Hop til indhold

Smuk.... men så heller ikke mere

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/248239

Af alle oplevelser jeg har haft gennem 30 år i det her miljø, er dette nok den værste. Billederne er ægte, pigen er smuk, men så er absolut heller ikke mere at komme efter... Der var konstant larm i lejligheden, det gjorde hende stresset og hun var konstant på vagt, på er tidspunkt under seancen kaldte hendes veninde og hun måtte ud og hjælpe hende ved dørtlf. Der står hun er ny i branchen...... og jeg tror ikke hun bliver ret længe. Det var helt sikkert mit første og sidste besøg

Skrevet
Albert7 skrev, for 36 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/248239

Af alle oplevelser jeg har haft gennem 30 år i det her miljø, er dette nok den værste. Billederne er ægte, pigen er smuk, men så er absolut heller ikke mere at komme efter... Der var konstant larm i lejligheden, det gjorde hende stresset og hun var konstant på vagt, på er tidspunkt under seancen kaldte hendes veninde og hun måtte ud og hjælpe hende ved dørtlf. Der står hun er ny i branchen...... og jeg tror ikke hun bliver ret længe. Det var helt sikkert mit første og sidste besøg

Tak for anmeldelse - er det naturpatter ? skal snart til Odense og synes hun ser helt perfekt ud.

Skrevet
  • Author
happycamper skrev, for 13 minutter siden:

Tak for anmeldelse - er det naturpatter ? skal snart til Odense og synes hun ser helt perfekt ud.

Der måtte kun slikkes meget blidt på dem, de var meget ømme... jeg tror ikke de var ægte.

Skrevet
Albert7 skrev, for 54 minutter siden:

de var meget ømme... jeg tror ikke de var ægte

Der er EN ting der er værre end ømme bryster og uægte bryster... Det er ømme uægte bryster.... ;-) 

Skrevet

Super...havde overvejet hende. Så det er god info.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.