Lazze 0 Skrevet 14. Maj, 2012 Når man kigger på hjemmesiden http://linababe.yolasite.com/ skal man vist være mere end blind, for ikke at lade sig henføre af de dejlige billeder. En opringning på nummeret blev hurtigt besvaret af Lina, og hun lød spændende og fristende. En aftale kom i stand, og jeg fandt nemt adressen i det centrale Åbyhøj ved Århus. Diskret i en ejendoms gård lå det lille søde hus, hvor jeg skulle møde Lina. Døren var åben, havde jeg fået at vide, og jeg gik ind. Jeg genkendte straks Linas smukke krop fra billederne, men hendes kønne ansigt så jeg først nu. Jeg fik et glas vand, og vi snakkede lidt. Lina virkede sød og ligetil. Vi talte helt naturligt med hinanden, og stemningen var med det samme god og afslappet. Jeg kunne slet ikke få mine øjne væk fra hendes flotte krop. Måske var jeg ikke babsoman, da jeg kom, men nu blev jeg det. Som på hjemmesidens billeder var Lina klædt i flot og velsiddende lingeri, som raffineret fremhævede hendes yndigheder, uden at det hverken virkede billigt eller vulgært. Hendes påklædning var snarere sød inspirerende og gav mig lyst til mere. Vi ordnede det økonomiske, og jeg klædte mig af. Jeg havde valgt først at få lidt kropsmassage på den rigtige massagebænk. Lina masserede mig blidt men alligevel effektivt. Hun fandt da også et par myoser, jeg ikke lige var opmærksom på. Mens jeg lå her på maven med ansigtet ned i briksens hul, fik jeg øje på Linas flotte slanke ben i et par sorte og utrolig frække nylonstrømper, og på fødderne havde hun et par stiletter, der osede af kvindelighed. Nu var det min tur til at hjælpe Lina af med hendes flotte bh, som pikant holdt de lokkende bryster. Det lille skørt og de små trusser røg også hurtigt af, men den sorte hofteholder og nylonstrømperne vidste hun godt, at hun skulle beholde på. Hofteholderen indrammede på en smuk og fristende måde hendes glatbarberede og indbydende mis. Det så simpelthen forførende flot ud. Vi lagde os på sengen og de høje stiletter blev lige afmonteret. Jeg kærtegnede hendes uimodståelige krop, og vi lå og kælede dejligt. Lina var så deltagende og nærværende, at jeg slet ikke havde lyst til at gå hurtigt videre. Hun havde dog pirret mig så meget, at min krop til sidst skreg på udløsning. Lina holdt dog lidt igen, og hendes berøringer af mig var så blide og alligevel vildt ophidsende. Hun var så fantasifuld og legende, så jeg spændt måtte vente på hendes ophidsende behandling af mig. Til sidst kom jeg i en udløsning, som hun langsomt havde bygget op i mig. Jeg har ikke oplevet noget af den klasse i flere år. Simpelthen super. Tilbage på gaden i Åbyhøj svævede jeg af sted med et stort smil og en varm og dejlig fornemmelse indeni. Det kunne jeg leve på i flere dage. Om jeg kommer tilbage igen til Lina? Yes! ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kbunga 11 Skrevet 14. Maj, 2012 Hvor lang tid var du hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 14. Maj, 2012 Fy for pokker .. hun bor liidt for tæt på. Kunne godt gå hen at blive dyrt :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lazze 0 Skrevet 15. Maj, 2012 Hvor lang tid var du hos hende? Jeg var der en time, men jeg kunne sagtens have brugt fire! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 11. Juni, 2012 Hej Hvad gav du for sådan en omgang, syntes ikke jeg kan finde priser på hendes hjemmeside, dejlig ser hun jo ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 11. Juni, 2012 Det ser ud til, at hun har fjernet priserne. Jeg var helt sikker på, at de var på siden .. og så er google vores ven http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=dk Hun skriver jo at priserne er de samme, såeh .. /snakie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Libertineren 23 Skrevet 10. August, 2012 Når man kigger på hjemmesiden http://linababe.yolasite.com/ skal man vist være mere end blind, for ikke at lade sig henføre af de dejlige billeder. En opringning på nummeret blev hurtigt besvaret af Lina, og hun lød spændende og fristende. En aftale kom i stand, og jeg fandt nemt adressen i det centrale Åbyhøj ved Århus. Diskret i en ejendoms gård lå det lille søde hus, hvor jeg skulle møde Lina. Døren var åben, havde jeg fået at vide, og jeg gik ind. Jeg genkendte straks Linas smukke krop fra billederne, men hendes kønne ansigt så jeg først nu. Jeg fik et glas vand, og vi snakkede lidt. Lina virkede sød og ligetil. Vi talte helt naturligt med hinanden, og stemningen var med det samme god og afslappet. Jeg kunne slet ikke få mine øjne væk fra hendes flotte krop. Måske var jeg ikke babsoman, da jeg kom, men nu blev jeg det. Som på hjemmesidens billeder var Lina klædt i flot og velsiddende lingeri, som raffineret fremhævede hendes yndigheder, uden at det hverken virkede billigt eller vulgært. Hendes påklædning var snarere sød inspirerende og gav mig lyst til mere. Vi ordnede det økonomiske, og jeg klædte mig af. Jeg havde valgt først at få lidt kropsmassage på den rigtige massagebænk. Lina masserede mig blidt men alligevel effektivt. Hun fandt da også et par myoser, jeg ikke lige var opmærksom på. Mens jeg lå her på maven med ansigtet ned i briksens hul, fik jeg øje på Linas flotte slanke ben i et par sorte og utrolig frække nylonstrømper, og på fødderne havde hun et par stiletter, der osede af kvindelighed. Nu var det min tur til at hjælpe Lina af med hendes flotte bh, som pikant holdt de lokkende bryster. Det lille skørt og de små trusser røg også hurtigt af, men den sorte hofteholder og nylonstrømperne vidste hun godt, at hun skulle beholde på. Hofteholderen indrammede på en smuk og fristende måde hendes glatbarberede og indbydende mis. Det så simpelthen forførende flot ud. Vi lagde os på sengen og de høje stiletter blev lige afmonteret. Jeg kærtegnede hendes uimodståelige krop, og vi lå og kælede dejligt. Lina var så deltagende og nærværende, at jeg slet ikke havde lyst til at gå hurtigt videre. Hun havde dog pirret mig så meget, at min krop til sidst skreg på udløsning. Lina holdt dog lidt igen, og hendes berøringer af mig var så blide og alligevel vildt ophidsende. Hun var så fantasifuld og legende, så jeg spændt måtte vente på hendes ophidsende behandling af mig. Til sidst kom jeg i en udløsning, som hun langsomt havde bygget op i mig. Jeg har ikke oplevet noget af den klasse i flere år. Simpelthen super. Tilbage på gaden i Åbyhøj svævede jeg af sted med et stort smil og en varm og dejlig fornemmelse indeni. Det kunne jeg leve på i flere dage. Om jeg kommer tilbage igen til Lina? Yes! Jeg har besøt hende flere gange efterhånden. Det startede som erstatning for Laura i Trepkasgade, som var dejlig, men lidt for vanskelig at få tid hos. Så opdagede jeg Lina, og fandt mange af de samme kvaliteter hos hende. Lina er nok ikke 28 men måske mere 38. Men hun har en pefekt krop og er supersød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg