Hop til indhold
gently

May sølvgade tidligere Munkensvej

Recommended Posts

Fra et andet board.

>Der kommer jeg bestemt ikke igen og vil ikke råde min værste fjende til det faktisk.

>Hun er smuk som en solnedgang i Stillehavet, men selvom hun er en fristende lille nips, vil jeg heller ikke anbefale hende.

>Guld, der glimrer smukt, men som ved nærmere eftersyn viser sig at være svovlkis.

......blev der skrevet, her er min oplevelse.

Jeg forstår så udemærket oplevelserne med May, jeg har næsten den samme oplevelse.

Men det kan også være lidt anderledes. Jeg har besøgt hende 3 gange på Munkensvej endtil hun stoppede der.

Jeg havde godt set at hun var i Sølvgade nu og læste disse anmeldelser. Så jeg ville prøve at besøge hende igen, for som i kan regne ud havde jeg besøgt hende 3 gange før, fordi jeg synes at det var godt.

Men massage det ville jeg aldrig vælge hos hende, her det muligheden for at være sammen med en rigtig lækker, smuk, slank pige der tæller.

Jeg oplevede selvfølgelig osse at hun ikke var til at tale med på dansk eller engelsk, hun er fra Italien så det er derfor.

Jeg tror også det gør det lidt svært for hende, hun kan jo heller ikke snakke med os. Et par Italienske gloser liver hende meget op.

Hun er osse lidt genert og så hjælper det jo ikke noget når man ikke har et fælles sprog.

På en måde et det lidt befriende at slippe for alt det thai snak, så kan man sgu bedre koncentrere sig og det væsentlige :D ,

De første gange jeg besøgte hende var det meget koldt, jeg tog tæppet lidt rundt om os, men det var lidt for småt, så hun løb hurtigt ud og hentede et andet.

Det var rigtigt lækkert bare at ligge der under tæppet og nusse hele hendes dejlige krop og hun nød osse at ligge der og få varmen.

Ellers tager hun ikke så meget initiativ, men ja, ride det er hun bedst til, faktisk synes jeg hun er rigtig god til det, og da det osse er en af mine favorit positioner så er det jo perfekt.

Hun var rigtig glad for at se mig igen så det blev endnu en gang til en god halv time, (37 min. tog det for at være præcis) for hun er bare lækker hvis man er til slanke nips.

Det er faktisk blevet lidt bedre gang for gang, men sådan er det jo tit, osse med andre piger.

Eller osse er hun glad for bare at ha bare én der har besøgt hende flere gange ;)

Dette er ikke for at sige at i ikke har haft en dårlig oplevelse.

Jeg kan sagtens forstå at forventningerne ikke bliver indfriet, men hun skal bare angribes på en anden måde end andre piger, ikke mindst andre thai piger, som normalt er meget servicemindede.

Og massage, glem det, det kan man få så mange andre steder.

Så jeg er på en måde helt enig, men har alligevel haft 4 dejlige oplevelser.

Gently.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...