Hop til indhold
Mikkel K

Den næste afrikanske pige

Recommended Posts

Jeg har nok besøgt 30-40 piger med afrikansk "race" i årenes løb. Jeg er helt tosse med naturlige, store, bryster fra Afrika :-)

Ofte besøger jeg de lidt mere modne piger, da jeg ikke har noget imod, at brysterne hænger. Det tænder mig. Jeg gider slet ikke små, faste bryster. Nej, de skal være tilpas store og gerne hænge. 

Nu er jeg på udkig efter den næste. Selv om Alizia er ung, så synes jeg virkelig hun har lækre bryster. Dejlige brystvorter, og brysterne ser ud til, at hænge tilpas meget! Så jeg håber, jeg snart kan finde en mulighed for at besøge hende!

Er der andre, som har en svaghed for afrikanske piger med hængepatter?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt 3 mørke piger gennem tiderne og de har alle været meget skuffende, og på ingen måder tid og penge værd. 

Muligt at jeg bare har været uheldig, men for fremtiden holder jeg mig til de dejlige danske piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 39 minutter siden:

Har besøgt 3 mørke piger gennem tiderne og de har alle været meget skuffende, og på ingen måder tid og penge værd. 

Muligt at jeg bare har været uheldig, men for fremtiden holder jeg mig til de dejlige danske piger. 

Jeg har nogenlunde samme erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Har besøgt 3 mørke piger gennem tiderne og de har alle været meget skuffende, og på ingen måder tid og penge værd. 

Muligt at jeg bare har været uheldig, men for fremtiden holder jeg mig til de dejlige danske piger. 

Jeg har vel besøgt 7-8 stykker, hvoraf 3 var i særklasse smukke slanke og....... service-minded.  Men enig, der er meget "lykkepose" over at besøge en mørk pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun enkelte gange haft noget ud af at besøge mørke piger - det bedste har faktisk været en mørk sugarbabe med meget små bryster, som gerne ville have den helt op - ellers sætter de gerne hånden for, klager over de er ved at blive spaltet i to, løber skringende bort eller på anden måde gør det umuligt at trænge ret langt ind + forlanger flere penge: "more fun - more money" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel K skrev, for 3 timer siden:

Jeg har nok besøgt 30-40 piger med afrikansk "race" i årenes løb. Jeg er helt tosse med naturlige, store, bryster fra Afrika :-)

Ofte besøger jeg de lidt mere modne piger, da jeg ikke har noget imod, at brysterne hænger. Det tænder mig. Jeg gider slet ikke små, faste bryster. Nej, de skal være tilpas store og gerne hænge. 

Nu er jeg på udkig efter den næste. Selv om Alizia er ung, så synes jeg virkelig hun har lækre bryster. Dejlige brystvorter, og brysterne ser ud til, at hænge tilpas meget! Så jeg håber, jeg snart kan finde en mulighed for at besøge hende!

Er der andre, som har en svaghed for afrikanske piger med hængepatter?

http://www.romantica.dk/profil.php?id=109

http://www.sexyclub.dk/girls/alissia/index.php

Alissia har dejlige pænt store bryster, - men hængepatter er det nu slet ikke. 

Det er vist den samme pige, vi har haft fat i, selv om "dine" og "mine" billeder ser lidt forskellige ud - og hun staver sit navn lidt forskelligt. - Jeg trives rigtig godt sammen med hende og hendes dejlige krop og hendes dejlige temperament.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...