Hop til indhold

Nordsjælland...PRIVAT - DISKRET ..... Moden Quinde...

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre.

Så tog jeg en for holdet.

Tog en tur forbi Slangerup og mødtes med Elfrida.

https://annoncelight.dk/showad/215407

Det er som der står i annoncen.

• Forsømt, tjaa det skal sq nok passe
  • Kærlig, bestemt
  • Moden, joo, har nok passeret 50'erne, men lige som jeg godt kan lide det.
  • Frodig. Tjek... men dejlig blød og rund
  • Naturlig behåret. Hak ved den også.. både forneden, og armhuler.

Kørte forbi slangerup, eller noget uden for Slangerup. Mødtes med en meget sød og super venlig dame. Fik jeg hende til borddame til et sølvbryllup, så ville jeg være tilfreds. Meget snaksalig og omgængelig. Bor privat. Om det er diskret, tjoo parkeringen er lige før det tangere drive-in fisse, så det kan man ikke klage over. Om naboerne ved noget, måske nok. Jeg ville nok undre mig over alle de besøg, men mig genere det ikke, jeg er ikke flov over det, og står ved mine besøg. Dejlig rund og blød, og dejligt endelig med en der beholder dusken...

Så er du til en dejlig rund og blød med naturlig dusk, sød og rar, så kom du en tur til slangerup (eller i nærheden af...)

Om jeg kommer igen, det kunne jeg som godt finde på....

Skrevet
  • Author

Det er den helt normale takst... ved ikke helt hvad hun tilbyder, jeg fik 1/2 times wam bam thank you mam...

Skrevet
Dewalt skrev, for 8 timer siden:

Hej brødre.

Så tog jeg en for holdet.

Tog en tur forbi Slangerup og mødtes med Elfrida.

https://annoncelight.dk/showad/215407

Det er som der står i annoncen.

• Forsømt, tjaa det skal sq nok passe
  • Kærlig, bestemt
  • Moden, joo, har nok passeret 50'erne, men lige som jeg godt kan lide det.
  • Frodig. Tjek... men dejlig blød og rund
  • Naturlig behåret. Hak ved den også.. både forneden, og armhuler.

Kørte forbi slangerup, eller noget uden for Slangerup. Mødtes med en meget sød og super venlig dame. Fik jeg hende til borddame til et sølvbryllup, så ville jeg være tilfreds. Meget snaksalig og omgængelig. Bor privat. Om det er diskret, tjoo parkeringen er lige før det tangere drive-in fisse, så det kan man ikke klage over. Om naboerne ved noget, måske nok. Jeg ville nok undre mig over alle de besøg, men mig genere det ikke, jeg er ikke flov over det, og står ved mine besøg. Dejlig rund og blød, og dejligt endelig med en der beholder dusken...

Så er du til en dejlig rund og blød med naturlig dusk, sød og rar, så kom du en tur til slangerup (eller i nærheden af...)

Om jeg kommer igen, det kunne jeg som godt finde på....

Nu er det ikke lige fordi hun beskriver sit udseende ret meget, så kan du give et forsøg....bryster, røv etc :)

• 3 months later...
  • 1 year later...
Skrevet

Er der andre der har besøgt dammen? Hun er stadig aktiv, jeg spekulere lidt på hvad det betyder: Specielle ønsker imødekommes. :geek:

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har besøgt hende...hendes udseende er vel meget alm for en ældre dame. Men ikke særlig lækker.

MEN kan ABSOLUT IKKE anbefale hende. 

Blev SÅ skuffet. Vi havde skrevet sammen. Jeg havde foreslået forskellige ønsker og hun havde svaret bekræftende på næsten alt.  Så indhold var planlagt 

Men da jeg ank. spurgte hun: hvad ønsker du så?!!

Hun var passiv, uinteresseret, uvillig. Det skulle bare overståes. 

Kommer der aldrig igen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.