Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/249646

Så ovenstående annonce igår, og tænkte det er jeg nød til at give en chance, og det er jeg virkelig glad for jeg gjorde

For at starte et sted så ja det er helt sikkert ægte billeder som er taget for nylig, og de ser begge meget bedre mellem hænderne end på billeder

Stedet er lidt underligt da det er eneste bygning på en ikke færdig vej, men jeg havde pænt tøj på, så blendede meget godt ind mellem beboerne, og pigerne var super hurtige til at åbne da jeg jeg ringede på

De åbnede døren fnisende og begge iført samme tøj som billedet med avisen, kom ind og fik et glas vand samt et bad, før vi fik afregnet og listede ind i soveværelset

Der begyndte Franciss straks at give mig lang passioneret tungekys mens Marianne stod og rørte lidt ved mig, jeg selv fik hurtigt en balle i hver hånd, og nød I den grad at være centrum for de her to pigers behandling

Da vi efterfølgende hoppede op i sengen skiftedes de til at give blowjob og kysse indtil de havde gjort det et par gange og begyndte at kysse hinanden, før de begge gik igang med at slikke både kugler og skaft i en meget dejlig symfoni

Efterfølgende blev de begge slikket og knaldet I diverse positioner, og begge piger var gode til kysse den anden eller røre lidt ved deres I øvrigt meget dejlige ungpige bryster

Derudover havde en oplevelse af et perfect søskende match hvor den ene havde lidt større bryster samt kyssede lidt bedre end den anden, men den anden tilgengæld var vådere og hende jeg endte med at knalde mest.

Pigerne bliver her kun en uge og muligvis kortere da de allerede har haft mange udeblivelser, så pas godt på dem og overholde jeres aftaler, så de for lyst til at komme igen, for jeg ville så gerne have muligheden for at besøge disse skønheder igen

  • Synes godt om 11
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

lyder sgu fedt :) ... hvad måtte du slippe for sådan en behandling?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, for 1 minut siden:

lyder sgu fedt :) ... hvad måtte du slippe for sådan en behandling?

Ifølge annoncen koster det 2500 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Val Venis skrev, for 1 minut siden:

Ifølge annoncen koster det 2500 kr.

ok jeg synes ellers jeg har læst annoncen.... tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøj, det kunne være frækt. Suk - hvorfor er jeg ikke i København disse dage - jeg ville med glæde have taget en tid af fra udeblivelserne. Tak for anmeldelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Slickmin skrev, 1 time siden:

Efterfølgende blev de begge slikket og knaldet I diverse positioner,

Var det med kondomskift mellem du knaldede dem eller kunne du gå direkte fra den ene til den anden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Det skal vist prøves ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det med kondomskift mellem du knaldede dem eller kunne du gå direkte fra den ene til den anden?


Det var bare at gå direkte fra den ene til den anden xD men det var først da jeg fik holdt den ene varm med to fingre, mens jeg var igang med den anden at jeg undgik extra glidecreme ved skift.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak fordi du tog en for holdet. Bruger de meget glidecreme? Det er jeg ikke så vild med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Slickmin skrev, for 15 timer siden:

Det var bare at gå direkte fra den ene til den anden xD men det var først da jeg fik holdt den ene varm med to fingre, mens jeg var igang med den anden at jeg undgik extra glidecreme ved skift.

Det lyder som drømmebesøget:-o 

Prøvede at få tid til i dag, men de havde først tid i aften. Så det ser ud som om din anmeldelse har hjulpet på kundetilgangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...