Hop til indhold
Privatmail

Hvorfor kan man ikke indberette en ny profil ?

Recommended Posts

Profilen Lykke 31 oprettet lørdag 5/5-18 kl 1958

Sender email til rigtig mange profilers mailadresse med link til en kontaktside med et pigebillede.

Hvorfor kan man ikke indberette en ny profil direkte på profilen ?

Redigeret af Privatmail
Autostavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er utilfreds med at profilen sendte en email til mig og 25 andre profilers email,

med et link til en kontaktside med tilmeld og betal.       adult-cupid.com

Når jeg så går ind på den nyoprettede profil kan jeg ikke trykke på en knap

der hurtigt og nemt indberetter siden.

Helst uden at jeg skal skrive en meeeeeget lang forklaring på

hvorfor siden bør indberettes 10 sekunder efter at den er oprettet, ....... sååååååå den ikke

kan nå at sende flere reklame emails ud til flere der hidser sig op.

Eller er det kun mig der er ved at eksplodere fordi jeg skal skrive denne lange tekst, med

linjeskift mellem hver afsnit så tekstens mening kan forstås ????

Nu har den spam idiot kostet mig 120 ord. Jeg har selv talt efter. 125

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har dog mulighed for at rapportere den besked som spam-brugeren sendte. Du behøver ikke engang at skrive noget i den pågældende rapport. 

Når du klikker på rapporter i en besked få vi vist den pågældende besked i vores moderator-modul, samt eventuelt hvad du skrevet som kommentar til rapporteringen. Dermed kan vi med et enkelt klik lukke spam-brugerens profil eller udføre andre administrative handlinger. 

Det ville ikke give mening for os, at få en rapportering af en profil, hvis det havde været en mulighed. Da vi så ikke ville have adgang til den samme data, som når en besked eller et indlæg bliver rapporteret. I dette tilfælde ville vi eksempelvis ikke kunne se beskeden som spam-brugeren har sendt og dermed ville vi først skulle bede dig sende en kopi af beskeden, før vi kunne tage stilling til, hvad der skulle ske i sagen. Dermed vil sagsbehandlingen tage en del længere tid, end når du blot bliver klikket rapporter direkte i beskeden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt følge @Privatmail med hensyn til ønsket om at kunne rapportere en given profil og ikke bare en besked eller tråd. 

Men det giver absolut mening når @Administrator forklarer hvordan det fungerer bag linjerne :)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 time siden:

Kan godt følge @Privatmail med hensyn til ønsket om at kunne rapportere en given profil og ikke bare en besked eller tråd. 

Men det giver absolut mening når @Administrator forklarer hvordan det fungerer bag linjerne :)

Okay jeg kan godt se at det er bedre at indrapporterer en mail eller tråd,

så man kan se hvad der er skrevet. 

Jeg forestillede mig ikke den mulighed og kunne kun se at profilen ikke kunne rapporteres

Tak dk fyr 34 og moderatorer og spam idioten ..... nå nej  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...