Hop til indhold
Albert7

Smuk.... men så heller ikke mere

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/248239

Af alle oplevelser jeg har haft gennem 30 år i det her miljø, er dette nok den værste. Billederne er ægte, pigen er smuk, men så er absolut heller ikke mere at komme efter... Der var konstant larm i lejligheden, det gjorde hende stresset og hun var konstant på vagt, på er tidspunkt under seancen kaldte hendes veninde og hun måtte ud og hjælpe hende ved dørtlf. Der står hun er ny i branchen...... og jeg tror ikke hun bliver ret længe. Det var helt sikkert mit første og sidste besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Albert7 skrev, for 36 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/248239

Af alle oplevelser jeg har haft gennem 30 år i det her miljø, er dette nok den værste. Billederne er ægte, pigen er smuk, men så er absolut heller ikke mere at komme efter... Der var konstant larm i lejligheden, det gjorde hende stresset og hun var konstant på vagt, på er tidspunkt under seancen kaldte hendes veninde og hun måtte ud og hjælpe hende ved dørtlf. Der står hun er ny i branchen...... og jeg tror ikke hun bliver ret længe. Det var helt sikkert mit første og sidste besøg

Tak for anmeldelse - er det naturpatter ? skal snart til Odense og synes hun ser helt perfekt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 13 minutter siden:

Tak for anmeldelse - er det naturpatter ? skal snart til Odense og synes hun ser helt perfekt ud.

Der måtte kun slikkes meget blidt på dem, de var meget ømme... jeg tror ikke de var ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 54 minutter siden:

de var meget ømme... jeg tror ikke de var ægte

Der er EN ting der er værre end ømme bryster og uægte bryster... Det er ømme uægte bryster.... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...