Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Ice for et par dage siden. Har besøgt hende en del gange før og har altid fået god service incl. rigtig god massage, kys og superfransk. 

Blev også denne gang gang modtaget af en sød, smilende og fræk Ice. Valgte som sædvanlig fp og valgte at starte med den frække del. Lå på ryggen mens hun langsomt startede med at pirre mit lem med sine dejlige store naturlige bryster. Blev lynhurtig stiv og fik derefter vådt og dejligt øko blow. 

Efterfølgende gled hun ned over min pik og red mig mens jeg krammede de vidunderlige bryster. 

Selv om hun ikke er helt ung - vel omkring de 40 - er hendes fisse dejligt stram. Og efter sex i flere stillinger fik jeg en kraftig udløsning. 

Efter lidt velfortjent afslapning gav hun mig en kompetent massage resten af den afsatte time. 

Normal Aarhus pris på en tudse. Kan absolut anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

Hver har sit eget erfaringer.

Ja hun var rigtig active den første gang jeg mødte hende, og den anden gang var der slet ikke nogen service, ingen Sut eller Slik.

Derfor bliver der, vil jeg tror, ingen tredje gang.

 :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...