Hop til indhold
Thomsen

Elskerindesex Ffb..?

Recommended Posts

Thomsen skrev, for 47 minutter siden:

Hun ser godt ud, annoncen lyder interessant....

Kender nogen hende..?

https://annoncelight.dk/showad/220675

 

woolfman2 skrev, for 21 minutter siden:

Hon lyder verklig intressant. Alle ydelser med i prisen. Elskerindesex. Hvis du prøver håber jeg du forteller os hvordan det var.

Billederne er i hvert fald fake men derfor kan hun jo godt være spændende alligevel ;)

God fornøjelse og god weekend....

Søgeresultat: https://www.tineye.com/search/b6fbebbb2b817f2bda0499fd95818d87fe8e9f0e/

 

Skærmbillede 2018-05-04 kl. 09.28.20.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 3 timer siden:

Hun ser godt ud, annoncen lyder interessant....

Kender nogen hende..?

https://annoncelight.dk/showad/220675

Elissa denne gang, men andre navne i andre annoncer. Jeg har aldrig været sammen med hende, men hilst på hende flere gange når jeg har været på adressen, Elissa, Melissa m.fl navne er en sød og, set gennem mine briller, køn pige med store former. Jeg foretrækker slankere piger, men hvis man er til store former tror jeg hun er god. der har været flere anmeldelser af hende her på stedet, og jeg husker dem alle som gode.

Jeg kan ikke bedømme om de fotos der er i annoncerne er hendes, men ud fra hvad jeg har set af hende - aldrig set hende uden tøj - virker de retvisende.

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, for 4 timer siden:

Elissa denne gang, men andre navne i andre annoncer. Jeg har aldrig været sammen med hende, men hilst på hende flere gange når jeg har været på adressen, Elissa, Melissa m.fl navne er en sød og, set gennem mine briller, køn pige med store former. Jeg foretrækker slankere piger, men hvis man er til store former tror jeg hun er god. der har været flere anmeldelser af hende her på stedet, og jeg husker dem alle som gode.

Jeg kan ikke bedømme om de fotos der er i annoncerne er hendes, men ud fra hvad jeg har set af hende - aldrig set hende uden tøj - virker de retvisende.

Mvh
Balshoi

...på adressen...? Hvem ellers på den adresse..? ;-)

Jeg sendte hende en sms, hvori hun hævdede (på pære dansk) at billederne var af hende...og det ved vi jo fra ovenstående, ikke passer....men derfor kan hun jo godt ligne ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Thomsen skrev, for 27 minutter siden:

Hvem ellers på den adresse

Brunella

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan ikke bedømme om de fotos der er i annoncerne er hendes, men ud fra hvad jeg har set af hende - aldrig set hende uden tøj - virker de retvisende.

 

Thomsen skrev, for 4 timer siden:

Jeg sendte hende en sms, hvori hun hævdede (på pære dansk) at billederne var af hende...og det ved vi jo fra ovenstående, ikke passer....men derfor kan hun jo godt ligne

jeg har udtrykt mig uklart i ovenstående, beklager at jeg ikke har været mere klar - kan godt selv se at det kan forstås anderledes end hvad jeg mente.. Jeg skriver ikke, at det ikke er Elissas billeder, men forholder mig udelukkende til om de kan være af hende eller ej

Mvh
balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, den ‎04‎-‎05‎-‎2018 at 12:14:

.... Jeg har aldrig været sammen med hende, men hilst på hende flere gange når jeg har været på adressen, Elissa, Melissa m.fl navne er en sød og, set gennem mine briller, køn pige med store former. Jeg foretrækker slankere piger, men hvis man er til store former tror jeg hun er god.

.......

Balshoi har hilst på hende uden at være sammen med hende? Er det sådan et rigtigt bordel, hvor man kan se på flere damer og så vælge en? Det lyder spændende nok, men annoncen lyder mere som et privat sted, så det er lidt forvirrende. Kan vi høre lidt mere om stedet (uden at afsløre mere end hvad man kan være bekendt overfor pigen/pigerne)   

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, for 26 minutter siden:

Balshoi har hilst på hende uden at være sammen med hende? Er det sådan et rigtigt bordel, hvor man kan se på flere damer og så vælge en? Det lyder spændende nok, men annoncen lyder mere som et privat sted, så det er lidt forvirrende. Kan vi høre lidt mere om stedet (uden at afsløre mere end hvad man kan være bekendt overfor pigen/pigerne)   

Det er et privat og meget diskret sted hvor to piger arbejder. Så vidt jeg ved kan du kan ikke komme ind fra gaden, men skal ha' lavet en aftale med den pige du har udset dig, inden du kommer, og skal ringe til "aftalen" når du er ved adressen, inden du får grønt lys til at komme ind.

Så nej, det er ikke et bordel med "line up"

mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...