Hop til indhold
Bababush

Pascha – Køln

Recommended Posts

Havde en enkel overnatning i Køln med nogle kollegaer. Efter restaurant og lidt cocktails, gik vi tilbage hotellet for at sove. Men jeg havde lidt andre planer.
Jeg havde ikke nået at lave så meget research, så var nød til at gå med Pashca, samtidig var jeg også lidt nysgerrig på hvor stort det egentlig er. Det er kæmpe stort og man kan jo bruge timevis på at gå på opdagelse derinde.

Nå men, jeg skulle jo også vælge en pige. Det tog ikke så lang tid. Jeg valgte faktisk den første pige, der henvendte sig. Meget ung blondie, med nogle pæne bryster.
Vi kommer ind i rummet og her starter hun med at remse reglerne op, hvilket var lidt af en turnoff og jeg begyndte her, at få bange anelser for en dårlig oplevelse. Det var no touch, no kiss, one position osv.

Men da først vi kom igang, blev der løsnet op og reglerne var glemt. Jeg fik et dejlig BJ, hvorefter jeg vendte hende rundt til en missionær, så jeg kunne nyde hendes bryster. Hendes petite krop og glatte fisse, gjorde mig ekstra liderlig, så hun blev vendt rundt i doggy, hvor hun selv spredte balderne, så jeg kunne nyde synet ad hendes fine lille røvhul. Vi blev ved i lang tid her, indtil hun lagde sig ned på maven og træk det ene ben op i det jeg mener hedder en Pretzel. Det strammede godt om pikken og jeg kom til sidst. 

Vi snakkede en smule, helt standard snak, før jeg var på gaden igen.

Pascha, var ret spændende og jeg kunne sagtens finde på at komme tilbage. Det var for det første ret billigt €50 for 30 minutter og der er mange piger at vælge imellem. Det er selvfølgelig også et turistmål og derfor er chancerne for at blive snydt større. Måske fik jeg en god oplevelse, fordi jeg kom en hverdag, hvor der ikke var så meget gang i den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...