Hop til indhold
Bamsefyr

Thaimassage-NyPige, Randers

Recommended Posts

Engang imellem er det jo godt og prøve noget nyt. Jeg så denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/244015 og da jeg ikke havde set nogle anmeldelser ville jeg da lige besøge hende. Teksten lyder ganske lovende og jeg fik mere end jeg havde forventet. 

Ringede og bestilte tid. Allerede i telefonen kunne jeg fornemme, at det nok skulle blive en god dag. Hun oplyser først sin adresse i telefonen. Stedet er i Randers c. Hun giver en dejlig behagelig massage og det mærkes tydeligt hun har kunden i centrum. Hun virker som om hun nyder det, har god tid, og vil gerne snakke og lave sjov. :)

Pigen er omkring 35 år med sort hår ned på ryggen. ca 155 høj og 50 kg. <3

Hun tilbyder HJ og FP til Randers standard priser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, for 6 timer siden:

Jeg må vist på en lille testtur, for at se om fuldpakken giver fuld valuta for pengene :D

Det synes jeg ikke den gør.....der kom mere olie imellem hendes ben end på hele min krop, lige meget hvad vi skulle lave så var det med det der udtryk i ansigtet at hun ik ville, havde lyst, eller havde store smerter.....smuttede efter 10min 

så et no go fra mig....men håber der er andre der er mere heldig

og det er nok det mest diskrete sted i Randers :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...