Hop til indhold
Guest Milf GFE

Overvejer at afvikle et GB...

Recommended Posts

Har selv deltaget i en del gb og har oplevet mange forskellige mænd og damer. Jeg oplever oftes at der har været en fælles interesse i at passe på pigen! Altså at ingen gør noget som på forhånd er meldt ud ikke skal ske! 

Der har selvfølgelige været mange forskellige mænd og ikke alle har lige nemt ved at finde ud af hvordan man opføre sig. Så derfor syntes jeg også det er en go ting du har en med du stoler på og kan passe lidt på dig! Forud betaling har keg aldrig været fan af men forstår dine handlegrundle. Jeg betaler med glæde for at deltage også det beskedne forud betaling du beder om! Jeg ser frem til at jeg forhåbentlig høre fra dig! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Mila

Selvom jeg har knapt så meget GB erfaring, kan jeg fuldt ud tilslutte mig Midtjydernes holdning. Jeg har - især ved mindre arrangementer - oplevet grupper af mænd, der har "kæmpet" som et hold for at give kvinden den allerbedste oplevelse. Jeg tror også, at dit grundige forarbejde, hvor du kommunikerer individuelt i PB'er fremfor kollektivt i tråden, giver dig en bedre mulighed for at få fat i de rigtige mænd, som passer til dig. Håber at være en af dem. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mila

Har ikke gb erfaring men har indtryk af de mange positive tilkendegivelser fra før i tiden at alle havde gode oplevelser

Har da også læst at pigerne nød eventet og din personlige tilgang er nej må være dén helt rigtige løsning

Min respons er at seriøse alle ønsker den rigtige oplevelse for alle

Håber da stadig at komme i betragtning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 12 timer siden:

ej, nu er jeg lige nød ti at komme til tasterne og spørge de herrer brugere herinde:

jeg har som tidligere fortalt fået pænt stor, positiv respons på min tråd herinde ang. min planlægning af et foreslående GB - mit første. Som jeg faktisk tager meget seriøst.

i dag vågnede jeg så op til flere PB med tilkendegivelserne ang. deltagelse, men OGSÅ et længere skriv fra en bruger herinde - du ved selv hvem (vil ikke nævne vedkommendes nickname - er nemlig et ordentligt menneske, som ikke hænger nogen ud), men vedkommende skrev, at han havde hjulpet flere med at afvikle GB gennnem tiden og en masse facts, men det som faktisk berørte mig meget (da jeg normalt er til gfe-siden af dette univers og til nærhed og hygge), men bare har haft denne drøm om et GB som et festfyrværkeri af sex og fed stemning og nærhed - men selvfølgelig også at jeg bliver 'brugt' på den gode, respektfulde måde - derfor har jeg også en oppasser med.

Nå, han skrev - nogenlunde ordret - at jeg skulle forvente at nogen af deltagerne bare ville betragte mig som 'kød', som skulle bruges - underforstået, at de ville være hårde ved mig, og  at det ville føles nedværdigende måske endda grænseoverskridende , fonemmmede jeg mellem linjerne - og at jeg skulle forvente at dem, som havde meldt sig til stort set alle ville falde fra - og så ville jeg stå med håret i postkassen - tolket til - at i bare ikke er til at stole på. 

Er det sandt...? Eller er der et gran sandhed i det? Eller tredje mulighed; han ville skræmme mig fra at afvikle det selv og anmode ham om at tage over, fordi det bare er SÅ farligt selv at tage initiativ til???

Er i syv sind. Så meld ind: overreagerer / misfortolker jeg et sådant skriv??

Synes faktisk, at jeg har været reel, ærlig og sober i min tilgang til denne aktivitet og håber, at dem, som har vist interesse er reelle og ikke bare tager fis/pis på mig.

Da alle er anonymei dette univers indtil man mødes, er det jo rimeligt omkostningsfrit at tage tykt pis på mit initiativ. Men mener faktisk, at jeg har forsøgt at gardere mig imod det ved at kræve en forudbetaling. Am i wrong? 

Min umiddelbare reaktion er, at selvfølgelig gennemfører jeg. Og melder ud efter Pinse til dem, som skal deltage efter jeg har trukket lod.

Du skal ikke lade dig slå ud af sådan noget. Følg du din mavefornemmelse og sørg for lige at få talt i tlf. med fyrene inden du inviterer nogen. 

Jeg ønsker dig held og lykke med det og GOD WEEKEND :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mila

Undskyld igen men studine milf kan ikke bruge bedre ord

Mavefornemmelsen lyver ikke !! Det er kun bearbejdning i hjernen med tanker som kan drille folk ! Hjernen og kalkulation er ikke altid rigtig men mavefornemmelsen stol trygt på den

Hej igen og gode ord fra studinen måske er hun i lære til livet

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mila

Jeg syntes du skal holde dig fra afholde Gang Bang. Det er et dårligt og nedværdigende koncept for kvinden at lade sig bruge på denne måde. Et hold mænd der til fredsstiller sig selv på en gang eller efter tur er efter min mening en måde at herske over din krop, uden hensyn til den søde kvinde du er. Du står bare til rådighed for en flok liderlige mænd der bruger dig som et stykke ligegyldigt kød. Nyd hellere nogle af de søde mænd der  vil dig det godt kærligt og gensidigt erotisk.

Knus fra Booob

Del dette indlæg


Link til indlæg
booob skrev, for 2 minutter siden:

Hej Mila

Jeg syntes du skal holde dig fra afholde Gang Bang. Det er et dårligt og nedværdigende koncept for kvinden at lade sig bruge på denne måde. Et hold mænd der til fredsstiller sig selv på en gang eller efter tur er efter min mening en måde at herske over din krop, uden hensyn til den søde kvinde du er. Du står bare til rådighed for en flok liderlige mænd der bruger dig som et stykke ligegyldigt kød. Nyd hellere nogle af de søde mænd der  vil dig det godt kærligt og gensidigt erotisk.

Knus fra Booob

Mén der er kvinder, som tænder på netop dét? Skal de ikke bare ha’ lov til det? :D

De gange jeg har været centrum for GB, da har dét ingenlunde været den følelse jeg har haft, nærmere tværtimod! - Mænd har været degraderet til pikke, alene for min nydelse og tilfredsstillelse. 

Det er OK at være egoistisk og grådig, så længe de involverede parter er enige derom... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

 

Det er OK at være egoistisk og grådig, så længe de involverede parter er enige derom... 

 

Amen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 minutter siden:

Mén der er kvinder, som tænder på netop dét? Skal de ikke bare ha’ lov til det? :D

De gange jeg har været centrum for GB, da har dét ingenlunde været den følelse jeg har haft, nærmere tværtimod! - Mænd har været degraderet til pikke, alene for min nydelse og tilfredsstillelse. 

Det er OK at være egoistisk og grådig, så længe de involverede parter er enige derom... 

Jeg har med ærbødighed stillet mig selv til rådighed som pik, når jeg ser pigernes åbenbare nydelse.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har deltaget i et par GB og jeg har arrangeret et par GB.

 

Der jeg deltog tænkte jeg ikke nærmere over om pigen blev behandlet ordentlig men nok bare jeg ikke møder nogen jeg kender :-) . men så ikke slag eller hørte nogen tale svinsk. Men hvor man fik at vide man var 1 ud af 10 og når det kom til stykke måske Maks var 3-4 stk måtte der være stor frafald.

Fik mig så en kæreste der ligesom trådstarter havde en drøm om et GB måtte jeg jo prøve at arrangere.

Og føj et utaknemmeligt job.

Jeg krævede ikke forudbetaling for det synes jeg ikke virker tiltalende fik samlet ti stk som fik adresse tid osv

en mødte op :-(

anden gang ville jeg det anderledes da det skulle blive en success så folk skulle give mobil nr som de fik adresse på og tillod 20 at melde sig til.

Dumme mig folk bruger taletidsmobiler så de er jo ligeglad når man ringer og spørger hvor de blev af.

Men vi blev 6 denne gang og det var et GB og det var sjovt og hun nød det.

Men har ikke prøvet kræfter med at arrangere et igen. også fordi tonen i nogle annoncer bliver hårdere og hårdere så man næsten tænker det er Sodomi.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

... hejsa, har haft travlt i mit almindelige liv, derfor har jeg været meget tavs herinde - beklager.

Først vil jeg sige til 'booop', at jeg er meget på linje med 'iscenesat virkelighed' ift. hvorfor, jeg vælger at udbyde et GB og ift. hvad, jeg tror og håber, at få ud af det. Det vil flytte mine grænser, udvide min horisont, mætte mig seksuelt for en stund, håber jeg - kæmpe smil - opfylde en mangeårig fantasi, forhåbentlig blive en fed fed oplevelse både for mig og de herrer, som er blevet udvalgt til at deltage.

Jeg har skrevet direkte til de herrer, som vandt lodtrækningen. glæder mig meget til at vi kan nyde to-tre timers hed sex, og garderet af min kære, oppasser, som heldigvis har sagt ja til at stå mig bi, så er jeg tryg - tak for det - du er jo herinde. Og vi har nydt hinandens selskab indtil flere gang for nogle år siden, så du ved om nogen, hvad jeg står for.

Stedet sendes kun ud til dem, som deltager og først et par dage inden.

Hvsi det bliver en succes, så overvejer jeg at gøre det igen engang til august/september. Men så nok heller ikke flere gange. Så kan jeg sætte flueben ved den drøm....!

tak for jeres bidrag og interesse.

knus

mila

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Kære MILF gfe.

GangBang er vildt lækkert og dejligt for de piger som kan lide at der hele tiden er fyre til som vil behandle dig ordenligt. Jeg har selv både deltaget i en del GB i min tid, men jeg har også prøvet og holdt et par stykker for andre piger for mange år tilbage. Den gang var det nemt og sætte et GB op, der var fyre til som vidste hvad de gik ind til, lad os kalde dem hardcorefyrene.

De mødte op til tiden, de respekterede pigen og de ting hun var til - kort sagt var de lige de fyre man idag skulle gøre brug af.

Idag 2018 ser det langt anderledes ud. Du skal konkurrere imod de mange udenlandske piger som ser stjernegodt ud på billeder, men ser de også sådan ud når man dukker op ?

En del piger tænker kun på pengene og tilbyder sex uden gummi, det er så godt og tænke på at 500 kr mere i lommen kan gøres op med den klamydia eller hvad ellers du kan få.

Så er de fyre som kun betragter dig som et stykke kød, sorry to say. Men de er der, de som betragter dig som endnu en luder der skal flækkes.

Og så er den lille skare tilbage af fyre der behandler dig som den kvinde du er og giver dig 2-3 timers umættelig lækkert sex hvor missen og munden snurre mange dage efter ( måske numsen med )

Idag er jeg total færdig med at afholde GB med kr indblandet, det er så meget et spild af arbejde, selvom jeg aldrig har taget så meget som en øre for at hjælpe de få piger jeg stod tæt op af.

Mange melder sig til og udebliver på dagen, top 10 listen over dårlige undskyldninger at de ikke kan komme kender du selv:

Min bil kan ikke starte

Mine børn blev syge

osv

Jeg har en sød lækker kæreste som også er til GangBang og hende holder jeg sommetider noget sammen med, på hendes lyst. Det er ikke for kr, men jeg kan love dig at antallet af deltager er svimlende højt hver gang..Sidste jeg holdte et for hende stod der 14 fyre og et par af dem kunne slet ikke kneppe, de ville kun have suttet pik.

Nu er hun nymf af 1 klasse og jeg kan godt forstå hun vil holde GB, hvis en fyr ikke kan give hende det hun vil opnå, så skal der flere til for at holde møllen kørende.

Ordet GangBang er det samme i min verden om du så tager 500-1500 kr for legen eller du gør det gratis, men der er alligevel en sindsyg stor forskel.

Jeg håber du får et vellykket GB med de fyre du har udpeget i PM

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 4 timer siden:

... hejsa, har haft travlt i mit almindelige liv, derfor har jeg været meget tavs herinde - beklager.

Først vil jeg sige til 'booop', at jeg er meget på linje med 'iscenesat virkelighed' ift. hvorfor, jeg vælger at udbyde et GB og ift. hvad, jeg tror og håber, at få ud af det. Det vil flytte mine grænser, udvide min horisont, mætte mig seksuelt for en stund, håber jeg - kæmpe smil - opfylde en mangeårig fantasi, forhåbentlig blive en fed fed oplevelse både for mig og de herrer, som er blevet udvalgt til at deltage.

Jeg har skrevet direkte til de herrer, som vandt lodtrækningen. glæder mig meget til at vi kan nyde to-tre timers hed sex, og garderet af min kære, oppasser, som heldigvis har sagt ja til at stå mig bi, så er jeg tryg - tak for det - du er jo herinde. Og vi har nydt hinandens selskab indtil flere gang for nogle år siden, så du ved om nogen, hvad jeg står for.

Stedet sendes kun ud til dem, som deltager og først et par dage inden.

Hvsi det bliver en succes, så overvejer jeg at gøre det igen engang til august/september. Men så nok heller ikke flere gange. Så kan jeg sætte flueben ved den drøm....!

tak for jeres bidrag og interesse.

knus

mila

Jeg vil bare ønske dig - rigtig god fest! - Jeg tror, du med din indstilling og dine afstemte forventninger vil få et rigtig godt udbytte af sammenkomsten. - (Ka' ikke undgå at være lidt misundelig).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Milf

citat: ... hejsa, har haft travlt i mit almindelige liv, derfor har jeg været meget tavs herinde - beklager.

Først vil jeg sige til 'booop', at jeg er meget på linje med 'iscenesat virkelighed' ift. hvorfor, jeg vælger at udbyde et GB og ift. hvad, jeg tror og håber, at få ud af det. Det vil flytte mine grænser, udvide min horisont, mætte mig seksuelt for en stund, håber jeg - kæmpe smil - opfylde en mangeårig fantasi, forhåbentlig blive en fed fed oplevelse både for mig og de herrer, som er blevet udvalgt til at deltage.

---------

Jeg håber og ønsker dit Gang Bang bliver en succes for dig og det lever op til dine forventninger.

Knus fra Booob :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan ikke generalisere. Nogen GB er det rene skidt. Forstået på den måde at det bare skulle overståes for pengenes skyld. Andre og dem som jeg prøver at spotte, der drejer det sig om at pigen også gerne vil have en god oplevelse, og udleve en drøm. Disse plejer som regel at blive gode

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Til de skeptikere, som valgte at ytre sig i forbindelse med denne tråd og mit forehavende, så må jeg desværre sige;

I FIK RET...

Jeg har brugt oceaner af tid på at svare på diverse PM fra rigtig mange herrer, der har profil herinde. Har været sød og høflig, men har samtidig gjort mit til at gardere mig mod profiler, som jeg ikke fornemmede var oprigtige i deres forehavende.

Jeg trak lod og valgte nogen ud, blandt dem af jer, som virkede mest pålidelige, oprigtige og som nogen, der havde den rette indstilling ift. at dette var min første gang. Mit første GB. Man kan jo aldrig vide hvem, der i længden er de rette, vel..? Valgte også ud fra et ønske om en spredning i alder, skal jeg da ærligt indrømme. 

Men uanset den investerede tid, min oprigtighed osv. osv., så ender jeg formentlig med at stå med et lejet sommerhus og en enkelt deltager, når aktiviteter løber af stablen. 

Så jeg kan kun sige, at det gør jeg aldrig mere. Jeg er i dette game af lyst. Fordi jeg samler på fede oplevelser med skønne mænd. Men det skal åbenbart være med en ad gangen og aldrig i flok. Så må jeg leve med, at den drøm aldrig bliver udlevet. Suk.

Jeg vil absolut nyde ham, som møder frem og gøre mit til, at han går derfra med et stort smil og har haft en fantastisk tid i mit selskab.

Må blot konstatere, at jeg var for naiv og godtroende. Og det må jeg så bøde for nu.

Det ligger ikke til mig at være bitter og blive 'pigesur', men denne pille bliver sgu lidt svær at sluge. Øv Øv Øv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 6 minutter siden:

Til de skeptikere, som valgte at ytre sig i forbindelse med denne tråd og mit forehavende, så må jeg desværre sige;

I FIK RET...

Jeg har brugt oceaner af tid på at svare på diverse PM fra rigtig mange herrer, der har profil herinde. Har været sød og høflig, men har samtidig gjort mit til at gardere mig mod profiler, som jeg ikke fornemmede var oprigtige i deres forehavende.

Jeg trak lod og valgte nogen ud, blandt dem af jer, som virkede mest pålidelige, oprigtige og som nogen, der havde den rette indstilling ift. at dette var min første gang. Mit første GB. Man kan jo aldrig vide hvem, der i længden er de rette, vel..? Valgte også ud fra et ønske om en spredning i alder, skal jeg da ærligt indrømme. 

Men uanset den investerede tid, min oprigtighed osv. osv., så ender jeg formentlig med at stå med et lejet sommerhus og en enkelt deltager, når aktiviteter løber af stablen. 

Så jeg kan kun sige, at det gør jeg aldrig mere. Jeg er i dette game af lyst. Fordi jeg samler på fede oplevelser med skønne mænd. Men det skal åbenbart være med en ad gangen og aldrig i flok. Så må jeg leve med, at den drøm aldrig bliver udlevet. Suk.

Jeg vil absolut nyde ham, som møder frem og gøre mit til, at han går derfra med et stort smil og har haft en fantastisk tid i mit selskab.

Må blot konstatere, at jeg var for naiv og godtroende. Og det må jeg så bøde for nu.

Det ligger ikke til mig at være bitter og blive 'pigesur', men denne pille bliver sgu lidt svær at sluge. Øv Øv Øv. 

 

Jeg tror det ligger i konceptet. 

Mænd der tænder på GB er MÆND. Altså hår, testetoron, diminans, egoisme. 

De tager når de gider, kvinder er noget der er til rådighed. De skal bare banges, og gerne lidt nedværdigende. 

Det er trist at man ikke kan lave denne slags arangementer. Dog var der en som formåede at få stablet rigtig mange GB på benene. Jeg har glemt navnet - er ikke selv interesseret i GB - men hun var slank/tynd og formåede endda at få mænd til at hjælpe med flytning mv for lidt sex. 

Men hun er også den eneste jeg har læst om, som kunne styre det, og også hun måtte af og til aflyse, nøjes med et par stykker. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kaldte sig Miss Hell, @Aarhuselsker. :) 

Jeg tror, at mange begår den fejl, at de tænker at det er forbundet med seriøsitet at have en profil på Eroguide, mén mændene er jo stadig anonyme og det koster dem ingenting, i et liderligt øjeblik at sige ja til noget og derefter få kolde fødder. - Medmindre, at de er faste debattører, så kan det koste lidt på den konto, men ellers kan de jo bare lynbørge oprette en ny profil og så er de videre. :D 

Jeg tror, at man er nødt til at have kontaktoplysninger på dem, eller at de overføre X antal kroner, så de på en måde.. forpligter sig, når der er tale om et større arrangement, det både kræver din tid og ressourcer. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 timer siden:

Jeg tror, at man er nødt til at have kontaktoplysninger på dem, eller at de overføre X antal kroner, så de på en måde.. forpligter sig, når der er tale om et større arrangement, det både kræver din tid og ressourcer. 

Yep, det kaldes netværk...og det er her, en som ex-politikeren kommer ind i billedet - like it or not...;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Mila.

Nu bliver jeg altså nødt til at ytre mig lidt.

Jeg er jeg jo desværre en af de useriøse, som blev nødt til at skuffe dig i søndags, også selvom det gjorde mig ondt at sige fra. Jeg prøver faktisk at være virkelig seriøs over for GP, hvilket jeg mener de fortjener.

Det er faktisk første gang jeg har måtte melde fra til en GP, og jeg har prøvet tæt på 15 GB plus det løse

Men jeg blive også nødt til at sige, at jeg syntes forudsætningerne ændrede sig for meget for sent. Så kan vi altid diskutere om det er så meget, så det retfærdiggøre at jeg kunne framelde mig.

Hvad var min grund så.

 Jo du meldte i starten ud at det ville blive i Vejle/ Vejle området, at du endda kendte til en lejlighed du havde brugt før. Derefter at folk skulle melde ind, hvis de kendte et egnede sted. Jeg fornemmede klart at du gik efter en destination i Vejleområdet, hvilket gjorde at jeg meldte mig som interesseret, da det passer mig fint afstandsmæssigt i forhold til afstand til arbejde/privat.

Da vi så fik datoen for dit GB, uden stadig at vide om jeg var udvalgt, valgte jeg ar forud booke dagen let. Har var beskeden igen fra dig, at du tænkte det blev i Vejle eller omegn.  

Herefter en masse korrespondance, (ja tak for du gav dig tid, selvom det lige nu føles som spild af tid), hvor jeg ville høre om mulighed for forudbetaling. Du gav udtryk for enten konto eller mobilepay, men nok mobilepay da flere ønskede dette. 

Herefter meldte du ud, at du efter Pinsen ville vælge de udvalgte deltagere ud. Jeg ventede spændte men hørte ikke noget, og sendte dig derfor en kort PM for at høre. (jeg havde nemlig behov for at planlægge og kunne ikkeholde hele dagen fri mere). Den 25. maj fik jeg så at vide jeg var udtaget, lidt sent og troede faktisk jeg var fravalgt, men det kunne lade sig gøre, da det var tæt på arbejde og kunne alligevel nå et møde på dagen. Så jeg holdte stadig fast og glædede mig.

Så her 3-4 dage før GB melder du ud i PM, at du vil have mit telefonnummer for at sikre dig min seriøsitet. Samtidig at forudbetaling kun kunne ske via kontooverførsel og ikke mobilepay. 

Aghh tænkte jeg, da man altså er noget mere anonym vi mobilepay end direkte kontooverførsel! Men ok så må det være sådan, og holdte stadig stand. Sendte mit telefonnummer til dig, som godt nok er med taletidskort, men dog ikke med hemmeligt nummer. 

Men det største ændring, og der hvor jeg synes det blev for meget, var at engagementet nu ikke skulle forgå i Vejleområdet, men på Norddjurs. Og det får jeg først at vide 3 dage før tid!

Det gør altså for mig en forskel, at det så sent bliver ændret til at skal foregå 120 km længere væk (2 timer + ekstra i bil) end hvad der tidligere var meldt ud. Det ødelagde fuldstændig min planlægning. 

Jeg er fuldstændig velviden om at du har brugt mange ressource på at skrive, læs, planlægge og evt søge efter egnet sted, men når nu du ændre stedets placering i Jylland så radikalt, burde du måske hører de udvalgte først. 

Burde jeg have taget hele dagen fri? Ja måske, men sådan fungere verdenen altså ikke altid. Og slet ikke når man ikke kan planlægge i bedre tid.

Så kære Mila. Jeg synes du har gjort et godt stykke arbejde, og det er virkelig synd det skulle ende sådan for dig. Jeg må indrømme at jeg selv havde glædet mig. 

En anden gang (og det bliver der vel nok ikke, men så kan andre få input), så lad være med at kræve så meget at de udvalgte, det skræmmer dem væk. 

For det første, så kan man være nogen lunde anonym via mobilepay, (navn frigives dog) det er noget andet via kontooverførsel. Og det vil skræmme mange væk. Vi har alle behov for at være lettere anonyme. 

Derudover så hold fast i den landsdel der meldes ud, eller tydeliggøre at man endnu ikke har bestemt hvor det skal være henne. Så man sammen finder sted og så dato. Der hvor jeg har erfaring med at det lykkedes bedst, er når GP-en ønsker at snakke med deltagerne i telefon først, i god tid. Her får man virkelig skilt de seriøse fra de useriøse. Dette har bl.a. Smukke Milla benyttes sig af og der kom rigtig mange til dette GB

Ønsker dig alt muligt held og lykke fremover, og at du alligevel får en god oplevelse i sommerhuset.

Petro

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Hvorfor vidste jeg bare, at du ville føle dig 'stødt på manchetterne' af mit skriv, kæreste Petro..., smiler.

Jeg er ikke typen, som begynder en "mudderkastning" herinde. Kan blot konstatere, at uanset hvor meget jeg havde gjort, ændret eller ikke ændret, stået på hovedet og vendt og drejet mig, så var jeg nok endt med samme resultat.

De mænd, som har vist interesse, har jo hver især haft deres individuelle ønsker og krav til hvad der passede dem bedst ift. geografi, tidspunkt osv. osv. osv. Og det er umuligt at gøre alle tilpas.

Må blot konstatere, at siden jeg var herinde sidst for godt tre år siden, så er de herrer blevet så meget desto mere krævende og mistroiske. Ja, tonen har ændret sig, og det er ikke til det bedre. Det er ligesom i nærmest har paraderne oppe fra start. Sidder med en skjult foventning om, at jeg er herinde for at tage røven på jer, være uærlig og ikke til at stole på.

Hvis der er noget, dom repræsenterer, så er det det stik modsatte. Og derfor er min tid ikke til at prøve at få dette setup op at stå en anden gang.

Vil gå efter en hyggestund i ny og næ med en dejlig mand, som vil værdsætte hvem jeg er og hvad jeg byder på... - som vil opdage, at jeg er helt reel og ligetil. Og bare er en dejlig kvinde, som sgu bliver trist af det, som jeg blev budt i denne sammenhæng.

Nogen vil sikkert sige ta en tudekiks og kom videre. Smiler.

Jeg overlever. kunne bare godt have været denne erfaring foruden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg vidste det.

Respekten for en kvinde sætter et førstegangs GangBang op er meget lille. Men så snart en fyr sætter det op for en kvinde, så er han pimp og hvad ved jeg, men de kommer alligevel.

Jeg kan udemærket godt forstå de piger som valgfartede til GB Peter den gang, han stod med læsset og pigerne kom bare og deltog. Så nemt og enkelt er det.

Jeg har selv været det samme sted, holdt et par GB derudad uden så meget som få en eneste kr ud af det, kald det blot lyst, ligesom jeg sommetider bidrager med frivillig hjælp til koncerter.

Jeg opholder mig et sted hvor jeg en enkel eller 2 gange afholder GB, godt nok gratis, men der kommer nok et sted imellem 10-15 fyre hver gang.

De respektere kvinden, de surmuler ikke hvis hun siger nej tak til de fyre som hun på ingen måder tænder på. Fyre som har rejst et stykke efter hendes gb, bliver aldrig sur over noget.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk
Milf GFE skrev, den 4/6/2018 at 22:02:

Til de skeptikere, som valgte at ytre sig i forbindelse med denne tråd og mit forehavende, så må jeg desværre sige;

I FIK RET...

Jeg har brugt oceaner af tid på at svare på diverse PM fra rigtig mange herrer, der har profil herinde. Har været sød og høflig, men har samtidig gjort mit til at gardere mig mod profiler, som jeg ikke fornemmede var oprigtige i deres forehavende.

Jeg trak lod og valgte nogen ud, blandt dem af jer, som virkede mest pålidelige, oprigtige og som nogen, der havde den rette indstilling ift. at dette var min første gang. Mit første GB. Man kan jo aldrig vide hvem, der i længden er de rette, vel..? Valgte også ud fra et ønske om en spredning i alder, skal jeg da ærligt indrømme. 

Men uanset den investerede tid, min oprigtighed osv. osv., så ender jeg formentlig med at stå med et lejet sommerhus og en enkelt deltager, når aktiviteter løber af stablen. 

Så jeg kan kun sige, at det gør jeg aldrig mere. Jeg er i dette game af lyst. Fordi jeg samler på fede oplevelser med skønne mænd. Men det skal åbenbart være med en ad gangen og aldrig i flok. Så må jeg leve med, at den drøm aldrig bliver udlevet. Suk.

Jeg vil absolut nyde ham, som møder frem og gøre mit til, at han går derfra med et stort smil og har haft en fantastisk tid i mit selskab.

Må blot konstatere, at jeg var for naiv og godtroende. Og det må jeg så bøde for nu.

Det ligger ikke til mig at være bitter og blive 'pigesur', men denne pille bliver sgu lidt svær at sluge. Øv Øv Øv. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk

Og ham der så kom gik derfra med et stort smil,men træt skulle jo yde for 3.milla var en fræk,lækker og sød kvinde.de udeblevne ved ikke hvad de blev væk fra,håber hun får lyst til prøve på at udleve sin drøm igen ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...