Hop til indhold
olemadsen

Magda i Kiel

Recommended Posts

Hej lidelses fæller :)

Jeg skal indrømme at jeg har et meget godt øje til Magda, men Magda arbejder lidt langt væk, nemlig i Kiel. :o

Inden jeg nu starter bilen og kører sydpå, og noget længere end til FL som jeg plejer.

Vil jeg lige spørge om nogen har erfaringer med Magda. ;)

http://sexnord.net/profiles/view/2370/Kiel/Magda

Jeg er vild med hendes billed profil, hun har været i Kiel i længere tid, men det ville være rart at få bekræftet at det er ægte billeder, samt at hun er værd at aflægge et besøg.

Håber på lidt assistance, til gengæld skal jeg gladeligt berette om mit besøg til den tid.

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OleMadsen.

Hende har jeg også kig på. Jeg har desværre svært ved at finde på en undskyldning for en tur til Tyskland. Glæder min til din og andres beretning om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg håber jo på at der er en der allerede har besøgt hende, og kan bekræfte at det er hende på billederne samt hun er god at besøge, for jeg har luret længe efter hende.

Jeg vil dog være lidt træt af de ekstra Km syd på hvis hun ikke er bedre end dem vii kan træffe i FL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...