Hop til indhold

Recommended Posts

Uden at vide noget om hvor hun er ,men har du prøvet ved srinuan på hendes nye sted i Tøndergade ,det kunne jo være hun var fulgt med srinuan derhen det var da værd at checke hvis du ikke allerede har gjort det,håber du finder hende ,og at du giver lyd fra dig hvis du finder hende ,god jagt sri lanka .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej - Nogen der husker Pi eller Pii (?) fra Hendrik Pontoppidans Gade i Aarhus

og ved om hun stadig er i Danmark?

Hende glemmer man ikke. 

Hun er meget smuk, sød og så var hun skøn at være sammen med. 

Hun er i landet, er i faste forhold, og arbejder ikke på klinik mere. 

Sinuan arbejder desværre heller ikke mere. Det var f..... et godt team de to. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil tilføje til ovenstående, at jeg har kendt til hendes nye klinik siden engang sidste sommer, men da jeg for det første ikke skriver herinde, jf. min nu tre indlæg, for det andet er ret sikker på, at hendes exit fra H. Pontoppidans Gade var et direkte resultat af skriverier på Hedomax m.v. (ved ikke med Tøndergade), har jeg været meget tilbageholdende med at henlede opmærksomheden på hendes nye sted.

På den anden side kan man kun ønske hende succes og fremgang og mange kunder - så hermed er oplysningen givet videre af den grund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Joh - Srinuan har da åbnet en rigtig fin klinik igen. Vestergade i Skanderborg.

Aha, hun oplyste ellers at hun lukkede Tøndergade for at flytte tilbage til Thailand. Der kan man bare se.

Det var vist mest fugt problemer der fik hende til at lukke Phontopidansgade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Joh - Srinuan har da åbnet en rigtig fin klinik igen. Vestergade i Skanderborg.

Den er ikke på thailisten vest. Har du kontakt oplysninger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm...nogen vil gerne slippe nemt over det...Google "Thai massage Skanderborg" og der kommer bla. en hjemmeside frem for et sted i Vestergade/Skanderborg...og der er billede af 2 Quinder, jeg ved ikke om det er PI da jeg aldrig har besøgt ...hende andre steder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hmm...nogen vil gerne slippe nemt over det...Google "Thai massage Skanderborg" og der kommer bla. en hjemmeside frem for et sted i Vestergade/Skanderborg...og der er billede af 2 Quinder, jeg ved ikke om det er PI da jeg aldrig har besøgt ...hende andre steder

Det har du da ret i jeg kunne. Den anden er ikke Pi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...