Hop til indhold
gently

Sara Singha Nørre Farimagsgade

Recommended Posts

Sara, lidt lige som May fra Sølvgade.

Tjaa, jeg ved ikke rigtigt hvad det er, men de tænder sgu et eller andet i mig.

Begge meget smukke, men slet ikke som thai piger er flest.

Sara har en rigtig lækker krop med de flotteste søde ægte bryster. De skriver A skål men jeg vil nu kalde det en B skål, lige en rigtig god håndfuld.

Sara er mega provokerende, lidt "havne Hanne" aktig i sin fremtoning.

Men okay hvis det er det spil vi spiller....... så spiller jeg da gerne med :D

Man skal ha lidt overskud for lige at matche hende, men det er måske det der tænder, hun skal da ikke vinde "kampen" vi er to om at bestemme det her game.

Hun vil ikke rigtig, er sån lidt ungdoms lad, men hun kan godt, det skal bare lige trylles frem, og så overgiver hun sig.

At hun af to kondomer selvfølgelig vælger det knaldrøde med jordbær smag siger vel alt :lol:

Første gang sexede vi først og jeg fik herefter oliefri, lidt hård, massage, men absolut udemærket til at slutte en time af på. Men det er ikke for massagens skyld man skal besøge hende.

Anden gang foreslog hun massage først og sex bagefter, men der snød hun mig for tiden og mente at der var ti minutter tilbage da der var gået 35 min. Jeg er helt sikker på hvad tid jeg kom der, da jeg havde regnet med at være der ca. kl 17 men det var blevet ti min. senere. Jeg satte min mobil på tidsbegrænset lydløs så jeg ved det eksakte tidspunkt.

Jeg havde osse set på deres eget ur da jeg kom ind, men hun var ikke til at overbevise.

Næste gang tager jeg et billede af deres eget ur og ser hvad hun så vil sige :roll:

Men forhåbentligt sker det ikke igen, da læren igen må være at hun ikke skal ha lov til at bestemme, så det må blive sex først og så tager vi den derfra.

Singha har en halv time til 800 og en hel time til 1000, så det er noget billigere end de fleste andre steder, så set i det lys følte jeg mig ikke snydt, det havde været en god oplevelse alligevel.

Men nu er i advaret, hvis i ikke kan fyre op under May så kan i nok heller ikke fyre op under Sara, og så er det jo godt at der er så mange andre at vælge imellem :D

Sara kan dog snakke engelsk hvilket May næsten ikke kan, og det gør måske for de fleste en stor forskel.

Gently.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...