Hop til indhold
Guest Madspeter

Ten vejle GFE

Recommended Posts

Ja tænker også omkring de 40, men hvor er hun sprød. Hun har den lækreste røv

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
Mthom skrev, for 21 minutter siden:

Ja tænker også omkring de 40, men hvor er hun sprød. Hun har den lækreste røv

Enig med at hun har en rigtig god røv, og ærgerligt at hun ikke har nogle frække billeder af den på den annonce hun kører nu, for det er et super frækt syn. 

Ifølge hvad jeg husker hun har fortalt kan hun ikke være blevet 40 endnu, men et sted mellem 30 og 40 er nok mere korrekt. Jeg mener hun er omkring de 35

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må ligge vej forbi hende imorgen. Hun lyder til at være fræk! Er huden stram, og tager hun slutningen i munden? Hvad koster en time med ALT? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener hun sagde hun var 27 første gang jeg besøgte hende hos Orkide på Langelandsgade i Århus. Det er 11 år siden stedet åbnede og 8 år siden det blev lukket. Jeg mener jeg nåede at komme hos hende der i i hvert fald et par år før stedet blev lukket i forbindelse med en razzia. Har den alder været korrekt, og hun ikke har løjet sig yngre som de kære piger tit gør, så må hun være mindst 37 ud fra det … 

@Ham1988 Hun ER fræk. Fanger du hende på en af hendes gode dage så er hun noget af det frækkeste du kommer til at opleve, og så er hun sgu med på stort set alt. Jeg har set et par forskellige priser oplyst herinde så jeg tror det afhænger lidt af hvem man er. Her tænker jeg på hvor godt hun kender en, og hvor god kemien er … 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen til alle Thai Elsker

Ten kan sit kram...

jeg har besøgt hende nogle gange og samme fart på hver gang

hun er altid ren og lækker...

kommer jeg der igen

ja helt sikkert

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder til at være et besøg værd,har skrevet til hende og hun svarede også til at begynde med men stoppede pludselig med at svare:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, for 21 minutter siden:

Hun lyder til at være et besøg værd,har skrevet til hende og hun svarede også til at begynde med men stoppede pludselig med at svare:(

Måske træt af at sms'e? Kender hende ikke, men det er ikke alle piger der synes det er supersjovt at skrive frem og tilbage.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Ten 3 gange nu, og er ved at planlægge et nyt besøg.

Første gang fik jeg massage, med et frækt handjob, mens jeg lå på maven og en finger i røven, det var super frækt.

De 2 næste gange var fp, med lækker forkælelse, første gang med 2 udløsninger(troede ikke jeg kunne 2 x på 1 time), anden gang med anal til Ten, som bare tar imod.

Mht til kommunikation via SMS er det begrænset hvor meget hun svarer igen,

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg hos Ten igår igen, igen - den eneste GP som jeg gider i Danmark efter at jeg mistede kontakten til Fem....

Hver gang har der været fuld valuta og dejlig variation fra hendes side og der er intet der er tabu. Hun var som altid super fræk, lækker velduftende (og smagende :P) Iført lækkert lingeri og indtil nu har jeg ikke set hende 2 gange i det samme.

Detaljerne for hvad vi lavede denne gang må i tænke jer til, men hold kæft det er godt jeg ikke bor tæt på, for så kunne man hurtig blive fattig. 

Mht. til SMS - har aldrig haft problemer med kommunikationen - hun foretrækker at man skriver på engelsk selvom hun kan en hel del dansk.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, den 10/10/2018 at 15:11:

Var på besøg hos Ten igår igen, igen - den eneste GP som jeg gider i Danmark efter at jeg mistede kontakten til Fem....

Hver gang har der været fuld valuta og dejlig variation fra hendes side og der er intet der er tabu. Hun var som altid super fræk, lækker velduftende (og smagende :P) Iført lækkert lingeri og indtil nu har jeg ikke set hende 2 gange i det samme.

Detaljerne for hvad vi lavede denne gang må i tænke jer til, men hold kæft det er godt jeg ikke bor tæt på, for så kunne man hurtig blive fattig. 

Mht. til SMS - har aldrig haft problemer med kommunikationen - hun foretrækker at man skriver på engelsk selvom hun kan en hel del dansk.

Håber jeg får en lignende oplevelse med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Ten i fredags, mødte op som altid, kram, kindkys og så af med tøjet og smed mig dereftr på brixen.

Lidt efter kom Ten i d som altid, dog idag nøgen fandt jeg ud af, for hun gik lige i numsen på mig, slikkede mig liggende til min pik blev stiv, numsen og hullet fik også en tur.

Da tid var, vendte jeg mig om og gik så igang med Tens fisse og numse hul, slikkede hende som altid till orgasmer og efterfølgende kneppede jeg hende i hundes lækre numse.

Efter åbningen, blev jeg masseret som altid, super lækkert og som afslutning suttede hun mig stiv i en fræk  69er for derefter at kneppe hende i flere stillinger.

Eftr 100min stod jeg på gaden, rigtig godt tømt og afslappet i hele kroppen.

Ten er i top 3 må siges over alle thai girls på min liste.

Jung

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, for 17 timer siden:

Besøgte Ten i fredags, mødte op som altid, kram, kindkys og så af med tøjet og smed mig dereftr på brixen.

Lidt efter kom Ten i d som altid, dog idag nøgen fandt jeg ud af, for hun gik lige i numsen på mig, slikkede mig liggende til min pik blev stiv, numsen og hullet fik også en tur.

Da tid var, vendte jeg mig om og gik så igang med Tens fisse og numse hul, slikkede hende som altid till orgasmer og efterfølgende kneppede jeg hende i hundes lækre numse.

Efter åbningen, blev jeg masseret som altid, super lækkert og som afslutning suttede hun mig stiv i en fræk  69er for derefter at kneppe hende i flere stillinger.

Eftr 100min stod jeg på gaden, rigtig godt tømt og afslappet i hele kroppen.

Ten er i top 3 må siges over alle thai girls på min liste.

Jung

Feed beretning :D

Jeg har dog endnu ikke haft nogen god oplevelse med ten. Det er dog lidt over et år siden jeg var der sidst. 

Mit seneste besøg var massage 1 time incl fransk og svensk. 

Fik Ca 15 min massage uden pirring. Derefter blow i 2 min og resten var hj. Jeg var ude på gaden igen efter 25 min og 800 fattigere :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 6 timer siden:

Feed beretning :D

Jeg har dog endnu ikke haft nogen god oplevelse med ten. Det er dog lidt over et år siden jeg var der sidst. 

Mit seneste besøg var massage 1 time incl fransk og svensk. 

Fik Ca 15 min massage uden pirring. Derefter blow i 2 min og resten var hj. Jeg var ude på gaden igen efter 25 min og 800 fattigere :(

Lyder som om der ik har været god kemi.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, for 1 time siden:

Lyder som om der ik har været god kemi.

Jung

Kemi var fint nok, hun indlod bare og informere om at hun skulle gå om 30 min da jeg reserverede min tid. 

Hun lovede godtnok og gøre det godt igen næste gang. Men ja var noget skuffet da det virkede som om man bare skulle presses igennem hurtigst muligt. 

Men regner med og tage et besøg mere hvis jeg kan komme igennem på hendes nr :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, den 14/10/2018 at 20:02:

Besøgte Ten i fredags, mødte op som altid, kram, kindkys og så af med tøjet og smed mig dereftr på brixen.

Lidt efter kom Ten i d som altid, dog idag nøgen fandt jeg ud af, for hun gik lige i numsen på mig, slikkede mig liggende til min pik blev stiv, numsen og hullet fik også en tur.

Da tid var, vendte jeg mig om og gik så igang med Tens fisse og numse hul, slikkede hende som altid till orgasmer og efterfølgende kneppede jeg hende i hundes lækre numse.

Efter åbningen, blev jeg masseret som altid, super lækkert og som afslutning suttede hun mig stiv i en fræk  69er for derefter at kneppe hende i flere stillinger.

Eftr 100min stod jeg på gaden, rigtig godt tømt og afslappet i hele kroppen.

Ten er i top 3 må siges over alle thai girls på min liste.

Jung

Det er fantastisk beretning.

Har besøgt hende mange gange. Kneppet hende hist og pist med alt muligt, men aldrig set en rigtigt orgasme fra hende, kun skuespil...

Hun er fræk med anal, både ens og hendes.

Så du må må jo være lidt af en guru... har du prøvet legetøj med hende ??

 

Måske jeg tager fejl, men 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, den 14/10/2018 at 20:02:

Da tid var, vendte jeg mig om og gik så igang med Tens fisse og numse hul, slikkede hende som altid till orgasmer og efterfølgende kneppede jeg hende i hundes lækre numse.

Haha.... Ja en rigtig myresluger med den tunge :lol: han giver hende det i fleretal :lol:.

Overdrivelse fremmer forståelsen. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sand16 skrev, for 21 timer siden:

Det er fantastisk beretning.

Har besøgt hende mange gange. Kneppet hende hist og pist med alt muligt, men aldrig set en rigtigt orgasme fra hende, kun skuespil...

Hun er fræk med anal, både ens og hendes.

Så du må må jo være lidt af en guru... har du prøvet legetøj med hende ??

 

Måske jeg tager fejl, men 

Nope, har ikke brugt legetøj med Ten, og jo, Ten kan sørme som alle andre kvinder få ægte orgasmer.

Og tak, Guru er da et så smukt mellem navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
4real skrev, for 20 timer siden:

Haha.... Ja en rigtig myresluger med den tunge :lol: han giver hende det i fleretal :lol:.

Overdrivelse fremmer forståelsen. ;)

 

Overdrivelse egentlig ik, men du skal være velkommen til at kigge på fra en stol i hjørnet næste gang jeg skal besøge Ten.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, 1 time siden:

Overdrivelse egentlig ik, men du skal være velkommen til at kigge på fra en stol i hjørnet næste gang jeg skal besøge Ten.

Jung

Hahaha.... Neeeeej da tror jeg bestemt ikke du gør! 

Altid dejligt med en god fortælling. :lol::lol: Sætter alle vel pris på. 

Jeg er ikke lige til passiv kiggeri så hvis det tænder dig er jeg sikker på Ten kan arrangere en sådan for lidt ekstra betaling :lol:

Så kan du nok få hende til at "komme" mindst 3 gange :lol:

Ten er bestem lykkelig over at se dig mindst 1 gang om dagen. :D Junges

/4real

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, for 43 minutter siden:

Øv så aflyste hun vores tid idag:(

Det er i det mindste positivt hun aflyser, og ikke bare brænder dig af når du kommer til klinikken :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...