Hop til indhold
Jb232

Catalina (Skinny girl)

Recommended Posts

Hej drenge. 

Var hos hende her: https://annoncelight.dk/showad/249119

Nå, ingen anmeldelser af hende har jeg kunne finde, så måtte bare afsted her til aften. 

Tog kontakt på whatsapp på hendes nr. Nem at snakke med der og få aftale + adresse. 

Det er en sidevej til Nyborgvej, tæt på centrum. 

Det er ikke hende på billederne, kropsmæssigt ligner hun, hun har dog flere tattoos. Man skal kunne lide en lille slank pige, rigtig slank - og det kan jeg :) 

Små mega lækre bryster, fin str. og rigtig faste, lille lækker rund numse og fast - Umm! Og stram fisse! Hvis man kan lide at kneppe en lækker stram tøs og nyde dét så er hun ok.

Ellers må jeg sige hun er lidt pengemaskine-agtig. Ikke noget særlig indlevelse eller engagement for at kræse for én - lige lidt fokus på oplevelsen...det er der ikke. 

Hun suttede ok uden gummi og vi nåede også en 69’er så jeg fik den lille numse godt op i hovedet.  Rundt i et par stillinger og færdig. 

Så fokus må ligge på: vil du have en rigtig lækker, ung og stram tøs på pikken så ok, vil du have indlevelse og god service, så spar gysserne. :) 

God aften :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...