om ægheden af billederne.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 7. Maj, 2018 Der var en der skrev i følgende tråd https://www.eroguide.dk/forum/topic/85389-milly-arnum/?tab=comments#comment-764801 at billederne er ægte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 7. Maj, 2018 Billederne er tilsyneladende autentiske, jeg kan ikke se de har været brugt andre steder. Det ligner nu ikke et sted med forskudte vagtplaner(DK fyr 34) men man har da lov til at håbe(Calletti). Jeg synes prisen er lidt kras, specielt hvis man har høje forventninger. Selv har jeg dårlige erfaringer med sådanne steder, men du kan da tage chancen vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 15. Maj, 2018 ratt skrev, den 7/5/2018 at 18:09: Jeg står i en situation, hvor jeg egentlig godt kunne tænke mig at besøge en bestemt GP.. Billederne skulle være rigtige og det hele lyder godt.. Men så kommer det ord jeg frygter lidt.. Døgnåbent!! Jeg har hørt herinde, at man helst skal holde sig væk fra steder der er døgnåbent, fordi de sandsynligvis ikke kan give den service man gerne vil have, hvilket lyder sandsynligt nok.. Men er det en myte?? Er der nogen der har gode erfaringer med døgnåbne GP'er?? Lad mig besvare det spørgsmål med et modspørgsmål: Hvor godt ville du selv klare dit job (og hvor entusiatisk kundeservice ville du yde...), hvis du selv skulle være på en evig 24/7 standby, og være parat til at lave det døgnet rundt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 15. Maj, 2018 (edited) Calletti skrev, den 7/5/2018 at 18:22: Kunne aldrig drømme om at besøge en pige der arbejdede 24h. Lugter langt væk af tristesse og dårlige forhold. I realiteten tænker/håber jeg at 24h dog nok ikke er helt 24h Heller ikke her. Det er simpelthen en lystdræber at tænke på en, der bor og lever på sin arbejdsplads 24/7. Anmeldelserne fra trådene ovenfor virker mildest talt også blandede. Jeg kan godt lide spontane GP-besøg, især her om foråret, men jeg kan godt udsætte drifterne til et andet tidspunkt end mandag nat kl. 03:54. Personligt, så ville jeg finde et andet sted, uanset hvor fristende billederne end er. Redigeret 15. Maj, 2018 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg