Albert7 465 Skrevet 4. Maj, 2018 https://annoncelight.dk/showad/248239 Af alle oplevelser jeg har haft gennem 30 år i det her miljø, er dette nok den værste. Billederne er ægte, pigen er smuk, men så er absolut heller ikke mere at komme efter... Der var konstant larm i lejligheden, det gjorde hende stresset og hun var konstant på vagt, på er tidspunkt under seancen kaldte hendes veninde og hun måtte ud og hjælpe hende ved dørtlf. Der står hun er ny i branchen...... og jeg tror ikke hun bliver ret længe. Det var helt sikkert mit første og sidste besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 4. Maj, 2018 Albert7 skrev, for 36 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/248239 Af alle oplevelser jeg har haft gennem 30 år i det her miljø, er dette nok den værste. Billederne er ægte, pigen er smuk, men så er absolut heller ikke mere at komme efter... Der var konstant larm i lejligheden, det gjorde hende stresset og hun var konstant på vagt, på er tidspunkt under seancen kaldte hendes veninde og hun måtte ud og hjælpe hende ved dørtlf. Der står hun er ny i branchen...... og jeg tror ikke hun bliver ret længe. Det var helt sikkert mit første og sidste besøg Tak for anmeldelse - er det naturpatter ? skal snart til Odense og synes hun ser helt perfekt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert7 465 Skrevet 4. Maj, 2018 happycamper skrev, for 13 minutter siden: Tak for anmeldelse - er det naturpatter ? skal snart til Odense og synes hun ser helt perfekt ud. Der måtte kun slikkes meget blidt på dem, de var meget ømme... jeg tror ikke de var ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 4. Maj, 2018 Albert7 skrev, for 54 minutter siden: de var meget ømme... jeg tror ikke de var ægte Der er EN ting der er værre end ømme bryster og uægte bryster... Det er ømme uægte bryster.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wang 32 Skrevet 4. Maj, 2018 Super...havde overvejet hende. Så det er god info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg